NHL Eastside Hockey Manager

• 572 229
  • 2 477

Ojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Harjoittelusta

Tämän vuotista peliä en ole vielä ehtinyt pelaamaan, mutta tuosta harjoittelusta tuli mieleen kysymys. Harjoittelu -valikossa on värikoodit punainen ja vihreä pelaajien arvoissa. Tarkoittaako punainen, että kyseinen arvo on tippunut ja vihreä taas vastaavasti arvon nousua?

Jotenkin tuntui, että ihan sama ketä oli valmentajana ja oli valmentajia 2 tai 5, niin tuota punaista näkyi arvoissa melko paljon.

N^Miksu

Jäsen
Ojo kirjoitti:
Tämän vuotista peliä en ole vielä ehtinyt pelaamaan, mutta tuosta harjoittelusta tuli mieleen kysymys. Harjoittelu -valikossa on värikoodit punainen ja vihreä pelaajien arvoissa. Tarkoittaako punainen, että kyseinen arvo on tippunut ja vihreä taas vastaavasti arvon nousua?

Jotenkin tuntui, että ihan sama ketä oli valmentajana ja oli valmentajia 2 tai 5, niin tuota punaista näkyi arvoissa melko paljon.

Punainen tosiaan tarkoittaa, että arvo on laskenut ja virheä merkkaa nousua. Täällä on mielestäni hyvä opas EHM:n, jossa valotetaan mm. NHL:n erikoisia siirtokuvioita: http://archibalduk.ehmtheblueline.com/site/index.php

Tämän ketjun ohjeita olen käyttänyt apuna harjoituksia viritellessäni: http://community.sigames.com/eve/forums/a/tpc/f/327206453/m/4192066632

Kovasti suosittelen kokeilemaan peliä. Itse olen Hifkillä tahkonnut ensimmäisen kauden helmikuuhun asti ja juuri tilasin kokoversion. EHM2007 aiheuttaa sitä maagista "yks ottelu vielä" -tunnetta, johon harvat pelit pystyvät.

Tietysti nipotettavaakin löytyy, mutta itselläni ne liittyvät lähinnä käyttöliittymään, jonka logiikka pettää ajoittain. Football Managereiden jouhevuuteen ei ylletä, koska tietyissä kohdissa Continue-nappi disabloituu ja käyttäjältä vaaditaan Confirmin tai cancelin klikkaamista.

Mutta suosittelen kaikkia kokeilemaan, sillä se ei maksa mitään. Aloituskynnys on suhteellisen korkea, mutta toivottavasti viestin alussa mainituista oppaista on vähän apua.

Viimeksi muokattu:

KurrinViides

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Montreal Canadiens
Joo ajattelin kylla myos kokeilla vaikutta kylla sen verran hienolta. En muuten kauheesti pelaile mutta tallaiset realistiset pelit sopii minulle paremmin.

BlackJack#21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves Tampere,TamU,ManU,Alaska Aces
Kellään mitään vinkkiä/visioo siitä, miksi meikäläisellä tuo pelin lataaminen koneelle kestää niin prkleen kauan..?? Eli tökkiitökkiitökkii... Nytkin stoppasi totaalisesti 48 prosentin kohtaan...

editti.. eli no worries enimoor, kyähän se rapidsharella sitte.. =)

Viimeksi muokattu:

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pari kysymystä tänne, kun ei SIGamesin foorumien käyttäjätunnuksen hyväksyntää ole vielä tullut.

1) Peli kaatui justiinsa. Jonkinmoinen null-pointteri tai jotain, pamahti nimittäin se Windowsin virheraportointiruutu silmille. Yritin etsiä jonkinmoista logia, mutta en omin voimin löytänyt. Event vieweristä ei irronnut kummempaa infoa. Onko logia jossain päin levyä, ja jos on, olisiko siitä hyötyä mikäli sen lähettäisin jonnekin?

2) Minulla toistui myös bugi, joka on kuvattu tässä ketjussa: http://community.sigames.com/eve/forums/a/tpc/f/2772020752/m/5112050852
Minulla on tallennus heti ottelun päättymisen jälkeen, joten jos tarvis on, voin sen lähettää.

dee_snyder

Jäsen
Suosikkijoukkue
JJK
Milloinkohan olisi roster-updatea tulossa? Mm. näitä Kanadan junnuliigoista yli-ikäiseksi jääneitä pelureita on vapaalla melkoinen määrä ja esim. JYP hankki Matt Nickersonin. Muutenkin tuota peliä on melko helppo lähteä tahkoamaan ameriikan mutasarjoista näillä entisillä superjunnuilla...

EDIT: Tsekkiliigaankin nimipäivitys ois kova juttu!

Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Eiköhän rosteripäivityksiä ala tippumaan heti, kun joku tekee jonkunlaisen pelaaja-editorin peliin. Sitä odotellessa...

Edit: Voiko siis pelin maksaa myös Visa Electronilla?

Viimeksi muokattu:

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
dee_snyder kirjoitti:
Milloinkohan olisi roster-updatea tulossa? Mm. näitä Kanadan junnuliigoista yli-ikäiseksi jääneitä pelureita on vapaalla melkoinen määrä ja esim. JYP hankki Matt Nickersonin. Muutenkin tuota peliä on melko helppo lähteä tahkoamaan ameriikan mutasarjoista näillä entisillä superjunnuilla...

Nickersonin ei pitäisi olla free agent. Hänellähän on sopimus Dallasin kanssa kevääseen 2007 asti. Korjataan seuraavaan patchiin.

Tuzzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
lake79 kirjoitti:
Eiköhän rosteripäivityksiä ala tippumaan heti, kun joku tekee jonkunlaisen pelaaja-editorin peliin. Sitä odotellessa...

Edit: Voiko siis pelin maksaa myös Visa Electronilla?

Kyllä, itse maksoin joku päivä sitten electronilla. Muistaakseni jos on Sampon, pitäisi toimia suorilta, mutta kaikkien muiden kortilla pitää tehdä siitä internetmaksukykyinen. Sen voi tehdä kätevästi verkkopankissa, ainakin Nordealla.

Kgz

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia
JimmyMac kirjoitti:
Nickersonin ei pitäisi olla free agent. Hänellähän on sopimus Dallasin kanssa kevääseen 2007 asti. Korjataan seuraavaan patchiin.

Eikö tuo ole niitä lisenssi asioita myös. Että ei ole NHLPA listoilla vielä pelin julkaisu vaiheessa? Siellä on niitä monia jotka eivät ole NHL seuroissa vaan UFA juuri tuon NHLPA listan takia.

rama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Habs, FC Jazz-j, Newcastle United
Kgz kirjoitti:
Eikö tuo ole niitä lisenssi asioita myös. Että ei ole NHLPA listoilla vielä pelin julkaisu vaiheessa? Siellä on niitä monia jotka eivät ole NHL seuroissa vaan UFA juuri tuon NHLPA listan takia.

Nickerson on Dallasin listoilla, jos aloittaa pelin Pohjois-Amerikan liigojen mukaan. Sen sijaan jos laittaa pelin alkamisajankohdan paikalle Suomen, Nickerson on vapailla markkinoilla.

Cube

Jäsen
lake79 kirjoitti:
Sitä odotellessa, tosiaan. Itse olen ainakin sen verran realistinarkkis, etten todellakaan ala peliä ostamaan tai edes demoa sen kummemmin pelaamaan ennen kuin jostain on saatavilla kunnon rosteripäivitys. Toivottavasti odottavan aika ei ole liian pitkä, peli vaikuttaa kyllä todella lupaavalta.

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Kgz kirjoitti:

Hmm. Täytyy tarkistaa tämä. Luulisi, että Nickerson löytyisi NHLPA:n listoilta, kun hänellä on kuitenkin ollut voimassa olevan NHL-sopimus vuodesta 2004 lähtien. Nämä Nummelinit, Luttiset, Peltoset ja muut, jotka ovat pelissä UFA:na, tekivät sopimuksen vasta nyt kesällä.

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Olisin kovin innostunut ostamaan pelin, mutta eipä löydy itselleni minkäänlaista maksutapaa (voih)

Joten, eikö riz olisi mitenkään mahdollista sinun kautta hoitaa esim. tilisiirrolla? Ja jos jollain on luottokortti tai oikeanlainen visa electron niin PIENTÄ vaivan palkkaa saa päälle jos hoitaa minulle koodit peliin.

Ei tästä ny tuu mitään ku ei saa uusinta EHM:ää : (

dee_snyder

Jäsen
Suosikkijoukkue
JJK
rama kirjoitti:
Nickerson on Dallasin listoilla, jos aloittaa pelin Pohjois-Amerikan liigojen mukaan. Sen sijaan jos laittaa pelin alkamisajankohdan paikalle Suomen, Nickerson on vapailla markkinoilla.

AHL onpi pääliigana ja mukana on standardeina NHL, ECHL, CHL, Kanadan junnuliigat, Suomi, Ruotsi ja Tsekki. Nickerson aloitti vapaana agenttina, oikeudet toki Dallasilla.

PS. Nuo feikkitsekit vituttaa kokoajan enemmän...

Eikä tuossakaan juuri logiikkaa ole, kun NHL-joukkue hankkii vapaan agentin, potkii parin päivän jälkeen pihalle ja vajaa viikko tuosta signaa uudestaan ja vielä kerran kenkää...

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mahtavaa, harmi vaan kun pitää mennä nukkumaan, huomenna työaamu. Tehkääs joku sm-liiga, mestis ja suomi-sarjan rossut sillävälin, ni päivitän ite nhl:n sit :P

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Harmi vaan että budjetit ei tuntuneet edelleenkään päivittyvän editorista peliin, vaikka muut muutokset kyllä toimivatkin.

Hextall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sunderland, NHL
#81 kirjoitti:
Voisiko joku antaa linkin mistä tämän pelin voi maksaa Visa Electronilla?

Itse latasin demon, kun sen käynnistin niin tuli valikko josta sen pelin voi ostaa Electronilla. Tai ainakin omalla Sampon Electronilla sain sen.

Tuzzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
#81 kirjoitti:
Voisiko joku antaa linkin mistä tämän pelin voi maksaa Visa Electronilla?

https://www.elicense.com/sigames/store/index.asp

Sampon kortilla ei pitäisi olla ongelmia, mutta muilla pitää todennäköisesti muuttaa kortti internetmaksukykyiseksi, jos et ole tehnyt sitä aiemmin. Sen voi tehdä omassa verkkopankissa helposti tai sitten asioimalla pankissa.

Kgz

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia
Mitäköhän tässä nyt tapahtuu. Olen aloittamassa kolmatta kautta jo sama savee ja nytten kun tulin koneelle niin väittää että lisenssi on loppunut ja yritän mennä ohjauspaneelista laittaa lisenssiä kuntoon niin ei aukee minulla tuo eLicense Control.. mitäköhän mä voisin nytten sitten tehdä? kellään ideoita että pääsisin jatkaan peliä? Lisenssi koodit löytyy.

edit. Nyt avasin pelin uudestaan niin pääsen jatkamaan savea eteenpäin.. outoa.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Paka
A problem was encountered while processing your order:
Transaction failed.
Valittaa tommosta, itse en ole noita englannin puhujia niin voisiko joku sanoa mitä tuo tarkottaa:)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy