Mainos
  • Joulurauhan julistus
    Huomenna, jos Moderaattorit suovat, on meidän Jatkoajan armorikas joulupäivä; ja julistetaan siis täten yleinen joulurauha, kehottamalla kaikkia tätä palstaa asiaankuuluvalla kirjoittelulla täyttämään sekä muutoin hiljaisesti ja rauhallisesti käyttäytymään sillä se, joka tämän rauhan rikkoo ja joulurauhaa jollakin laittomalla taikka sopimattomalla kirjoituksella häiritsee, on raskauttavien asianhaarain vallitessa syypää siihen rangaistukseen, jonka Moderaattorit ja säännöt kustakin rikoksesta ja rikkomuksesta erikseen säätävät.

Toivotamme kaikille Jatkoajan kirjoittajille sekä lukijoille Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2025.

NHL fantasiadraft

• 48 338
  • 1 022

The Rock

Jäsen
Kysymys:

Seuraavana vuorossa olisi "UHLBÄCK" jolle lähetin jo noista kahdesta (2) rästissä olevasta varauksesta yksityisviestiä ja hän näyttää ne eilen illalla lukeneen, mutta ei silti vaivautunut tekemään varauksia saati seuraamaan mikä tilanne draftissa on menossa joten onko mitään järkeä odottaa 6 tuntia vuoron vaihtoa, kun manageri ei tunnu piittaavan ollenkaan joukkueestaan saati tästä draftista?

Mitäs muut managerit ovat mieltä, eli hypitäänkö yli vai odotetaanko se 6h ennen kuin seuraava saa varata jollei "UHLBÄCK" tee comebackia ja varaile noita kolmea (3) pelaajaa itselleen?

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Jos ei kerran kiinnosta varata niin miksi turhaan odotella?

Kyle

Jäsen
Ourait Uhlbäckin yli siis vaan ja eteen päin.

Kalifornian aurinkosta pääsee nautiskelemaan jatkossakin puolustaja, joka valittiin Usan World-Cup joukkueeseenkin Aaron Miller.

Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Derbyn vuoro päättyi eilen klo 23.35. Nyt on vuorossa #7, jonka vuoro umpeutuu klo 11.35. Hänen jälkeensä vuoroon astuu vilsma, jonka jälkeen allekirjoittanut, jonka sormet jo syhyävät. Vaihtoehtoja tulevaksi hankinnaksi on liian monta hyvää vaihtoehtoa,

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Mun varaus: Mike Sillinger

Viimeksi muokattu:

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Lähden tänään illalla matkalle, jolta tulen vasta reilun viikon päästä takaisin. Ghost lupasi hoitaa minun varaukset tuolla ajalla, mutta nyt näyttää siltä, etten ehdi tänään suorittamaan Ghostin varausta (joka siis oli minun tehtävä). Ghost palaa huomenna illalla, joten hänkään ei ehdi omalle vuorolleen.

Mikäli käy niin kuin nyt näyttää, että Ghostin varaus on tuolla "väliajalla", niin olisiko täällä joku joka sen voisi hoitaa?

vilsma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Varaanpas ihan kelpo kauden Minnesotassa pelanneen puolustaja Filip Kuban

EDIT: Olisinkohan saanut tässä välissä edes vielä varata, koska #7 ei ole varaustaan suorittanut?

Viimeksi muokattu:

The Rock

Jäsen
Viestin lähetti #7
Onko Slava ja Vyacheslav sama asia. Jos ei, niin Vyacheslav Kozlov.

Sama mies kyseessä. Venäjällä miehestä käytetään nimeä Vyacheslav, mutta Jenkkilässä nimi on muuttunut muotoon Slava kuten kaikilla samannimisillä on tapana muuttua. Taitaa tämä Slava vääntyä helpommin jenkkiselostajien suussa ja siinä on vielä sellainenkin jippo, että Slava taitaa olla käytetty lempinimi Vyacheslav nimestä.

Niin ja asiaan. Slava Kozlov meni jo aikaa sitten Triplaexpresson joukkueeseen joten oleppa hyvä ja varaa uusi pelaaja, #7.

Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Carolina Hurricanes on päättänyt tehdä tämän varauksen nyt pois alta, koska tämän pelaajan se haluaa aivan ehdottomasti riveihinsä. Kolmoskenttään ei ole paikkoja jaossa enää ballerinoille ja Hurricanes varaakin kovan työn raatajan ruosinmaalta.

Hän on Tomas Holmström, joka on erittäin arvostettu pelaaja ison meren takana mutta toisaalta myös hyvin inhottava pelaaja vastustajan puolustuksen kannalta. Holmström on olennainen osa ylivoimapeliä, jossa hänen paikkansa on tunnetusti maalin edessä, josta häntä ei saa siirrettyä pois tekemälläkään. Alivoimapelaajana myös NHL:n parhaita.

The Rock

Jäsen
Seuraavana vuorossa zahovic jolle myös olen laittanut yksityisviestiä noista varaamattomista vuoroista, mutta nimimerkkiä ei ole näkynyt Jatkoaika.comissa yli viikkoon ja hän ei ole yksityisviestejään lukenut.

Joten sama homma kuin "UHLBÄCK":n kohdalla eli eiköhän hypitä kylmästi yli vain jotta saadaan draftiin vauhtia ja annetaan näiden ei-aktiivisten-managereiden tehdä valintansa sitten kun he katsovat ne aiheellisiksi.

Vai mitä mieltä muut ovat?

Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Viestin lähetti The Rock
Vai mitä mieltä muut ovat?

Samaa mieltä ollaan ainakin täällä. On ihan ymmärrettävää, että joskus varaaminen kestää eikä nettiin aina kerkiä, mutta jos asiasta ei voi missään vaiheessa ilmoittaa niin se mielestäni kuvaa managerin kiinnostusta draftiamme kohtaan eli ei kauheasti nappaa.

Patera#14

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mogilny #89, Ruutu #15, Helminen 41#
Mun mielestä voitais siirtyä siihen et kaksi varausta kerrallaan, tää drafti seisoo kuin kyrpä omissa häissä.

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Viestin lähetti Patera#14
Mun mielestä voitais siirtyä siihen et kaksi varausta kerrallaan, tää drafti seisoo kuin kyrpä omissa häissä.

...ja samaan aikaan, kun kiroat tämän ketjun draftin seisomista, seisoo "Kaikkien aikojen pelaaja-draft", kun et käy siellä vuorollasi varaamassa...

The Rock

Jäsen
Otin hoitaakseni Ghostin tuplavarauksen näillä kierroksilla joten ei muuta kuin asiaan.

Ghost halusi vahvistaa sekä oikeaa, että vasenta laitaansa ja Pittsburghiin marssivat seuraavat pelaajat: Matt Cooke & Geoff Sanderson

Vuoro takaisin pp33:selle.

pp33

Jäsen
Juuri nenän edestä vietiin suurin osa kaavailemistani puolustajista (White, Jönsson, Jackman, Miller, Hedican ja O'Donnell), joten pitänee nyt ottaa vahvistus sille osastolle: Jason Smith.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anteeksi, että kesti. Olin Pellavarockissa. Columbus varaa: Onko hän hyvä maalintekijä? Eipä juuri. Entäs pelintekijä? No ei sitäkään. Mutta hän on esimerkillinen taistelija joka vetää jokaisen vaihdon 100 lasissa. Mike Grier Tervetuloa!

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Mä voin varmaan tässä nyt varata, kun ei Zahovicia oikein ole täällä näkynyt.
Eli otetaan Manny Legace

Varaukset ovat:

Kokenut laituri, joka on ollut myös kohtalaisen tehokas. Cliff Ronning.

Ja toinen varaus on nuori ja kokematon, mutta todella lupaava. WHL:ssä mättänyt pisteitä ja ottanut jäähyjä. Jordin Tootoo

EDIT: Ainiin. Onko sentterin pelattava aina sentterin paikalla?

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Köntsä
Mä voin varmaan tässä nyt varata, kun ei Zahovicia oikein ole täällä näkynyt.
Eli otetaan Manny Legace

Jos vaan varaisit omilla vuoroillasi etkä toisten... Vaikka törkeästi varasitkin vuorollani niin se ei kuitenkaan suunnitelmiani haitannut. Columbukseen liittyy NHL:än yksi parhaista aloittajista. Vaikka viimekaudella ei pisteitä tullutkaan mitenkään ihmeellisesti niin 50 pisteen kaudet ovat tuttua kamaa tälle miehelle. Yanic Perreault.

Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Viestin lähetti punasydän
EDIT: Ainiin. Onko sentterin pelattava aina sentterin paikalla?

Ei ole pelattava, mutta siinä vaiheessa täytyy olla tietenkin hyvät perustelut miksi sentteri on pistetty laiturin paikalle kun joukkueita aletaan rankkaamaan paremmuusjärjestykseen.

Ja nyt on siis ilmeisesti minun vuoroni. Tätäkään varausta Hurricanes ei yksinkertaisesti uskalla venyttää pidempään, on tämä pelaaja vaan sellainen helmi sentterin paikalle tässä vaiheessa draftia. Varataan siis puhelinkopin kokoinen Viktor Kozlov, joka on yltänyt jopa 70 pisteeseen yhden kauden aikana. Samassa paketissa saadaan taitoa, kokoa ja pelisilmää.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy