Taikakaulin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa
Oonko ainut jolla tökkii toi NHL.comin lähetys? Onneks streami tuntuu toimivan ihan hyvin.
Oonko ainut jolla tökkii toi NHL.comin lähetys? Onneks streami tuntuu toimivan ihan hyvin.
NHL Draft 2013 Live Stream | 2013 Jun 30 | Hockey
NHL Network | DazSports
Nutjob.eu
NHL Draft 2013
http://blinertv.ucoz.com/247/tsn.html
Watch Live Match online NHL - Draft-2013 :: SPORT LIVE :: Watch Free Live Sports TV online
NHL Tonight: 2013 NHL Draft Preview Video - NHL VideoCenter
Tuosta jokaiselle jotakin. Linkit vievät streameihin NHL Draftiin.
Itse olen tällä hetkellä pahuksen iPadin varassa? Onko kellään heittää vinkkiä millä saisi lähetykset toimimaan täällä maailmanlopun laitteella? Streamit herjasi flashin puutetta...
Itse olen tällä hetkellä pahuksen iPadin varassa? Onko kellään heittää vinkkiä millä saisi lähetykset toimimaan täällä maailmanlopun laitteella? Streamit herjasi flashin puutetta...
EDIT: Toimiiko tuo TSN jollain ?
Ite katselen tuota DazSportin joka on paras ainakin tällä hetkellä toimivista.
EDIT: Muutama stream pätkii, varsinkin nuo nhl.comin.
Edelleen pelkkiä videoclippejä...
Ei se TSN toimi edes kanadalaisella proxylla, siinä on joku ovela blokkaus käytössä.
Kukaan saanut Androidilla mitään streamia pyörimään?
edit: Ei mitään, onnistui jo.
Minkä sait toimimaan Androidilla? Mulla käytössä Asuksen Android täbi ja iPhone, ja pädiltä kattoisi mielummin itse draftia ja sitten Twitter ja Jatkoaika toimisi puhelimen kautta.
Onko kellään nyt käytössä semmoista streamiä mikä ei pätki? Testasin kaikki noi Nikonin linkit ja jokainen niistä pätki.
Hockey Reality Stream 1
Tuolta katselen itse TSN-streamia. Kohtuullisen hyvä laatu, eikä pätkimistä havaittavissa. Kyselee salasanaa, HRstream1 toimii siihen.
Saako tuon pelittämään koko ruudulla?
Itsellä leikkaa kuvan jotenkin oudosti. Ei aukaise koko ruudulle vaan "puolittain".