NHL Eastside Hockey Manager

  • 566 296
  • 2 476

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Oikeat päivämäärät, iät, tilastot ja historiat nostaa ainakin omalla kohdalla pelinautintoa. Sen verran tilastonäpertelijä pitää pakko olla kun tätäkin peliä kerran jaksaa jauhaa.

Kuuluuko tässä olla nuoret kuten Hännikäinen/Pulkkinen yms jottain 12-15 vuotiaita vai onko mulla joku pielessä?
 

MikV

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, NHL
Kuuluuko tässä olla nuoret kuten Hännikäinen/Pulkkinen yms jottain 12-15 vuotiaita vai onko mulla joku pielessä?

Sulla ei taida olla tuota päivämäärän korjaajaa eli olet aloittanut kauden 2006-2007 kauden 2011-2012 rostereilla. Tuolla on myös tuohon 2006-2007 aloituspäivämäärään sopivat samat rosterit joilla nuo iät ovat oikein.
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Sulla ei taida olla tuota päivämäärän korjaajaa eli olet aloittanut kauden 2006-2007 kauden 2011-2012 rostereilla. Tuolla on myös tuohon 2006-2007 aloituspäivämäärään sopivat samat rosterit joilla nuo iät ovat oikein.

Millä tuon päivämäärän saa korjattua?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kaatuuko kellään muulla tuo "custom patch"-ohjelma?

Ennen ei ole näin käynyt, mutta nyt 4.1 rostereilla tuo suorittaa laittoman toiminnon aina kun peli käynnistyy. Mitään vaikutusta peliin tällä tosin ei ole, mutta hassua silti että noin alkanut tekemään.

Itse peli siis lataa iät ja vuodet oikein.

Ps. Hieman on liigaa paranneltu, mutta vieläkään ei tuo riittävällä tasolla ole että pelata jaksaisi.

NHL edelleen se ainoa oikea liiga tässä pelissä, ehkä asiat on toisin sitten siinä tulevassa hokimanagerissa.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Ainakaan itsellä ei tuo ohjelma ole vielä kaatuillut kertaakaan. Oletko yrittänyt asentaa ohjelmaa uudestaan? Mutta kuten lake totesi niin kyllä NHL näyttää hyvältä tällä hetkellä. Muita liigoja en pahemmin ole testaillut joten niistä en osaa sanoa mitään mutta NHL puolta suosittelen lämpimästi.

EDIT: Yhden bugin löysin tai sanotaanko virheen. Boston Bruinsin farmijoukkue on merkitty pelaamaan ECHL liigaa vaikka joukkue oikeasti pelaa AHL liigaa. Kannattaa editorilla siirtää joukkue takaisin AHL:ään.
 
Viimeksi muokattu:

Korppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Dinamo Riga, Vaasan Sport
EDIT: Yhden bugin löysin tai sanotaanko virheen. Boston Bruinsin farmijoukkue on merkitty pelaamaan ECHL liigaa vaikka joukkue oikeasti pelaa AHL liigaa. Kannattaa editorilla siirtää joukkue takaisin AHL:ään.
Ei niinkään bugi vaan kierretty ongelma. Liigojen koothan ovat hardcoodattuja joten esimerkiksi AHL:n joukkuemäärää ei voi muuttaa vastaamaan realistisia olosuhteita. Tästä johtuen osa on siirretty pykälän alemmas ECHL:ään. Samanlaista toimintaa on havaittavissa muissakin liigoissa joissa on tapahtunut muutoksia joukkuemäärässä viimeisten 5 vuoden aikana.

Juuri tälläisten "rajoitteiden" takia EHM-kommuuni on jo pitkään odottanut helpommin muokattavaa korvaajaa EHM2007:lle.
 

Ölppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kukaan ei näköjään ole linkittänyt tänne vielä Tätä niin kai se on itse uhrauduttava. Linkin takana siis uudet kokoonpanot, herkku sisältää päivitykset niin Sm-liigassa kuin NHL:ssä ja tosiaan kaikki siirtorajalla tapahtunut + uudet sopimukset (T.Ruutu jne) ovat päivitettynä. Tosi kivasti toimii ja tuolla oikealla päivämäärälläkin pelaaminen maistuu kummasti paremmalta. Siitä vaan latailemaan ja nauttimaan - jos ei päivityksiä siis jo vielä löydy.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Onko mitään ideoita kun EHM ei käynnisty.
Antaa perus virheilmoitusta "ehm2007.exe on havainnut virheen, ja tuote on suljettava. Pahoittelemme häiriötä."

Mistähän tuo voisi johtua?
 

True Blue

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, TPS
Onko mitään ideoita kun EHM ei käynnisty.
Antaa perus virheilmoitusta "ehm2007.exe on havainnut virheen, ja tuote on suljettava. Pahoittelemme häiriötä."

Mistähän tuo voisi johtua?

Mulla teki samaa, uudelleenasennus auttoi vaivaan. Kannattaa poistaa myös vanhat tallennukset.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Pari isoa virhetta löysin Manimal 4.1:n setistä. Nimittäin maajoukkueturnaukset (U-20 Div 1, U-20, WC Div 1, WC) niin junnujen, kuin miesten osalta. Vähän päin vittua on joukkueet... :)
 

SharksAttack

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, KalPa, Sport
Ootko käynnistänyt pelin CSD patchin kautta? MM-kisat menee sekaisin, jos sitä ei käytä oikein.
Ohjeet löytää CSD patchin readme tiedostosta. Nuo ei liity mitenkään Manimalin rostereihin.

archibalduk (blueline) kirjoitti:
I've just noticed that for all leagues you must use the patch when reloading the game until you have reached approximately 1st January of the first season otherwise you will encounter the WC bug. I'll update the guidance in the readme.txt and the Patch window as soon as possible once I have confirmed the exact date you must use the patch until.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Jaha... Tuota kohtaa en sitten huomannut. Tuota ongelmaa ei voi sitten enää korjata, jos on ohittanut kaudessa "deadlinen"? Oh well.
 

Kgz

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia
Mites tuosta Helmikuun (28.2 -> 29.2) kaatumis bugista pääsi ohitse? Vai oliko niin että sitä ei voinut kiertää vaan pitää aloittaa uudestaan?
 

True Blue

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, TPS
Mites tuosta Helmikuun (28.2 -> 29.2) kaatumis bugista pääsi ohitse? Vai oliko niin että sitä ei voinut kiertää vaan pitää aloittaa uudestaan?

Aloittamalla pelin sillä patchilla mikä säätää aloitusvuotta. Sillä mä olen ainakin eteenpäin päässyt. Välillä kaatuu välillä ei.
 

Kgz

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia
Pelaan juuri tuolla mutta taitaa olla myös ihan alkuperäisesä pelissä samassa kohtaa ekalla kaudella tuo bugi, muistelin vain että jollain pääsisi tuon kiertämään mutta taidan vain muistaa väärin.

Pakko aloittaa uus, niin hyvältä tuntu tohon asti ikävä aloittaa alust..
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Morjens, APUJA ton patchin kanssa. Klikkaan sitä, mutta mitään ei tapahdu. Eli se ei käynnisty. Olen laittanut asetukset järjestelmänvalvojaksi, ja kaiken muunkin mikä README-filessä lukee. Mitä muuta voisi tehdä??
 

True Blue

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, TPS
Pelaan juuri tuolla mutta taitaa olla myös ihan alkuperäisesä pelissä samassa kohtaa ekalla kaudella tuo bugi, muistelin vain että jollain pääsisi tuon kiertämään mutta taidan vain muistaa väärin.

Pakko aloittaa uus, niin hyvältä tuntu tohon asti ikävä aloittaa alust..

Yks vaihtoehto on koittaa menemällä lomalle tuon päivämäärän yli. Kerran olen itse siinä onnistunut, loput kerrat onkin sitten täytynyt aloittaa alusta..
 

Moosehead

Jäsen
Tekis mieli aloittaa taas tämän pelaaminen, mutta olen asentanut lisenssin jo kahdelle koneelle, joilta lisenssin poistaminen on mahdotonta. Elicense kansio löytyy toisesta, mutta se on tyhjä ja toisella koneella ei ole formatoinnin jälkeen koko kansiota.

Olen kirjoittanut jo pariinkin otteeseen tuonne Elicensen supporttiin ja odotellut viikon verran vastausta, mutta mitään ei ole kuulunut.

Vinkkejä ongelman ratkaisemiseksi?
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Tekis mieli aloittaa taas tämän pelaaminen, mutta olen asentanut lisenssin jo kahdelle koneelle, joilta lisenssin poistaminen on mahdotonta. Elicense kansio löytyy toisesta, mutta se on tyhjä ja toisella koneella ei ole formatoinnin jälkeen koko kansiota.

Olen kirjoittanut jo pariinkin otteeseen tuonne Elicensen supporttiin ja odotellut viikon verran vastausta, mutta mitään ei ole kuulunut.

Vinkkejä ongelman ratkaisemiseksi?
No siis yksi tapahan on tiedät kyllä mikä. En nyt viitsi sitä tässä sanoa mutta itse jouduin "ottamaan" pelin saman ongelman takia. Lisenssit meni enkä niitä enää uudelleen saanut.

Hieno peli kyllä edelleen kyseessä ja toimii kyllä uusilla kokoonpanoilla ja tässä custom start date patchilla hienosti. Mukavata!
 

Moosehead

Jäsen
Vastaus tuli kuin tulikin eLicenselta. Pitänee päivitellä peli ajantasalla ja aloittaa hakkaaminen.
 

Moosehead

Jäsen
Kysymys Manimal 4.1:n liittyen. Toimiiko toi hyvin ilman Custom Start Day patchiä. En meinaan saa tuota oikein millään toimimaan.

Vinkkejä otataan vastaan...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös