Kumma juttu. Yleensä se maine paranee kaudenkin aikana, mikäli tekee hyviäDa Silva kirjoitti:On se kumma, kun ei maine parane....
Da Silva kirjoitti:Lisäksi ongelmana on se, ettei joukkueen budjetti nouse. Kaikki kuusi kautta on menty 500k-550k budjetilla...
Useampiakin hyviä pelaajia on tullut hankittua (budjetin asettamissa rajoissa tietenkin). Ainakin fanit ja joukkueen johto ovat ylistäneet pelaajahankintoja aina uusien pelaajien liittyessä joukkueeseen. Voittoja on tullut ihan tarpeeksi, jos on mitaleille päästy. Kerran voitettiin jopa Continental Cup...Tanskanen kirjoitti:mikäli tekee hyviä pelaaja-ostoksia tai voittaa paljon otteluita.
Onhan se nelinkertaistunut joo, mutta kun samaan aikaan Jokerit, Kärpät ja TPS maksavat kalleimmille pelaajilleen 650k, niin ei oikein voi kilpailla pelaajista. Halli on loppuunmyyty, mutta sitä ei kuulemma voi laajentaa, koska joukkue ei omista sitä. Luulisihan nyt esimerkiksi kaupungin huomanneen joukkueen suurmenestyksen ja laittaneen hieman bonusta kehiin. "Pietarsaari on ylpeä suorituksestasi Jeppiksen kanssa ja on päättänyt laajentaa jäähallia liigan standardien mukaisesti".Tanskanen kirjoitti:Kyllähän toi budjetti on kolmin- nelinkertastunu jos se on 500 000-550 000€...
Paljon joukkueella on rahaa? Onko halli aina loppuunmyyty, eikä sen takia tule
enempää rahaa. Ei ole suostunut johto laajentamaan hallia, kun olet asiaa kyselly?
Da Silva kirjoitti:"Pietarsaari on ylpeä suorituksestasi Jeppiksen kanssa ja on päättänyt laajentaa jäähallia liigan standardien mukaisesti".
Harmittaa, kun pienen joukkueen suuria tekoja ei palkita oikeudenmukaisesti.
Ääh, ei se ole editoimalla kivaa. Kaikki pitää saada ansaitsemalla, eikä editoimalla. Yleensä nälkä kasvaa syödessä ja se johtaa siihen, ettei mikään enää maistu.Tanskanen kirjoitti:Saved Game editorilla lisätä 1000-2000 paikkaa lisää.
Moosehead kirjoitti:Itse olen aloittelemassa Roglellä neljättä kautta. Samalla on alkamassa kolmas kausi Elitserienissä. Jäähalli myydään loppuun lähes pelkillä kausikorteilla. Koska halli ei ole omassa omistuksessa on johdolta turha lisäpaikkoja ruinata.
Onko pelissä mahdollista, että omistava taho lähtisi laajentamaan areenaa tai rakentamaan kokonaan uutta. Ängelholmissa alkaa katto tulla vastaan vaikka olemme vasta matkalla kohti mestaruuksia.
Joo kyllähän noin harkkamatsit voittaa melkeen aina. Toista se on sitten, kun alkaa runkosarja.Jokerinho kirjoitti:Ensimmäistä kertaa pelaan NHL joukkueella, Anaheim Ducksilla ja vaikka hankinkin pelin SM-liigan ja Jokereiden takia, joka on ainoa joukkue jolla olen pelannut tähän mennessä, niin kyllä tästä NHL uran alusta olen nauttinut todella paljon.
Tosin harkkamatsit meni niin hyvin, että on helppo nautiskella.
Washington 1-4 Anaheim
Florida 0-5 Anaheim
Anaheim 3-1 Calgary
FlamesFan kirjoitti:Joo kyllähän noin harkkamatsit voittaa melkeen aina. Toista se on sitten, kun alkaa runkosarja.
No en kyllä tuota tarkoittanut. No huomaatpa itse sitten aikanaan..Jokerinho kirjoitti:Niin eiköhän 82:n ottelun runkosarjan aikana kerkeä hävitäkin muutaman kerran.
No tiedän kyllä mitä tarkoitit. Lainaamasi lauseen loppuun olisi varmaan pitänyt lisätä *wink* tai ;) jotta sen olisi muutkin kuin minä tajunneet.FlamesFan kirjoitti:No en kyllä tuota tarkoittanut. No huomaatpa itse sitten aikanaan..
mirasane kirjoitti:Avoinna olleita laitureiden tontteja tilkittiin nelosketjun taklaajaksi hankitulla Antti Aarniolla ja TPS:n Tuomas Suomisella. Joukkueeseen liittyi myös eräs norjalainen pikaluistelija, jonka nimeä en tähän hätään muista.
FlamesFan kirjoitti:Phaneuf - Kalteva
Joo no kyllähän pelin vastustajatkin näköjään putoilleet oikein urakalla :S 3 matsin jälkeen n. 17 päästettyä maalia, ja voi helposti arvata kenelle useimmat menneet.tinkezione kirjoitti:Tälle joutuu putoilemaan jo ihan oikeasti. :D Kuvitelkaapa tilanne mielessänne.