Viestin lähetti Riz
Jaah...eipahan tuossa Suomen liigojen kohdalla ollut niin tarkkaa loppujen lopuksi hyvaksyntojen kanssa koska lisenssia ei kuulunut, joten vahan vapaammat kadet oli antaa JimmyMacille soveltaa omaa tahtoa ja luovuutta Suomen liigoja koodatessa. Riittaako vastaukseksi ?
Viestin lähetti bisnesman
Mitenkähän tässä saisi pelin toimimaan pikkuikkunassa?
Väittää että resoluutio on liian huono, mutta näytön resoluutio on tuo vaadittu 1024x768, läppärissä jopa korkeampi.
Viestin lähetti sami.to
Tänään on tietääkseni se päivä kun ilmestyy pelistä uusi 2005 versio. Mukava juttu, mutta olisin kiinnostunut tietämään, että mitkäköhän ovat tämän pelin laitteistovaatimukset?
edit: Mzt_t nopeampi.Viestin lähetti sami.to
Tänään on tietääkseni se päivä kun ilmestyy pelistä uusi 2005 versio. Mukava juttu, mutta olisin kiinnostunut tietämään, että mitkäköhän ovat tämän pelin laitteistovaatimukset? Että jos jollain ne on aivan vaivattomasti saatavilla, niin olisin kiitollinen jos ne voisi tänne laittaa jos ei ole parempaakaan tekemistä.
Toki jatkan myös itse etsintää... En sitten tiedä mikä on kun en itse tahdo löytää... Taitaa vaan olla niin että en vaan osaa.
Kiitos ajastanne. (hymiö)
Viestin lähetti Riz
Jaah...eipahan tuossa Suomen liigojen kohdalla ollut niin tarkkaa loppujen lopuksi hyvaksyntojen kanssa koska lisenssia ei kuulunut, joten vahan vapaammat kadet oli antaa JimmyMacille soveltaa omaa tahtoa ja luovuutta Suomen liigoja koodatessa. Riittaako vastaukseksi ?
Viestin lähetti KoliZ
Näinkö tässä aina käy käy käy...
Soitin juuri anttilaan ja kysyin, että olisiko peli jo tullut, myyjä sanoi että olisi pitänyt tulla jo 20. päivä, mutta eipä ole näkynyt.
Viihdepysäkilläkään ei peliä ole...
Missähän vaiheessa on tulossa päivitys jossa Helsinki H muuttuu Helsingin IFK:ksi?
Kovasti kuumottelisi jo päästä pelaamaan, mutta kautta ei viitsi aloittaa ennenkuin on asianmukaiset tiedot.
No toisaalta, peliä ei ole vielä eksynyt käsiini.
Missähän vaiheessa on tulossa päivitys jossa Helsinki H muuttuu Helsingin IFK:ksi?
Kovasti kuumottelisi jo päästä pelaamaan, mutta kautta ei viitsi aloittaa ennenkuin on asianmukaiset tiedot.
No toisaalta, peliä ei ole vielä eksynyt käsiini.
Viestin lähetti Aksu
Vuoden odotetuin peli minulle ja hyvin on hoidettu hommat paikkakunnalla. Kävin kaikki liikkeet läpi, joista käytännössä voi toivoa pelin löytävänsä ja yhdenkään hyllyltä ei löytynyt. Ei Anttila, ei Gigantti, ei Citymarket, ei...
Viestin lähetti KoliZ
jonka pääsuunnittelija Risto Remes haastattelussa."
Viestin lähetti Jeffrey
Tää vois kyllä mennä vitutus ketjuunkin. Mua hämää ihan hemmetisti se asia, että tän pelin pääsuunnittelija on suomalainen, mutta Suomea ei löydy kielivalikoista. Sen sijaan sieltä löytyy kaikki maholliset Saksat yms..