Oikein hyvin. Ihan vittuillakseen varasivat Kärppien A-junnujen 2. molarin kun olin ehtinyt epäillä ettei suomalaisia huudeta kymmentä.
Toronto taas päätti kyykyttää kaikkia muita joukkueita valitsemalla sellaisia pelaajia, joita kukaan muu ei halua. Huoh... Toki, en ole nähnyt Kadria pois lukien yhdenkään pelaavan, mutta en ole myöskään kuullut Toronton varaamista pelaajista, joten sekin kertoo kai jotain.
Oliver Lauridsen, Philadelphia Flyers, round 7 #196Näemmä yksi tanskalainen varattiin. Kuka kyseessä ja millä numerolla lähti? Ei oo nyt aikaa itse lähteä etsimään.. Katsos, italialainen myös..
Näemmä yksi tanskalainen varattiin. Kuka kyseessä ja millä numerolla lähti? Ei oo nyt aikaa itse lähteä etsimään.. Katsos, italialainen myös..
Näemmä yksi tanskalainen varattiin. Kuka kyseessä ja millä numerolla lähti? Ei oo nyt aikaa itse lähteä etsimään.. Katsos, italialainen myös..
Eiköhän se syntyminen Suomessa ja Tampereella olisi tiputtanut vielä enemmän.
No nyt meni!
varattiinko Kühnhackl oikeasti? Totesin tuossa Daespoolle jo alkuillasta, että katsoin ehkä vuoden väärin ja hän varataan vasta ens vuonna. Ei nimittäin voinut olla niin, että joku neljäs kierros täynnä ennen varausta.
Suomalainen juniorityö suosii aivan liikaa näitä pikkuruisia pörrääjiä, joilla ei ole mitään jakoa änärissä tai kansainvälisillä kentillä.