Pystykö noita nyt katsomaan jostain livenä johonkin aikaan vai menikö homma jo ohi?
Siis noita testejä vai? Ne on jo hoidettu. Tulokset linkissä alla.
https://link.nhl.com/centralscouting/public/
Mun käsityksen mukaan Puljujärvi ei ole mukana.Ai, mun käsityksen mukaan Laineen ja Puljun sekä muutamien muiden osa testeistä alkaa vasta nytten.
Näkyykö muilla vielä?Ai, mun käsityksen mukaan Laineen ja Puljun sekä muutamien muiden osa testeistä alkaa vasta nytten.
2016 NHL Combine Live Stream: Watch Patrik Laine's group - Sportsnet.ca
Näkyykö muilla vielä?
Laine ja Puljujärvi ei näköjään osallistunut edes punnitukseen ja mittaukseen. Harmi, olisi ollut mielenkiintoista kuulla luvut.
edit. eikun tuollahan tuo Laine seisoo
Pystytkö näkemään jostain, linkki olis kiva.
Freedomella Toronto paikkakuntana itsellä, niin näkyy tuo sportsnet.
Laineen virallinen pituus 6'3.75, aika vähän? 201.3 lbs
Voisitko laittaa ohjeet yv llä, ei mitään hajua miten toi toimii
Ai, mun käsityksen mukaan Laineen ja Puljun sekä muutamien muiden osa testeistä alkaa vasta nytten.
2016 NHL Combine Live Stream: Watch Patrik Laine's group - Sportsnet.ca
Laineen virallinen pituus 6'3.75, aika vähän? 201.3 lbs
Olet oikeassa. Luulin, että nuo tulokset ovat lopullisia, mutta kaikki eivät vielä ole suorittaneet. Laine esim. näyttää nostaneen penkistä 12 kertaa eli helposti tuohon top 25 -listalle.
Tänä vuonna penkkipunnerrustulokset eivät ole suoraan vertailukelpoisia. Testissä nostetaan 70-80% omasta painosta.
Ja sama fanipoika on rikkonut Laineen jalan ja sama fanipoika varaa Austonin ykkösenä. Ihme fanipoikapelleilyä.Ehkä sama fanipoika lyönyt Austonille pari senttiä lisää.
Tässä TSN:än jutussa Laine sanoo olevansa 6'4.7 eli silloin se ois 197 cm jos netistä löytämäni convertori futas oikein.Ettei nyt vain olisi joku Austonin fanipoika ollut mittaamassa, kun eilen mitta oli melkein 6'5?
6'4.7 tarkoittaa 195cm. 6 jalkaa (30cm tjsp) ja sitten tuumat (4.7) päälle. Tuo converter laskee nuo jälkimmäisetkin jalkoina, jolloin olennaisesti tulos vääristyy ylöspäin.Tässä TSN:än jutussa Laine sanoo olevansa 6'4.7 eli silloin se ois 197 cm jos netistä löytämäni convertori futas oikein.
Ennen vuotta 2016 (150lbs) ka. 11.Kai ne nyt kuitenkin eilisiin on vertailukelpoisia? Sitä tarkoitin.
Ja sama fanipoika on rikkonut Laineen jalan ja sama fanipoika varaa Austonin ykkösenä. Ihme fanipoikapelleilyä.
Fanipojista puheen ollen, missä on Eetu Tuulola kun ei ole aikatauluissa missään?
Chris Wescott
✔@TheChrisWescott
Olli Juolevi met w/ #Oilers at combine. Enjoyed meeting Chiarelli & staff. “It was pretty nice… I had a good feeling after the meeting.”