Mahtuu. Ja helposti.Ylönen tuskin mahtuu MM-joukkueeseen, joten orastava nousu tyssää ainakin vähäksi aikaa siihen, olettaisin.
Edit. Näköjään ei sitten mahtunut. Harmi.
Viimeksi muokattu:
Mahtuu. Ja helposti.Ylönen tuskin mahtuu MM-joukkueeseen, joten orastava nousu tyssää ainakin vähäksi aikaa siihen, olettaisin.
Siis, tämä ei ollut vitsi? Eiköhän mies mahdu mukaan. Ei voi olla niin hyvää settiä kasassa.Ylönen tuskin mahtuu MM-joukkueeseen, joten orastava nousu tyssää ainakin vähäksi aikaa siihen, olettaisin.
Siis, tämä ei ollut vitsi? Eiköhän mies mahdu mukaan. Ei voi olla niin hyvää settiä kasassa.
Olin kännissä, en edes muistanut kommenttiani. Ymmärsin hieman jotain väärin ja vedin vähän väärin koko homman. Kättä pystyyn. Siis ei Ylösellä mitään asiaa pitäisi tuossa koneessa ollakaan. Taisin ymmärtää U-18 kisat olleen kysymyksessä.Kyllähän Suomella hyvä setti on kasassa. Minun papereissani Ylönen ei mahdu mukaan, mutta aika näyttää. Jo tänään ollaan hieman viisaampia asian suhteen kun maajoukkueet julkaistaan kello 12 alkaen. Ei ollut vitsi.
Ylönen on kovan luokan lupaus ja olin todella vakuuttunut pojan pelaamisesta viime kevään U18-kisoissa, jossa oli mielestäni parempi kuin nyt Liigassa kohtalaista jälkeä tekevä Kotkaniemi. Ylönen saattaa olla ensi kesänä jopa 1. kierroksen varaus, joten en minä häntä ole vähättelemässä jos sitä epäilit.
Edit: ei mahtunut edes leiritykseen aivan kuten oletin.
Vahvasti eri mieltä. Ei toki olisi mahtunut kahteen ensimmäiseen ketjuun, mutta vahdikkuudellaan olisi istunut nelosketjun karvaajan rooliin kuin nyrkki silmään ja käsiäkin Ylöseltä löytyy.Siis ei Ylösellä mitään asiaa pitäisi tuossa koneessa ollakaan.
Ennen kaikkea hänen energisyytensä. Siihen hänellä on lisätä erinomaiset kiekolliset taidot. Olisi siis istunut joukkueessa ketjuun kuin ketjuun. Jos olin tänä vuonna hänen valinnastaan satavarma, niin ensi vuonna hän on sitten 200% varmuudella mukana. Ja silloin kahdessa ensimmäisessä ketjussa.Kiinnostaisi kyllä tietää, että mikä tekee Ylösestä niin hyvän, että olisi ansainnut paikan leiriryhmästä.
Olenkohan minä aivan pihalla, kun käsittääkseni Rasmus Dahlinin osallistuminen ensi vuoden junnukisoihin on helvetin epätodennäköistä? Olen ymmärtänyt, että kyseessä on aivan eliittitason lahjakkuus.
Siksi siinä varmaan sanottiinkin, että saattaa päästä.
Juu, saattaahan se Ilveskin juhlia tänä vuonna jääkiekossa miesten Suomen mestaruutta. Silti hieman ihmettelisin, jos tällainen fakta nostettaisiin Urheiluruudussa esiin.
@Tornados miksi Boqvist on noussut kaksi sijaa, vaikkei mahtunut Ruotsin joukkueeseen ja on tällä kaudella pääsäntöisesti pelannut vain junioriliigaa ihan ok tehoin, mutta miesten peleissä ei ainakaan tilastollisesti ole sujunut kummoisesti. Kuitenkin Boqvistia pidetään myös hyökkäävänä puolustajana, niin ei nuo tehot mitään aivan järisyttävän vakuuttavia ole. Tottakai puolustajilla paljon muutakin, mutta Boqvist ei ole mikään defensiivinen dynamokaan käsittääkseni. Uskon, että Boqvist voi olla tuolla sijalla, mutta en ymmärrä että mikä sen tänä väliaikana on nostanut sinne.
Henkilökohtaisesti ihmettelen Zadinan noin suurta numeroa, itse sijottaisin hänet juuri tällä hetkellä kakkoseksi. Mutta, se on vaan mutua minun osalta, kun en seuraa näitä päivittäin.
Tykkään ehkä vähän liikaakin viihdyttävistä hyökkäävistä puolustajista (kuten Makar viime vuonna ja nyt Boqvist). Boqvist on kuitenkin mielestäni ehkä viihdyttävin pelaaja listallani. Potentiaali on huikea, mutta noin korkeana tietysti riskialtis.
Ei pidä tietysti tarttua pariin lauseeseen, mutta onko sinusta viihdyttävämpi kuin Dahlin? Minusta Dahlinia viihdyttävämpää puolustajaa ei ole puskenut vuosikausiin. En tosin ole Boqvistilta nähnyt kuin erinäisiä koosteita, mutta jos tosiaan noin on, niin pitää ottaa vielä tarkempaan seurantaan.
Hyökkäyssuuntaan hän on mielestäni kilpailukykyinen Dahliniin verrattuna etenkin nuorten turnauksissa.
Nuorten maajoukkuepeleissä Boqvist on kuitenkin tehnyt selkeästi enemmän pisteitä Dahliniin verrattuna eli kyseessä on hyvin hyökkäävä ja samalla viihdyttävä pelaaja,
Tässä mielestäni malli esimerkki siitä miten tilastoja voidaan tulkita juuri sillä tavalla kun itse haluaa. Jos nyt haluaa tarkastella pelkästään maajoukkuepelejä eikä Elitserien/SuperElit/J18Elit niin voi sieltä ottaa myös pelkät arvokisat:
Boqvist: 16-17 U18-kisat 6 ottelua 0+0
Dahlin: 16-17 U20-kisat 7 ottelua 1+1 ja 17-18 U20-kisat 7 ottelua 0+6
Ja sitten jos tarkastelee Elitserienin, SuperElit tai J18Elit pelejä niin kaikissa Dahlin on tehoissa edellä. Mutta kyllä, jos katsoo ainoastaan junnumaajoukkueen harjoituspelejä niin niissä Boqvist on tehnyt enemmän pisteitä.
Jos tosiaan Boqvist on Dahlinia viihdyttävämpi pelaaja niin aika uskomaton vuosikerta tämä 2000 Ruotsin osalta. Dahlin on kyllä todella viihdyttävä pelaaja seurata.
CSS:n midterm rankingin suomalaiset:
Kenttäpelaajat Pohjois-Amerikka
23. Ranta Sampo
171. Vesterinen Saku
193. Oksanen Emil
202. Nyman Linus