Itse en voi ymmärtää sitä, miten jotkut pitävät Buffaloa hyvin hoidettuna organisaationa. Ensinnäkin tuo tahallinen tankkaus on kyllä aikamoinen perseennäyttö joukkueen nuorille pelaajille. Buffalolla on oma liuta pelaajia joiden kanssa on toimittu päin helvettiä, niin managementin kun coachienkin osalta (esim case Grigorenko). Pahinta mitä nuorelle pelaajalle voi tehdä, on nostaa kokoonpanoon, pitää poppareilla tai minimaalisella peliajalla.
Eniten olisi toivonut Arizonalle tuota ykköstä, sillä siellä on oikeasti yritettykkin joskus pelata jääkiekkoa. Shane Doan on pidetty kapteenina jo ties kuinka monta vuotta ja 10-12 joukkue oli 3 vuotta peräkanaa playoffeissa. 11-12 hävisivät confrenssin finaaleissa Kingssille.
Mitä tulee case Edmontoniin, niin ongelma ei ole fanit tai kaupunki vaan ihan puhtaasti tuo management osasto joka ei ole onnistunut tekemään tarvittavia peliliikkeitä oikeastaan missään suhteessa. Siellä tarvittaisiin omistajanvaihdos, jotta saataisiin tupa tyhjäksi ja rakennettua tuo management ihan alusta loppuun asti uudestaan. NYT olisi se hetki tehdä tuo liike viimeistään. Edmontonin lotteryvoitto on todellakin surkuhupaisaa ja kertoo kyllä siitä, että tuo lotto on epäonnistunut systeemi ja se pitäisi muuttaa sellaiseksi, ettei mitään arvota.
En minä kuitenkaan ole sitä mieltä että McDavid ansaitsee sen "kiukun" mitä täältäkin on saanut lukea, koska ei itse voi asiasta sen kummemmin päättää ja olikin ensimmäisenä muistuttamassa, että ei ole vielä tässä vaiheessa Oilerssin "omaisuutta". Toivon McDavidille kaikkea hyvää ja useita onnistumisia NHLssä, Tähtiä ei ole koskaan liikaa viihdyttämässä yleisöä ja tekemästä jääkiekkosta hienompaa seurattavaa.
Se mitä yritän sanoa on, että Edmonton ansaitsee McDavidin, mutta Edmontonin johtoporras ja management ei. Johtoporrasta voi muuttaa, mutta kaupunki todennäköisesti pysyy. Tälläiset kommentit: "
Craig Custance Twitterissä: "MacTavish: "Offense wins hockey games and we’re going to be loaded with it.""" pitäisi oikeasti kertoa tyhmemmällekkin omistajaportaalle, että siellä ei ole oikeat miehet oikeilla paikoilla.
Jos oikein mietitään asiaa, niin esimerkiksi Chiarellilla olisi nyt mahdollisuus pistää työhakemusta sisään Oilerssiin, sillä kaverilla on ainakin näyttöjä hyvin treidaamisesta...