NHL Entry Draft 2013

  • 468 534
  • 790
NHL Draft 2013 Live Stream | 2013 Jun 30 | Hockey

NHL Network | DazSports

Nutjob.eu

NHL Draft 2013

http://blinertv.ucoz.com/247/tsn.html

Watch Live Match online NHL - Draft-2013 :: SPORT LIVE :: Watch Free Live Sports TV online

NHL Tonight: 2013 NHL Draft Preview Video - NHL VideoCenter

Tuosta jokaiselle jotakin. Linkit vievät streameihin NHL Draftiin.

Ite katselen tuota DazSportin joka on paras ainakin tällä hetkellä toimivista. Mikäli tuo TSN homma menee eteenpäin tuosta valkoisen pallon pyörimisestä niin vaihdan siihen. Itsellä siis un-blockus käytössä.

EDIT: Muutama stream pätkii, varsinkin nuo nhl.comin.
 
Viimeksi muokattu:

1988

Jäsen
Itse olen tällä hetkellä pahuksen iPadin varassa? Onko kellään heittää vinkkiä millä saisi lähetykset toimimaan täällä maailmanlopun laitteella? Streamit herjasi flashin puutetta...
 
Itse olen tällä hetkellä pahuksen iPadin varassa? Onko kellään heittää vinkkiä millä saisi lähetykset toimimaan täällä maailmanlopun laitteella? Streamit herjasi flashin puutetta...

Mutulla voisin heittää että haeppa Justin.tv appi ja koita jos sillä löytäisin jonkun ketä streamaa justintvtä käyttäen. Joskus mielestäni saanut noin toimimaan.

EDIT: Toimiiko tuo TSN jollain ?
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Itse olen tällä hetkellä pahuksen iPadin varassa? Onko kellään heittää vinkkiä millä saisi lähetykset toimimaan täällä maailmanlopun laitteella? Streamit herjasi flashin puutetta...

Aikakone ja ostopäätöksen kumoaminen?

Mahtaako Applen laitteessa toimia nämä striimit ollenkaan?
 

Kaivanto

Jäsen
Kukaan saanut Androidilla mitään streamia pyörimään?

edit: Ei mitään, onnistui jo.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Ei se TSN toimi edes kanadalaisella proxylla, siinä on joku ovela blokkaus käytössä.

On joo, mullakin unblock.us viritetty Kanadaan, mutta eipä näy mitään. En kyllä ymmärrä miksi haluavat noin tehokkaasti blokata lähetyksensä...
 

Villemix

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
Minkä sait toimimaan Androidilla? Mulla käytössä Asuksen Android täbi ja iPhone, ja pädiltä kattoisi mielummin itse draftia ja sitten Twitter ja Jatkoaika toimisi puhelimen kautta.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kiitokset Lord Nikonille ja kumppaneille striimeistä. Olen aika laiskalla päällä juuri nyt.
 
Viimeksi muokattu:

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Onko kellään nyt käytössä semmoista streamiä mikä ei pätki? Testasin kaikki noi Nikonin linkit ja jokainen niistä pätki.
 

Kaivanto

Jäsen
Minkä sait toimimaan Androidilla? Mulla käytössä Asuksen Android täbi ja iPhone, ja pädiltä kattoisi mielummin itse draftia ja sitten Twitter ja Jatkoaika toimisi puhelimen kautta.

Tuon dazsports-osoitteen mikä oli edellä linkkilistassa.
 

Hirmumyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei Mitään Käyttöä Jätkät ja Märkä Uni Rosterit
Wifi iPad + ainoa tie nettiin ollut pari päivää 710 noksun hotspotin kautta. Eli... muspatha lemiuxin kautta täytynee seurata taas kerran drafti. Otan henkimaaiman kautta yhteyden....

ps. ennen kuin sain kiinni muspathaan niin ohi mennen vilkaisin keklun ajatukset läpi ja näköjään treidiä ylöspäin on tulossa. ;)
 

Powerage

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks
Suuret kiitokset Lord Nikonille, oma valintani
NHL Draft 2013
Erittäin hyvä kuvanlaatu ja ei pätkimisen pätkimistä, ei mainoksien kanssa taistelua, kelpaa katsella!
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Saako tuon pelittämään koko ruudulla?

Itsellä leikkaa kuvan jotenkin oudosti. Ei aukaise koko ruudulle vaan "puolittain".

Outoa, itsellä ainakin toimii koko ruudullakin ihan normaalisti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös