NHL Eastside Hockey Manager

  • 566 708
  • 2 476

S. Avery

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Oon pelannut peliä muutamilla eri joukkueilla, mutta tänään päätin kokeilla Coloradoa ja hyvinhän se alkoi sillä ensimmäisen harkka pelin voitin vain 11-1 ja laukaukset niukasti 91-9. Pelkästään ykkös ketju laukoi yhteensä 40-kertaa. Ykkösessä muuten pelaa Kariya-Sakic-Jagr, kakkosessa Wolski-Marleau-Svatos, kolmosessa Chistov-Hollweg-Laperriere ja nelosessa Hordichuk-Stastny-Parker. Pakkeja on Hannan, Cairns, Tverdovsky, Morris ja Beauchemin. Täs uusimmas versios on parempaa edellisiin verrattuna se et voi käskyttää pelaajia tappelemaan, mut niist tappeluist tulee vaan liian pitkät pelikiellot vaikkei toisen joukkueen pelaaja edes loukkaannu. Loistava peli tää silti on.
 

Beeman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaughan Rangers
Kahdeksas kausi käynnissä ja kahden Stanley Cupin putki takana. Taannoin kritisoimani lupauksien kehittymättömyyskin on pelkkä muisto enää. Varsinkin toisessa mestaruudessa omat junnut näyttelivät ratkaisevaa roolia. Tämän hetkisestä joukkueestani koko kakkosvitja on omia varauksia, kuten myös nelosesta kaksi peluria jotka taitojensa puolesta mahtuisivat kakkoseen sekä kolme puolustajaa. Farmissa odottelee näyttöpaikkaa muutama kokoonpanoon mahtuva lupaus ja junioreissa ja Euroopassa niinikään pari lupaavaa karjua. Näköjään pitkäjänteisyys ja korkeiden varausten hamstraus auttaa, sillä ainoastaan kolme profiilipelaajaa (1. & 2. pakit ja 3. sentteri) on free agentteina sainattu ja muutama treidattu. Loput siis omia varauksia ja ennestään joukkueessa olleita pelimanneja. Omien varausten läpilyönti on tuonut kieltämättä uusia ulottuvuuksia pelin tahkoamiseen.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Täs uusimmas versios on parempaa edellisiin verrattuna se et voi käskyttää pelaajia tappelemaan, mut niist tappeluist tulee vaan liian pitkät pelikiellot vaikkei toisen joukkueen pelaaja edes loukkaannu. Loistava peli tää silti on.
Mikä versio sinulla on koska ei minulla ainakaan tule pelikieltoja jos käskytän pelaajia tappelemaan?
 

Riz

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Mikä versio sinulla on koska ei minulla ainakaan tule pelikieltoja jos käskytän pelaajia tappelemaan?

Pelikieltoja jaettaessa otetaan huomioon molempien osapuolien osuus. Mikäli käskytät goonin toisen goonin kimppuun ja tämä vastaa huutoon, ei pelikieltoja pitäisi viimeisimmissä versioissa enää tippua. Mutta jos käskytät goonin esim. taitopelaajan kimppuun, joka ei halua osaa eikä arpaa tappelusta, tulee varmasti kakkua.
 

S. Avery

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Oon ainoastaan ladannut ton pelin mut mitään uusia asetuksia en oo ladannut ja tolla uusimmalla versiolla tarkoitin uusinta peliä tästä EHM-sarjasta.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Pelikieltoja jaettaessa otetaan huomioon molempien osapuolien osuus. Mikäli käskytät goonin toisen goonin kimppuun ja tämä vastaa huutoon, ei pelikieltoja pitäisi viimeisimmissä versioissa enää tippua. Mutta jos käskytät goonin esim. taitopelaajan kimppuun, joka ei halua osaa eikä arpaa tappelusta, tulee varmasti kakkua.
Niinkö? Kun muistelisin että ihan sama kenen päälle olen oman miehen laittanut hyökkäämään niin pelikieltoa ei ole tullut vaikka esim pelaaja on saattanut saada 2+5+10min tappelusta. Siis tässä 3.04 versiossa. Hmm. Voin tietenkin muistaa väärin mutta ehkä pitää tarkistaa asia :-)

EDIT: Niin ja nyt puhutaan NHL liigasta.

Ja S.Avery kannattaa ottaa pelin uusin päivitys eli 3.04
 
Viimeksi muokattu:

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Itselläni on tuo vanhahko NHL Eastside Hockey Manager-nimellä kulkeva peli ja kyselisinkn, että onko mahdollista saada pelaajille näkymään jonkinlaista kokonaisarvoa? Eli tarkoitan jotain systeemiä mikä laskee pelaajien arvot yhteen (luistelunopeus, laukauksen kovuus jne jne)
 

Riz

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Itselläni on tuo vanhahko NHL Eastside Hockey Manager-nimellä kulkeva peli ja kyselisinkn, että onko mahdollista saada pelaajille näkymään jonkinlaista kokonaisarvoa? Eli tarkoitan jotain systeemiä mikä laskee pelaajien arvot yhteen (luistelunopeus, laukauksen kovuus jne jne)

Ainoa EHM peli jossa moinen Overall arvo on näytetty on tuo ikiaikainen vanha freeware versio. Sen jälkeen on menty realistisempaan suuntaan sillä eipä tuollaista kokonaisarvoa lasketa tosielämässäkään managereille pelaajien vertailun helpottamiseksi. Yksittäisten ominaisuuksien ja peliesitysten perusteella se vertailu pitää tehdä.
 

Da Silva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, NHL:n suomalaiset
Mutta minne katosi EHM Finland? Ihan mukavaksi rakennettu fanisivusto foorumeineen ja download-osioineen on kadonnut kuin maan nielemänä. Yhteyttä otettaessa tiedusteluun vastataan vain: "This is the Plesk™ default page".
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mutta minne katosi EHM Finland? Ihan mukavaksi rakennettu fanisivusto foorumeineen ja download-osioineen on kadonnut kuin maan nielemänä. Yhteyttä otettaessa tiedusteluun vastataan vain: "This is the Plesk™ default page".

Samaa ihmettelen itsekin. Olen sentään mode siellä :D
Kuitenkin joku kateellinen ruotsalainen hakkeri iskenyt sinne, ja nyt Koli yrittää pää punasena selvitellä tilannetta.
 

d2uce

Jäsen
Samaa ihmettelen itsekin. Olen sentään mode siellä :D
Kuitenkin joku kateellinen ruotsalainen hakkeri iskenyt sinne, ja nyt Koli yrittää pää punasena selvitellä tilannetta.

Toivottavasti selviää. Eikös ne viimeisimmät rosteripäivityksetkin pitäisi olla kohta jaossa?
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toivottavasti selviää. Eikös ne viimeisimmät rosteripäivityksetkin pitäisi olla kohta jaossa?

Eiköhän Koli tee tässä lähiaikoina kokoonpanomuutokset. Sitten olisi suotavaa, että saisi kiekkoa aktiivisesti seuraavilta ihmisiltä suosikkijoukkueensa viime kauden pelaajien muutosehdotuksia. Perusteluineen tietysti.
Olis ainakin mun mielestä mukavampi pelata jos esim. 2-3 ketjussa pelaava liigapelaaja pelissä olisi edes Mestiskelpoinen.
 

nikozwan

Jäsen
Harmittaa...

...niin pirusti ettei tämä hieno pelisarja saa enää jatkoa. Olen vääntänyt nyt useamman kauden Kingsillä ja pari Stanley Cuppiakin löytyy jo palkintokaapista. Varasin jokunen kausi sitten 4.kierroksella kaapin kokoisen nuoren jannun joka on nyt pelannut neloskentässä ja voimaa löytyy enemmän kuin pienestä moottorista (Strength 20). Kaveri on jo ottanut erää muutamien kovien nimien kanssa ja olen harmitellutkin, ettei pelistä löydy Fight Card-toimintoa, sillä olisi kiva katsella jälkikäteen miesten "ansioita" myös tällä saralla.

Tanskaselle kyssäri että mihinkä suuntaan noita muutosehdotuksia kannattaisi pistää kun en viitsisi täällä ruveta huutelemaan?
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tanskaselle kyssäri että mihinkä suuntaan noita muutosehdotuksia kannattaisi pistää kun en viitsisi täällä ruveta huutelemaan?

Voi laittaa vaikka mulle yksityisviestillä, nyt kun toi ehmfinland on alhaalla. Siitä sitten Kolin kanssa sovitaan, että miten tää pelaajapäivitykset tehään. Jos Kolilla ei ole aikaa, niin mä teen ne.

Vielä, kun tietäisi minkä databasen pohjalta Koli laittaa rosterit kuntoon, niin tietäisi mitä databasea tulisi käyttää muutoehdotuksien laatimiseen.

Ehdotuksessa tulisi olla attribute ilmoitettuna ja mikä olisi se optimaalinen arvo johon se laitettaaisiin. Eli ei mitään "tota pelaajaa vähän paremman, sitten taas toi ei oo ihan noin hyvä" Perustelutkin olisi mukavat, että tietään millä perusteella ko. pelaajaa muuntelee.
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eikös kohta piahkoin pitäisi kokoonpano päivitys tulla?

Tänään Koli lupaili julkaisevansa EHMFinland rosterien beta-version. Näemmä myöhästynyt, joten huomenna kaiketi ilmestyy. En tiiä onko tähän beta-versioon päivitetty pohjois-amerikan joukkueiden rosterit, mutta lopulliseen sitten on varmasti. Mä vaikka teen sen p-a:n sitten, jos Kolilla ei aika riitä.

Malttia.
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Beta-versio on tullut joten voisimme alkaa keräämään tietoa pelaajien virheellisistä arvoista, tiedoista yms.

Listauksen voitte laittaa tähän viestiketjuun tai yksityisviestillä mulle.
Mainitkaa tarkka arvo tai tieto joka pitää muuttaa. Eli ei mitään "Nönnönnöö laukoo kovempaa ja sitten se osaa käsitellä kiekkoa paremmin"
Laittakaa vaikka esim. näin:

HC Esim.:
Esimerkki Pelaaja:
Acceleration: 11->15 perustelu..
...
...

Toivottavasti saadaan paljon aikaseks pelaajien taitojen päivittämistä. Onhan se perseestä, kun täysin liigakelpoinen pelaaja ei kelpaisi edes Mestikseen pelissä.
Koko joukkueen pelaajalistan muutosehdotukset ovat enemmän kuin suotavia. Muistakaa myös pelaajat, jotka pelasivat viime kaudella seuraamassanne joukkueessa.

Edit: Niin tehkää muutosehdotukset http://www.ehmfinland.net/pafiledb/i...act=view&id=38 tuon databasen perusteella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös