NHL fantasiadraft

• 47 822
  • 1 022

The Rock

Jäsen
Viestin lähetti Derby
Wes Walz

Pelaaja varattu jo joten otappas vielä yhden kerran uusiksi. Katso vaikka tuosta mun tekemästä listasta varatut pelaajat ennen kuin teet varauksesi.

Patera#14

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mogilny #89, Ruutu #15, Helminen 41#
Juuh, The Rockilta todellinen ryöstä. Itse mietin kans pitkään että Lukowich vai M.johnson, mutta tulin siihen lopputulokseen että 1-2ketjun pelaajat jo valittu niin otetaanpa sit stay at home pakki.

stouni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Perhanan Flintstone, veit mun pelaajan!!
No ei voi mitään, Philadelphian seuraavan kierroksen varaus on Richard Park!

-Stouni-

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Toronton seuraava varaus on: Dainius Zubrus

Seuraavaksi varausvuorossa: Black Adder ja kaikki joilla on varauksia käyttämättä.

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kolmosen keskelle Henrik Sedin!

Ottawa Senators
Daniel Sedin(-80) - Mike Ribeiro(-80) - Ilja Kovaltshuk(-83)
Alexander Frolov(-82) - Tyler Arnason(-79) - Branko Radivojevic(-80)
xxxxx - Henrik Sedin(-80) - xxxxx
xxxxx - Sean Avery(-80) - xxxxx

Mike Van Ryn(-79) - Dmitri Kalinin(-80)
xxxxx - xxxxx
xxxxx - xxxxx

David Aebischer(-78)
xxxxx

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Nik Antropov

Isokokoinen tulevaisuuden lupaus Toronton paidasta tulee tukemaan jo muutenkin vahvaa ja giganttista Bostonin hyökkäystä.

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Siinä meni toinen Sedin. Itsekin koitin kytätä miestä vahvistamaan sentteriosastoa.

Seuraavana vuorossa Arnold, jonka jälkeen korkki.

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Vaihdettiin Arskan kanssa vuoroa, että mää saan omani tehtyä. Toivottavasti ny ei mennyt Arskan konseptit sekaisin nimittäin seuraava varaukseni tulee Sharksien puolustuksesta... Jeff Jillson

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Infamous lomailee ja hoidan varaukset toistaiseksi. Tällä tuplavuorolla Detroitiin luistelevat Andy Delmore ja Per Johan Axelsson.

Viimeksi muokattu:

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tän draftin eteneminen alkaa vaikuttaan jo naurettavalta. Viimeisen parin vuorokauden aikana täällä ei ole tapahtunut käytännössä yhtään mitään. Ruohon kasvamisen seuraaminen on tapahtumarikasta tämän rinnalla.

Eli pienen pieni skarppaaminen voisi olla paikallaan itse kullakin, niin saadaan tämä drafti ehkä tämän vuosituhannen aikana valmiiksi.

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Samaa mieltä. Alkaa loppua kohta kärsivällisyys tähän touhuun... Meinasin tehdä varauksen kunnes huomasin, että Korkilla on aikaa varailla puoleen päivään saakka.

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti flintstone
Tän draftin eteneminen alkaa vaikuttaan jo naurettavalta.
No joo mutta tässä on 30 ihmistä mukana. Mun mielestä tämä on kuitenkin ollut ideana sen verran hauska että mielellään lähden mukaan toistekin. Jos joku pistää homman pystyyn joskus uudestaan niin pari ideaa:

- Varausaika 4 tuntia, poislukien esim 24-06.
- Jokaiselle "vastinpari" jostain muusta joukkueesta, tämä henkilö on varavaraajasi (ja sinä tietty hänen).

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Klo. löi juuri 12. Korkin vuoro jää historiaan ja Boston Bruins varaa Calgaryn luottopuolustajan Robyn Regehrin. Rehgr Liigan johtavia puolustajia jääajassa vaikka on vielä nuori iältään.

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Viestin lähetti Black Adder
Klo. löi juuri 12. Korkin vuoro jää historiaan ja Boston Bruins varaa Calgaryn luottopuolustajan Robyn Regehrin. Rehgr Liigan johtavia puolustajia jääajassa vaikka on vielä nuori iältään.

Regehr on varattu Florida Panthersiin jo aikoja sitten.

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Viestin lähetti Köpi
Regehr on varattu Florida Panthersiin jo aikoja sitten.

Ei ollut The Rockin varattujen pelaajien listalla!

Cory Sarich

Viimeksi muokattu:

The Rock

Jäsen
Viestin lähetti Black Adder
Ei ollut The Rockin varattujen pelaajien listalla!

Eikö? Mikäs nimi siellä on Aki Bergin jälkeen listassa? Ja jos epäilet, että olen vasta viestisi jälkeen lisännyt nimen niin katsoppa esim. milloin viimeksi viestiä on muokattu.

EDIT: no niin, pelaajalistaa muokattu ja kappas vain, sielläpä olikin painovirhepaholainen. Regehr olikin päässyt lipsahtamaan Regerhiksi. Pahoittelen virhettä ja pyrin vastaisuudessa tarkkaavaisuuteen. [hymiö]

Viimeksi muokattu:

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Se on Regehr ei Regerh! :) Ei find-toiminto löytänyt sitä... Mä putoan jo kärryiltä. Mulla siis ei ollut vuoroa? Tässä nyt horisee itse kukin. Kenellä on nyt vuoro? Keillä ne on rästissä jne?

Viimeksi muokattu:

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Sori että mun huki kesti. Seuraava varaukseni on entinen Detroitin hyökkääjä: Martin Lapointe joka pelasi viimeksi muistaakseni Bostonissa

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Tornto Maple Leafsin seuraava varaus on: Georges Laraque

Tämän varauksen jälkeen joukkue näyttää seuraavalta.

Hyökkääjät:

Chris Simon-Brendan Morrison-Jarome Iginla
Dainius Zubrus-Pierre Turgeon-Alexei Kovalev
Georges Laraque-Alyn McCauley-x
x-x-x

Puolustajat:

Wade Redden-Roman Hamrlik
x-Karel Rachunek
Eric Cairns-x

Maalivahdit:

Ed Belfour
x

Seuraavana varausvuorossa Ohmi.

Markus91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Viestin lähetti korkki
Sori että mun huki kesti. Seuraava varaukseni on entinen Detroitin hyökkääjä: Martin Lapointe joka pelasi viimeksi muistaakseni Bostonissa

Prkl! Siinä meni Lapointe! Itselleni häntä laskeskelin...

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Varataan

Kolmosen laitaan Rico Fata!

Ottawa Senators
Daniel Sedin(-80) - Mike Ribeiro(-80) - Ilja Kovaltshuk(-83)
Alexander Frolov(-82) - Tyler Arnason(-79) - Branko Radivojevic(-80)
Rico Fata(-80) - Henrik Sedin(-80) - xxxxx
xxxxx - Sean Avery(-80) - xxxxx

Mike Van Ryn(-79) - Dmitri Kalinin(-80)
xxxxx - xxxxx
xxxxx - xxxxx

David Aebischer(-78)
xxxxx

Seuraavana vuorossa The Rock!

Markus91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Viestin lähetti Nikke
No joo mutta tässä on 30 ihmistä mukana. Mun mielestä tämä on kuitenkin ollut ideana sen verran hauska että mielellään lähden mukaan toistekin. Jos joku pistää homman pystyyn joskus uudestaan niin pari ideaa:

- Varausaika 4 tuntia, poislukien esim 24-06.
- Jokaiselle "vastinpari" jostain muusta joukkueesta, tämä henkilö on varavaraajasi (ja sinä tietty hänen).

Mukaan lähden minäkin mahdollisella seuraavalla kerralla. Olen myöskin aika samaa mieltä noista säännöistä joita ehdotit. Myös pitäisi painottaa sitä että ne jotka lähtevät mukaan, ovat kiinnostuneita leikistä, eikä sitten vetelehdi turhia ja tarkistavat tilanteen oman vuoron lähestyessä.

Olen myös tässä draftissa huomannut, että jotku GM:t suorittavat varauksiaan vähän silloin kun huvittaa. Tulee myös tiettyjä pätkiä, kun draftin eteneminen pysähtyy kuin seinään, usein varsinkin nopeiden pätkien jälkeen. Tämä tapahtuu tiettyjen GM:ien kohdalla.

Kuitenkin onhan tässä ollut hauskaakin, vaikka tahti onkin ollut hidasta. Pääasia että kunhan nyt saadaan drafti päätökseen.

The Rock

Jäsen
The Rock Says:

Seuraavaksi varaukseksi Vancouver esittelee kolmosketjun oikeaan laitaan isokokoisen vielä läpimurtoaan hakevan pelaajan josta on odotettu todellista power forwardia taalaliigaan. Tähän mennessä uran paras kausi on tuottanut tehomerkinnät: 22+20 & 100pim. Piilevää potentiaalia siis on.

Vancouver Canucks 13. kierroksen varaus: Brad Isbister #15

Seuraavaksi vuorossa: stouni

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Omat rästit pois

San Josen #12 varaus on Bob Boughner sekä #13 varaus Darren McCarty.

Pahoittelen, en päässyt koneen ääreen, koska muuttotouhut änkeävät päälle, sekä netti on toistaiseksi vain vanhassa kämpässä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy