Todella kornia, että Jack Hughes on raahattu tuonne studioon.
Näytti olevan yhtä pitkä mitä Kathryn Tappen.
Todella kornia, että Jack Hughes on raahattu tuonne studioon.
Eli Kakko on todennäköisesti Ranger. Eipä siinä.
Toki Rangers myös tykkää venäläisistä, joten voihan ne ottaa Podkolzin Kakon sijaan. Ken tietää?
Hyvä pointti. Kyllähän tuo on Kakolle todennäköisin kohde.Mutta tykkäävät myös TPS taustaisista. Pajuniemi, Reunanen, Virta ovat Rangersin varauksia ja Georgiev maalilla.
Kaikki sijoilta 3-6 olisivat olleet mun listalla mielenkiintoisempia kuin Devils/Rangers.Kyllä kesälle pientä jännitystä saadaan ykköspickin suhteen.
Uskoisin ja toivoisin et Devils nappais Hughesin. Rangers kuulostaisi Kakolle ihan hyvältä osotteelta. Chicago olis mun silmään kaikkein paras noista kolmesta.
Olisi ollut kiva nähdä Blackhawksien lisäksi pari muutakin ei-tankkaavaa joukkuetta sijoilla 1-3, Esim. Redwings ja Canadiens.Devilsille sitten ykkönen, onneksi ei sentään Edmontoniin. Sopinee Kakon ykkösvarausta toivoville hyvin, vaikkakin studiossa oli vaikutti jo melko lukkoonlyödyltä Hughesin ykkösvaraus. Hallilla alkaa sopimus umpeutumaan ja Devilsin niskassa olemaan jo menestyspaineita, ettei joukkueen ykköstähti kävele vapaille. Kakko on välittömämpi apu joukkueelle, jos halutaan menestyä nyt ja ottihan Devils tosiaan Hischierinkin ennen Patrickia.
Rangersille ja Hawksille onnittelut myös lotteryvoitosta, joskaan tämän draftin kolmosvuoro ei taida dramaattisesti kymppivuoroa parempi olla.
#4 ja #5 Avseille ja Kingseille, molemmilla joukkueilla huutava sentterintarve ja niitähän olisi tarjolla, Dach, Cozens, Zegras, Turcotte, (Krebs?) Voisi tarkoittaa sitä että Byram valahtaisi Wingseille, ja se kelpaisi kyllä meikäläiselle paremmin kuin hyvin. Toki tuossa on välissä Hawks kolmosvuorollaan, heillä lienee useampi hyvä pakki prospect poolissa, joten toivottavasti varaavat hyökkääjän (Podkolzin)?
On kyllä mun mielestä vähän helvetin ihmeellistä.. Ei tässä nyt puhuta mistään McDavidin tasoisesta kaverista, tai erosta seuraavaan.Todella kornia, että Jack Hughes on raahattu tuonne studioon.
Ja btw. Mikko Eloranta toimii yhtenä Rangerssin Euroopan scouttina ;) Turku-New York yhteys on selväHyvä pointti. Kyllähän tuo on Kakolle todennäköisin kohde.