Viestin lähetti Derby
Wes Walz
Pelaaja varattu jo joten otappas vielä yhden kerran uusiksi. Katso vaikka tuosta mun tekemästä listasta varatut pelaajat ennen kuin teet varauksesi.
Viestin lähetti Derby
Wes Walz
No joo mutta tässä on 30 ihmistä mukana. Mun mielestä tämä on kuitenkin ollut ideana sen verran hauska että mielellään lähden mukaan toistekin. Jos joku pistää homman pystyyn joskus uudestaan niin pari ideaa:Viestin lähetti flintstone
Tän draftin eteneminen alkaa vaikuttaan jo naurettavalta.
Viestin lähetti Black Adder
Klo. löi juuri 12. Korkin vuoro jää historiaan ja Boston Bruins varaa Calgaryn luottopuolustajan Robyn Regehrin. Rehgr Liigan johtavia puolustajia jääajassa vaikka on vielä nuori iältään.
Viestin lähetti Köpi
Regehr on varattu Florida Panthersiin jo aikoja sitten.
Viestin lähetti Black Adder
Ei ollut The Rockin varattujen pelaajien listalla!
Viestin lähetti korkki
Sori että mun huki kesti. Seuraava varaukseni on entinen Detroitin hyökkääjä: Martin Lapointe joka pelasi viimeksi muistaakseni Bostonissa
Viestin lähetti Nikke
No joo mutta tässä on 30 ihmistä mukana. Mun mielestä tämä on kuitenkin ollut ideana sen verran hauska että mielellään lähden mukaan toistekin. Jos joku pistää homman pystyyn joskus uudestaan niin pari ideaa:
- Varausaika 4 tuntia, poislukien esim 24-06.
- Jokaiselle "vastinpari" jostain muusta joukkueesta, tämä henkilö on varavaraajasi (ja sinä tietty hänen).