Eipä näy täälläkään. EDIT: Brad Larsen, Braydon Coburn ja Jim Slater näemmä löytyvät kuvineen Atlantan rosterista.malpo kirjoitti:Näkyykö muilla NHL pelaajien naamat? Minulla niitä ei näy...
malpo kirjoitti:Näkyykö muilla NHL pelaajien naamat? Minulla niitä ei näy...
Edit. Andrej: mullakin näkyy siis tämmöset pelaajat jotka pelaavat lähinnä farmissa.
psychodad kirjoitti:Muuten vaikuttaa oikein hyvältä, mutta kuten pelkäsin, lukon "sympaattinen pikkuseura" maine istuu tiukassa, ja tuossa joutuu operoimaan alle miljoonan euron pelaajabudjetilla, vaikka todellisuudessa käytössä on yli 2 miljoonaa euroa.
Ei haittaisi jos tuo vaikka korjattaisiin. Olisi mukavampaa pelata realistisilla resursseilla, eikä taistella millään ässien budjetilla.
Tanskanen kirjoitti:Juu tottakai Lukolla pitäisis olla pelissä liigan suurin pelaajabudjetti. Noh, odotas editoria niin saat Lukolle haluamasi pelaajabudjetin. Samallahan voisit laskeä niitten
Ässien budjetin kymmeneen euroon.
psychodad kirjoitti:En minä halua kenenkään budjetteja laskea, haluan vaan että budjetit vastaavat SM-liigan realiteetteja. Vai haluaisitko sinä kenties yrittää kasata jokereista joukkuetta 900k budjetilla? Jokerien kohdalla tuo budjetti (2.1 M)on ihan oikeaan osunut, ehkä muutama 100k alle oikean, kärpillä se on noin puoli miljoonaa alle oikean (1,8M), lukolla yli miljoonan alle oikean (980k). En minä mitään cheatteja tai epäreiluja budjetteja halua, vaan totuudenmukaiset resurssit joukkueille, niin kuin ne todellisuudessa ovat.
Nuo kolme olen tsekannut, muista en osaa sanoa. Editorilla toki voin fiksata sitten, mutta eihän se haitaksi olisi jos pelissä olisi suoraan oikein.
Tanskanen kirjoitti:Ei tästä jaksa ruveta vääntämään.
Mun pointtina oli se, että Lukko ei todellakaan ole kaudesta toiseen Liigan kärkiseuroja
pelaajabudjetiltaan.
Jos Lukon pelaajabudjettiin olisi laitettu se miljoona lisää, niin joukkuehan nousisi
pelissä suoraan jokavuotiseksi mitalisuosikiksi. Onko todellisuudessa näin?
Tarkoituksena ei ole provoaminen vaan realistisuus.
Tanskanen kirjoitti:Mun pointtina oli se, että Lukko ei todellakaan ole kaudesta toiseen Liigan kärkiseuroja pelaajabudjetiltaan.
Tanskanen kirjoitti:Tarkoituksena ei ole provoaminen vaan realistisuus.
Tanskanen kirjoitti:Peli on todellakin hyvä, mutta sitä ei kaupoista saa. Pelin saa vain netistä ladattuna
luottokortilla maksettuna. Myös osa electroneista toimii maksamisessa.
psychodad kirjoitti:Kyllä on. Lukolla on vuodesta toiseen liigan top 6 joukkoon kuuluva budjetti, joka pyörii siinä 2 miljoonan tietämillä, hiukan yli, hiukan alle vuodesta riippuen. Viime kaudella n. 1,85 miljoonaa, sitä edeltävällä jotain 2,3 miljoonan paikkeilla. Pelivaraa on aika runsaasti, riippuen tarpeesta.
EDIT: jaa olin hidas, edellä olikin jo korjattu.
Hack kirjoitti:Tätä juuri mietin itsekin. Riz:lle kysymys, että onko mahdollista maksaa peli esimerkiksi tilisiirrolla tai vastaavalla?
EDIT: tyhmä kysymys, sivuilta löytyi tietoa heti
http://www.eastsidehockeymanager.net/buy.php?type=payments
psychodad kirjoitti:En minä halua kenenkään budjetteja laskea, haluan vaan että budjetit vastaavat SM-liigan realiteetteja.
---
En minä mitään cheatteja tai epäreiluja budjetteja halua, vaan totuudenmukaiset resurssit joukkueille, niin kuin ne todellisuudessa ovat.
psychodad kirjoitti:En minä halua kenenkään budjetteja laskea, haluan vaan että budjetit vastaavat SM-liigan realiteetteja. Vai haluaisitko sinä kenties yrittää kasata jokereista joukkuetta 900k budjetilla? Jokerien kohdalla tuo budjetti (2.1 M)on ihan oikeaan osunut, ehkä muutama 100k alle oikean, kärpillä se on noin puoli miljoonaa alle oikean (1,8M), lukolla yli miljoonan alle oikean (980k). En minä mitään cheatteja tai epäreiluja budjetteja halua, vaan totuudenmukaiset resurssit joukkueille, niin kuin ne todellisuudessa ovat.
Nuo kolme olen tsekannut, muista en osaa sanoa. Editorilla toki voin fiksata sitten, mutta eihän se haitaksi olisi jos pelissä olisi suoraan oikein.
Tanskanen kirjoitti:04-05 Lukko ilmoitti pelaajabudjetikseen 1 700 000€.
btw. Lukko tekee ainakin omiesi sanojesi mukaan miljoonan luokkaa olevat
tappiot vuosittain, niin mitenkä sitten olisi yht'äkkiä pompattu JOKAvuotiseen
kahden miljoonan budjettiin?
Mängimies kirjoitti:Olisi tietysti suotavaa, että joukkueiden budjetit pelissä vastaisivat totuutta, mutta täysin reaalielämän mukaista siitä tuskin saa millään. Esim. editorissa pitäisi olla kohta, jolla tiettyjen joukkueiden/kaupunkien mainetta voi nostaa/laskea. Raumalla kun tuo vetovoima ei kuitenkaan ole huipussaan vaan pelaajille pitää maksaa huomattavaa Rauma-lisää houkutellakseen pelaajia ympäri Eurooppaa.
Hoblaa#34 kirjoitti:Olenko ymmärtänyt oikein että kun ton tilaa niin pystyy pistään kahelle koneelle? Eli esim pystyn pelaamaan isäni kanssa samaan aikaan kun hän pelaa töissä? Tuleeko niitä coodeja tai jotain sit kaks?