Ihan hyvältähän tuo Zacha hänestä lukeneena ja muutenkin raameiltaan ja ominaisuuksiltaan vaikuttaa, mutta ainut mikä ihmetyttää on tosiaan nuo tehot. Ei vaan vakuuta ei ollenkaan, vaikka uusi maa ja huono joukkue. TOP-10 varauksella pitäisi pääsääntöisesti kuitenkin olla hakusessa nimenomaan 1-2 kentän äijiä. Minä en odota noilla junnusarjan tehoilla varausvuotena kovinkaan suuria Zachalta. Kyllä hänestä varmaan NHL-pelaaja saadaan, mutta jotenkin tulee mieleen jokin Brandon Sutter -tyylinen kaveri. Ihan hyvillä mielin minä Zachan 10-15 sijoille iskisin, mutta #7 overall on mielestäni vähän turhan korkea näinkin kovassa draftissa. Siellä on kuitenkin mm. Ivan Provorov vetänyt puolustajana yli piste per peli -tahtia.
Heitän spoileriin oman nopean kattauksen parhaista pelaajista ja taas veikkauksen, miten draft menee:
Heitän spoileriin oman nopean kattauksen parhaista pelaajista ja taas veikkauksen, miten draft menee:
Oma prospectien paremmuusjärjestys - joukkue - joukkueen valinta:
1. Connor McDavid - Edmonton - Connor McDavid
2. Jack Eichel - Buffalo - Jack Eichel
3. Noah Hanifin - Arizona - Dylan Strome
4. Dylan Strome - Toronto - Noah Hanifin
5. Mitchell Marner - Carolina - Mitchell Marner
6. Ivan Provorov - New Jersey - Lawson Crouse
7. Zach Werenski - Philadelphia - Ivan Provorov
8. Lawson Crouse - Columbus - Zach Werenski
9. Mikko Rantanen - San Jose - Mikko Rantanen
10. Mathew Barzal - Colorado - Paul Bittner
11. Kyle Connor - Florida - Timo Meier
12. Timo Meier - Dallas - Pavel Zacha
13. Paul Bittner - LA - Mathew Barzal
14. Pavel Zacha - Boston - Kyle Connor
Eli Arizona ottaa tarpeeseen sen sentterin, vaikka Hanifin olisi prospektina sinänsä turvallisempi ja parempi valinta. Devils nappaa Crousen ylempänä, mitä itse hänet arvioisin ja näin Provorov ja Werenski tippuvat sijat alaspäin. Kokoa ja voimaa arvostetaan, Bittner ja Zacha nousevat sijoituksissa ja Barzal laskee. Florida nappaa #11 overallina Meierin laiturimaalintekijätarpeeseen ja Kyle Connor USHL:n pelaajana tippuu pari sijaa alaspäin siitä, mihin itse hänet arvioisin. Näillä USHL:n prospekteilla on mielestäni tapana ollut tipahtaa pari-kolme sijaa alemmaksi, mitä itse olisin heidät rankannut.
1. Connor McDavid - Edmonton - Connor McDavid
2. Jack Eichel - Buffalo - Jack Eichel
3. Noah Hanifin - Arizona - Dylan Strome
4. Dylan Strome - Toronto - Noah Hanifin
5. Mitchell Marner - Carolina - Mitchell Marner
6. Ivan Provorov - New Jersey - Lawson Crouse
7. Zach Werenski - Philadelphia - Ivan Provorov
8. Lawson Crouse - Columbus - Zach Werenski
9. Mikko Rantanen - San Jose - Mikko Rantanen
10. Mathew Barzal - Colorado - Paul Bittner
11. Kyle Connor - Florida - Timo Meier
12. Timo Meier - Dallas - Pavel Zacha
13. Paul Bittner - LA - Mathew Barzal
14. Pavel Zacha - Boston - Kyle Connor
Eli Arizona ottaa tarpeeseen sen sentterin, vaikka Hanifin olisi prospektina sinänsä turvallisempi ja parempi valinta. Devils nappaa Crousen ylempänä, mitä itse hänet arvioisin ja näin Provorov ja Werenski tippuvat sijat alaspäin. Kokoa ja voimaa arvostetaan, Bittner ja Zacha nousevat sijoituksissa ja Barzal laskee. Florida nappaa #11 overallina Meierin laiturimaalintekijätarpeeseen ja Kyle Connor USHL:n pelaajana tippuu pari sijaa alaspäin siitä, mihin itse hänet arvioisin. Näillä USHL:n prospekteilla on mielestäni tapana ollut tipahtaa pari-kolme sijaa alemmaksi, mitä itse olisin heidät rankannut.