NHL fantasiadraft

• 47 822
  • 1 022

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Voisin lähteä kokoamaan joukkuetta nimeltä Detroit Red Wings.

Draftataankos tässäkin samalla tavalla runkosarjan mukaan?

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Varausjärjestys on nyt tehty ja löytyy ensimmäisestä viestistä neljän ensimmäisen kierroksen osalta. Oman divisioonan voittoa ei tässä palkittu kuten NHL:ssä oikeasti, vaan järjestys on pisteiden mukainen paremmuusjärjestys. Tämä siis aiheuttanut hieman muutoksia kärjen järjestykseen.

Minun puolestani voi toimittaa listan ketjuun, mikäli tietää että varaamaan ei kerkiä. Tai vaihtoehtoisesti vaikka toimittaa listan toiselle managerille yv:nä ja tämä varaa. Jos kuitenkin näin toimii niin a) kysykää että tämä sopii toiselle managerille ja b) ilmoittakaa ketjussa kuka varauksen tulee aikanaan tekemään. Näin voi siis tehdä jos haluaa salata varauksensa ja pitää huolta siitä että kukaan ei varaa listalla olevia pelaajia ihan vain vittuillakseen.

Kymmenkunta manageria vielä mahtuu mukaan.

EDIT: Vielä parhaan joukkueen ratkaisemisesta. Koska 30 joukkuetta on varsin paljon yhteen äänestykseen, lienee viisainta äänestää ensin divisioonavoittajat ja näistä koko draftin voittaja. Ellei sitten haluta vielä konferenssitasoa väliin.

Viimeksi muokattu:

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Kun Detroitti näytti olleen varattu niin mä voisin ottaa Tampan. Laittaisitko Ghost tuohon avausviestiin linkin josta pääsee johonkin sivulle jossa on kokoonpanot...

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Hieman sääntöehdotusta. Eli miltä kuulostaisi kuuden tunnin vuorot? Näin saataisiin joka päivä vähintaan neljä varausta ja yöllä tuskin kovin moni menettää vuoroaan. Itse olisin valmis jopa lyhempiinkin vuoroihin.

The Rock

Jäsen
The Rock Says:

Vancouver Canucks

Pittsburgh ja Ottawa vietiin nenän edestä niin otetaan sitten Canucks ja syynä se, että se oli vapaana olevista ylimpänä varausvuorolistassa.

Viimeksi muokattu:

stouni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Viestin lähetti pancor
Hieman sääntöehdotusta. Eli miltä kuulostaisi kuuden tunnin vuorot? Näin saataisiin joka päivä vähintaan neljä varausta ja yöllä tuskin kovin moni menettää vuoroaan. Itse olisin valmis jopa lyhempiinkin vuoroihin.

Minulla ei ole mitään väliä vaikka tämä sääntöehdotus toteutuisikin ja jos vaikka nopeammaksi saataisiin kun katselee tuon sm-liiga fantasiadrafti1 nopeutta ni jos samalla vauhdilla täällä painellaan niin ei olla saatu draftattua pelaajia edes ensi kesään mennessä. Itse olen koneella lähes kokoajan lukuunottamatta 03-11 aikaa jolloin nukun. Mutta näillä mennään. Katsellaan mitä tapahtuu.

-stouni-

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti pancor

Mun mielestä olisi järkevää pyhittää yöt nukkumiselle, eli alle 12 tunnin aikaraja tuolloin on mielestäni kohtuuton. Sen sijaan päivällä kelpaa tuota 12 tunnin rajaa lyhyempikin aika. Toisaalta mikään varsinainen kiirehän ei kai tässäkään ole tarpeen, tosin jatkuva 12 tunnin matelu ei myöskään ole aktiivisille managereille mielekästä.

Eli ei alle 12 tunnin rajaa yölle (22-08), päivällä kelpaa lyhyempikin aika.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuo flinstonen ehdotus on mielestäni erittäin käyttökelpoinen. Miten olisi sitten päiväsaikaan vaikkapa neljän tunnin vuorot?

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Kävisikö kaikille semmoinen systeemi, että vuoron vaihdot olisivat eim. 3 tunnin välein, mutta yöllä vuorot eivät vaihtuisi ollenkaan. Toki silloin saisi tehdä draftauksia järjestyksen mukaan, mutta silloin olisi vuorojen vaihdot rauhoitettuina. Aika jolloin vuorot vaihtuisivat voisivat olla esimerkiksi aika väli 10.00-22.00.

Yksi kysymys: Onko kaikki maailman pelaajat varattavissa vai miten etenemme?

Pientä pilkun viilausta etusivulla on joukkueiden perässä pieni väli ja sitten managerin nimi. Minun kohdallani näin ei ole ja pyytäisinkin Flintstonea korjaamaan tämän... :)

Edit: Oho, Flintstone oli kirjoittanut ihan saman ehdotuksen samalla kun itse kirjoitin...

Viimeksi muokattu:

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Nikke löytyy koneelta ainakin tällä ja ensi viikolla ma-pe 9-17. Viikonlopun ajattelin pyhittää nukkumiselle. Mutta päiväsaikaan vuoro voi mun mielestä vaihtua aika tiuhaan jos valtaosa on paikalla.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Ck
Kävisikö kaikille semmoinen systeemi, että vuoron vaihdot olisivat eim. 3 tunnin välein, mutta yöllä vuorot eivät vaihtuisi ollenkaan. Toki silloin saisi tehdä draftauksia järjestyksen mukaan, mutta silloin olisi vuorojen vaihdot rauhoitettuina. Aika jolloin vuorot vaihtuisivat voisivat olla esimerkiksi aika väli 10.00-22.00.

Yksi kysymys: Onko kaikki maailman pelaajat varattavissa vai miten etenemme?

Kelpaa ainakin minulle.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Atlantassa olisi vielä paikka toiselle GM:lle. Itsellä ei ole juurikaan aikaa netissä roikkua joten apua draftaamiseen tarvittaisiin. Voin toki vetäytyä kokonaan jos joku jää vaille joukkuetta eikä halua jakaa vuoroja. Atlantan saa siis ottaa koottavaksi myös pelkästään itseelleen.

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Minä olen koneen lähettyvillä lähes joka päivä noin klo 17.00-24.00 sekä näin töistä vaihtelevasti klo 8.00-16.00.

Iltaisin minulle sopii tuo 3 tunnin raja hyvinkin, mutta työaikaan en pysty takaamaan, että pääsen 3 tunnin välein tarkastamaan tilannetta. Viikonlopuista en osaa näin etukäteen sanoa, mutta enköhän useimmiten silloinkin käy koneella ainakin pari kertaa päivässä.

Parhaani mukaan kuitenkin varailen vuorollani.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti Ck
Pientä pilkun viilausta etusivulla on joukkueiden perässä pieni väli ja sitten managerin nimi. Minun kohdallani näin ei ole ja pyytäisinkin Flintstonea korjaamaan tämän... :)

Kai kuitenkin Ghost? Sillä mulla ei ole mahdollisuutta editoida Ghostin viestejä.

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Kyllä tuo 3 tuntia vaatisi jatkuvaa koneella roikkumista. 2 kierrosta/päivä olisi hyvä. Aamuvaraus ja iltavaraus.

Aamuvarauksen voi tehdä edellisen päivän klo. 20:00 - seuraavan päivän klo. 12:00 välisenä aikana. Iltavaraus tehdään klo. 12:00-20:00. Eiköhän näin jokainen pääse varaamaan vuorollaan ja homma ei vaadi tietokoneella asumista.

Käykö?

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Toi voisi olla ihan käypä ehdotus, minkä Black Adder esitti. Vuorotyössä käyvänä pitää yrittää sumplia asioita järjestykseen..

Ehdotan pientä muutosta tuohon draftijärjestykseen mikäli se vielä on mahdollista.

Eli järjestyshän on sama kuin runkosarjassa tällä kaudella, mutta ehdotan käännettyä järjestystä kuten tavallaan oikeastikin arvontaa lukuunottamatta. Eli Pittsburgh ekana ja Detroit puolestaan 30., eli miten on löytyykö tälle kannatusta?

Ja ei, en ajattele omaa vuoroani tässä :)

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Itsehän olen kolmivuorotyössä (nyt iltavuoro) sekä vloppuisin saatan olla koneen ulottamattomissa (naiseni asuu toisaalla vielä vähän aikaa). Joten sen takia BA:n ehdotukselle myös annan tukeni.

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Niin kyllä munkin mielestä tuo BA:n ehdotus kuulostaa parhaimmalta. Ainakin näin kesällä ei huvita/voi kokoajan koneen äärellä istua. Syksyllä voi tahtia sitten kiristää.

Voisin minäkin tarvita jonkun varamanagerin eli yv:tä vaan jos jollain on kiinnostusta toimia New York Rangersin apulaisgeeämmänä!!

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Niin, en sitten tiedä kauan tämän draftin on tarkoitus jatkua. Mutta allekirjoittanut ei kyllä koneeseen lomalla koske. Joten 1½ viikon päästä pitänee sitten meikälle saada varamies.

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Omasta mielestäni paras vaihtoehto olisi kahdeksan tunnin varausaika, siten että aika ei juokse vaikkapa välillä 00-06.00. Esimerkiksi siis illalla 20.00 saadun varausvuoron ajasta kuluisi ensin neljä tuntia, sen jälkeen aika pysähtyisi aamukuuteen asti ja vuoro vaihtuisi 10.00, mikäli varausta ei tapahtuisi ennen sitä. Yölläkin voisi oman varausvuoronsa käyttää jos se kohdalle osuu. Seuraavan aika alkaa kuitenkin tällöin juoksemaan vasta aamukuudelta. Lyhyempi vuoro (vaikkapa pidemmällä yötauolla)passaa myös, mutta oma ehdotukseni on tämä.

Kuutta manageria laskujeni mukaan vielä huutaa, sen jälkeen voidaan vaikka aloittaa, mikäli säännöt näin käyvät.

Sillä varaako ensimmäisenä runkosarjan viimeinen vai ensimmäinen ei nähdäkseni ole mitään merkitystä, koska mitään nykyisten pelaajien suojaamista ei suoriteta. Ainakin omasta puolestani Detroitin manageri saa aloittaa.

EDIT: Niin se vuoron väliin jääminen. Jos mitään listaa ei ole toimittanut mihinkään suuntaan, niin toimitaanko niin, että a) varaa kun ehtii, b) varaa seuraavalla omalla vuorollaan jolla ehtii varaamaan nekin kierrokset jotka ovat jääneet välistä vai c) tuota ehdottamaani paras sen joukkueen sisäisestä pistepörssistä, jota manageroi.

Viimeksi muokattu:

Kyle

Jäsen
Viestin lähetti Black Adder
Kyllä tuo 3 tuntia vaatisi jatkuvaa koneella roikkumista. 2 kierrosta/päivä olisi hyvä. Aamuvaraus ja iltavaraus.

Aamuvarauksen voi tehdä edellisen päivän klo. 20:00 - seuraavan päivän klo. 12:00 välisenä aikana. Iltavaraus tehdään klo. 12:00-20:00. Eiköhän näin jokainen pääse varaamaan vuorollaan ja homma ei vaadi tietokoneella asumista.

Käykö?

Tämä on mielestäni paras ehdotus tähän mennessä, ajatellaan aamu-unisiakin ;).

Ja jos jää varaamatta niintuo Ghostin ehdotus C, on mielestäni paras eli joukkueen sisäisen pistepörssin paras.

Viimeksi muokattu:

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Edelleenkin kysyisin sitä, että onko kaikki maailman pelaajat varattavissa vai pitääkö heidän olla varattuja tai jenkeissä junnuina pelanneita joiden kanssa saa tehdä oikeastikin sopimuksen ilman varausta.

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varattavissa ne, jotka oikeasti olisivat voineet tehdä sopimuksen NHL:ään kaudeksi 2003-04.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy