Olisiko vielä jollakulla heittää nykyisellään toimivaa päivitystä noihin EHM07:n Suomen joukkueisiin(SM-liiga ja Mestis) ja ohjeita miten tuon päivityksen saisi käyttöön?
ostin eilen ehm 07 ja aloin sitten pelaileen uudella rosteripäivityksella lidas 3.2. No ei mitään mutta mulla ei ollukkaa salary cappia pelissä ollenkaa. Eli voisko joku neuvoo miten ne saan peliin sillä juuri sen vuoksi oikeestaan ostin ehm 07 ehm 05 tilalle. Latasin jo pre game editorin mutten sieltäkään oikeen löytäny mistä sen vois vaihtaa.
Lataa päivitys 3.04 ja asenna se (Päivityksillä poistuu myös bugeja, vaikka kaikkia ne ei poistakkaan). 3.04 on uusin ja viimeinen päivitys peliin.
Pre-game editorilla ei voi vaihtaa salary cappia vaan sen voi vaihtaa ainoastaan tallennuskohtaisesti. Save Game editorilla.
(Linkit ehmtheblueline.comiin)
Edit: Vaihdettu päivityksen osoitetta
Eli tarkoittaako se et mun pitää jokaseen saveen laittaa toi salary cap save game editorilla?
Onko jollakin tietoa mikähän mahtaa olla vialla kun tuolla Saved game editorilla yrittää ruveta muokkaamaan niin ei saa tallennusta auki, tulee tälläinen virhe ilmoitus:
"Error-saved game MUST be uncompressed
Please re-load in NHL EHM 2007, change preferences to turn off 'compressed save' and the saveagain."
Tarkista onko jengin tilastoissa mitään. Muistaakseni siinä kalenterissa ei näy pelejä, mutta pelaajatilastot päivittyy sinne Statistics tms. sivulle..Osaisiko joku kertoa saako sm-liigassa joukkueiden juniorijengeille jotenkin ilmoitettua sarjaan pelaamaan? Siis meinaan etten esim Hifk:lla pelatessa saa junioreita mitenkään sarjaa pelaamaan vaan porukka ainoastaan treenaa. Olen varmasti sokea ja tyhmä mut ei vaan löydy...
Tarkista onko jengin tilastoissa mitään. Muistaakseni siinä kalenterissa ei näy pelejä, mutta pelaajatilastot päivittyy sinne Statistics tms. sivulle..