NHL Entry Draft -seurantaketju

  • 169 613
  • 864

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Vaikka tässä etsin, en nähny milloin tämä 2. kierros alkaa. Jostain täältä olin katsovinani, että klo: 17:00 suomen aikaa alkaa, pitääkö paikkansa, vai alkaako muulloin?

Streamin katsoin, että saa NHLn sivuilta.
 
Viimeksi muokattu:

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Vaikka tässä etsin, en nähny milloin tämä 2. kierros alkaa. Jostain täältä olin katsovinani, että klo: 17:00 suomen aikaa, pitää paikkansa, vai alkaa muulloin?

Streamin katsoin, että saa NHLn sivuilta.

16.55 pitäisi tuo NHL:n streami pyörähtää käyntiin.

Suosittelisin myös, että kannattaa pitää tätä NHL.comin draft trackeria päällä. Tuossa streamissa tuskin kovin tarkasti joka varausta seurataan.
 

Ihmeilja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Venäjä, Atlant, Ak Bars
Nythän kärkipäässä meni melko paljon pienikokoisia kavereita:
Evander Kane #4: 180 cm, 73 kg
Nazem Kadri #7: 183 cm, 75 kg
Ryan Ellis #11: 175 cm, 74 kg
Calvin DeHaan #12: 183 cm, 73 kg
Jordan Schroeder #22: 173 cm, 80 kg

Joo joo, mut eihän se koko mitään merkitse, jos on amerikkalainen pelaaja kyseessä. Eurooppallaisilla se tottakai(!) vaikuttaa, vaikka kyseessä olis joku jo nyt positiivisessa mielessä legendaarinen nimi.
Jos suoraan sanotaan, niin mä olisin melkein pitänyt Rajalaa kyllä noita kaikkia parempana pelaajana. Onhan se toki totta, ettei Rajalalla ole aikuisten tasolta mitään yliluonnollisia tilastoja, mutta tuskin on noilla muillakaan.
Pidetäänkö Rajalaa itsekkäänä, tai jotain... vaikea sanoa. No, nyt luulisi menevän joko Islandersiin, tai Detroitiin. Tavaresille, vai Datsyukille ketjukaveriksi?
 

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
16.55 pitäisi tuo NHL:n streami pyörähtää käyntiin.

Jees, pitää alkaa seuraamaan sitä. Itse tuossa ensimmäisellä kierroksella hieman petyin Toronton valintaan..

Onko ollut minkäänlaisia todenperäisiä juttuja nyt Heatleyn, JBn, tai Kaberlen kohtaloista?
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Jees, pitää alkaa seuraamaan sitä. Itse tuossa ensimmäisellä kierroksella hieman petyin Toronton valintaan..

Toronton tv-hemmon twitterin mukaan Burke onkin ollut heti aamusta aktiivsella päällä hakemassa keskusteluja muiden GM:ien kanssa. Mm. Mike Gillisin kanssa. Joten jokohan tänään nähdään aktiivinen Toronto?
 

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Toronton tv-hemmon twitterin mukaan Burke onkin ollut heti aamusta aktiivsella päällä hakemassa keskusteluja muiden GM:ien kanssa. Mm. Mike Gillisin kanssa. Joten jokohan tänään nähdään aktiivinen Toronto?

Tosiaan toivon, että Burke tekee muutaman velhotempun tässä tänä iltana, sillä Toronto todella tarvitsee huippupelaajia nykyiseen rosteriinsa. Kenestäköhän Burke on neuvotellut Gillisin kanssa, sitä onkin mukava pohtia. :)
 

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
JB Calgaryyn, Leopoldiin ja 3rd round pickiin. Nyt oli kyllä win-win omasta mielestä.
 

d2uce

Jäsen
Ei kai ne meinaa ESPN Americalla näyttää koko ykköskierrosta kokonaan uusintana? Burke varasi juuri Kadrin, enemmän kiinnostaisi kuitenkin tuo 2. kierros.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös