NHL Draft 2019 – liveseuranta

  • 111 975
  • 852

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Viaplaylla lähetys alkaa vasta kolmelta. Hmm.

Mängillä on satelliittiantenni suunnattu oikeaan paikkaan.

Kerro nyt, että kumpi meni ykkösenä! Jaa, se selvisikin jo.
 

tombz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps,Nhl,Tuto,Turkulainen juniorijääkiekko
Bettmanille buuaaminen on yhtä tyhmää kuin Liittolaisille buuaaminen vuonna 1945.
 
Ai perkele. Juuri syöty paketti makkaraa. Parhaiden ystävien kanssa tässä olen ja juon lonkeroa. Ei oo kiire ja kolmelta alkaa aina mielenkiintonen draft. Juhannus on hieno juhla.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tää buuaminen kuuluu asiaan. Sama juttu NFL draftissa ja vissiin myös NBA ja MLB sarjoissa. Kiinnostaisi tietää, mistä tämä meemi on lähtöisin.
 

Cliffer666

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Jokerit, Järvenpään Haukat
Siitä syntyvä paskamyrsky NJ fanien keskuudessa olisi kyllä hienoa.

Voi olla, että ehkä amerikkalaisten, mutta ei kaikkien.. ;) Koko ajan olen ollut sitä mieltä, että tulee sieltä kumpi tahansa, niin kelpaa vallan hyvin. Win-win situation, kun on värilasit päässä sekä seuran, että suomalaisuuden näkökulmasta.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
”Interesting tidbit I read today was that Dach experienced a large, rapid growth spurt last off-season and that his feet and skating should be looked at as an "adjustment year" playing catch up to the growth, and to expect that to improve a lot as a result of getting past that. Very interesting if true...hadn't heard or read that anywhere else yet. If that's true, it's legit and there's something to that, for sure”

Lainaus entiseltä scoutilta.

Dachin kohdalla kysymysmerkkinä on ollut luistelu.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Luulin, että täältä streamiltä tulisi jotain NHL draftin etukäteis keskustelua, mutta ei, tulee joku autohuutokauppa... Kaikkea sitä näkee urheilukanavilla nykyään kun vanhaksi elää, autojen draft tilaisuus.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Mietin juuri, että jos katon vain Kakon varauksen ja menen nukkumaan, mutta paskat, kyllä nyt täytyy mennä pitkän kaavan kautta ja huomenna herätys kun 2 kierros alkaa.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Toivottavasti Kakko ei ole ykkösvaraus, Rangers joukkueena inspiroi minua enemmän.
New Jersey on newjersey, pelipaita NHLssä.

Nättiset ovat väliaikaisesti loppuneet, uusi erä tulee noin kahdenkymmenen vuoden päästä.
Ja Anaheim muuten vetää jonkun maagisen rightin pakin Slovakiasta! Ihan oikeasti.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Daro

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, Arsenal, KuPS, Kalikka, BVB ja Eagles
Toivottavasti Kakko ei ole ykkösvaraus, Rangers joukkueena inspiroi minua enemmän.
New Jersey on newjersey, pelipaita NHLssä.

Nättiset ovat väliaikaisesti loppuneet, uusi erä tulee noin kahdenkymmenen vuoden päästä.
Ja Anaheim muuten vetää jonkun maagisen rightin pakin Slovakiasta! Ihan oikeasti.

No voin säästää sinua yllätyksiltä, ei ne varaa sitä maagista pakkia Slovakiasta.
 

Tornados

Jäsen
Veikkasin aiemmin suomalaisten kokonaisvarausten määräksi 21. Muiden listoja paljon katsottuani, oma määrä vaikuttaa vähän pessimistiseltä (tyypillistä minulle), ja tuollainen 25-26 on ehkä se odotetuin arvio.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Mietin juuri, että jos katon vain Kakon varauksen ja menen nukkumaan, mutta paskat, kyllä nyt täytyy mennä pitkän kaavan kautta ja huomenna herätys kun 2 kierros alkaa.
Itse ajattelin kattoa alun missä Vancouverin isännät Sediinit onnittellee St. Louis Bluesia Stanley Cupin voitosta ja laitan nukkumaan.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Itse ajattelin kattoa alun missä Vancouverin isännät Sediinit onnittellee St. Louis Bluesia Stanley Cupin voitosta ja laitan nukkumaan.

Kannattaa sen verran odotella, että jos Vancouver yllättääkin. Hommaa NJD 1st ja NYR 2nd sekä varaa kaksoisveljekset Ty- ja Dylan Jacksonin.
 

Tornados

Jäsen
”Interesting tidbit I read today was that Dach experienced a large, rapid growth spurt last off-season and that his feet and skating should be looked at as an "adjustment year" playing catch up to the growth, and to expect that to improve a lot as a result of getting past that. Very interesting if true...hadn't heard or read that anywhere else yet. If that's true, it's legit and there's something to that, for sure”

Lainaus entiseltä scoutilta.

Dachin kohdalla kysymysmerkkinä on ollut luistelu.

Mun käsittääkseni kasvoi kolme senttiä edelliseltä kaudelta (190 cm - 193 cm), että ei tuossa ihan kauheaa kasvuspurttia ollut. Luistelu kyllä varmaan kehittyy yhä jatkossa vaikka onkin jo mielestäni ihan ok noin isolle kaverille (lisää sellaista räjähtävyyttä ja voimaa voisi saada ensimmäisiin askeliin).
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Mun käsittääkseni kasvoi kolme senttiä edelliseltä kaudelta (190 cm - 193 cm), että ei tuossa ihan kauheaa kasvuspurttia ollut. Luistelu kyllä varmaan kehittyy yhä jatkossa vaikka onkin jo mielestäni ihan ok noin isolle kaverille (lisää sellaista räjähtävyyttä ja voimaa voisi saada ensimmäisiin askeliin).

En tiedä, mutta tuohon lainaamaani tekstiin ja sen kirjoittajaan luotan enemmän kuin mihinkään omaan arviooni.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs KalPa
  • 2.32
  • 4.00
  • 2.64
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös