Viaplaylla lähetys alkaa vasta kolmelta. Hmm.Häh? Nyt mennään! Siellä on Shero ja kumppanit jo lavalla.
Viaplaylla lähetys alkaa vasta kolmelta. Hmm.Häh? Nyt mennään! Siellä on Shero ja kumppanit jo lavalla.
Viaplaylla lähetys alkaa vasta kolmelta. Hmm.
:D Hetken jo vanha ukko ajatteli erehtyneensä.Hischier!! Sinne meni Sveitsin poika Devilsiin.
edit: hitto tää onkin 2017 dräfti
Suomalaisten määrä 1. kierroksella:
1 - pettymys
2 - ihan ok
3 - erinomainen
4 - jytky
5 - jackpot!
0 = pumppu leikkaa kiinniEntäs vaihtoehdot 0 ja 6-31?
Entäs vaihtoehdot 0 ja 6-31?
Siitä syntyvä paskamyrsky NJ fanien keskuudessa olisi kyllä hienoa.
Siis pitikö sun kirjottaa ässäkasvattien määrä 1. Kierroksella?Suomalaisten määrä 1. kierroksella:
1 - pettymys
2 - ihan ok
3 - erinomainen
4 - jytky
5 - jackpot!
Toivottavasti Kakko ei ole ykkösvaraus, Rangers joukkueena inspiroi minua enemmän.
New Jersey on newjersey, pelipaita NHLssä.
Nättiset ovat väliaikaisesti loppuneet, uusi erä tulee noin kahdenkymmenen vuoden päästä.
Ja Anaheim muuten vetää jonkun maagisen rightin pakin Slovakiasta! Ihan oikeasti.
0 - vietän loppujuhannuksen telttaillen Kaapon kentällä LiedossaEntäs vaihtoehdot 0 ja 6-31?
Itse ajattelin kattoa alun missä Vancouverin isännät Sediinit onnittellee St. Louis Bluesia Stanley Cupin voitosta ja laitan nukkumaan.Mietin juuri, että jos katon vain Kakon varauksen ja menen nukkumaan, mutta paskat, kyllä nyt täytyy mennä pitkän kaavan kautta ja huomenna herätys kun 2 kierros alkaa.
Itse ajattelin kattoa alun missä Vancouverin isännät Sediinit onnittellee St. Louis Bluesia Stanley Cupin voitosta ja laitan nukkumaan.
”Interesting tidbit I read today was that Dach experienced a large, rapid growth spurt last off-season and that his feet and skating should be looked at as an "adjustment year" playing catch up to the growth, and to expect that to improve a lot as a result of getting past that. Very interesting if true...hadn't heard or read that anywhere else yet. If that's true, it's legit and there's something to that, for sure”
Lainaus entiseltä scoutilta.
Dachin kohdalla kysymysmerkkinä on ollut luistelu.
Mun käsittääkseni kasvoi kolme senttiä edelliseltä kaudelta (190 cm - 193 cm), että ei tuossa ihan kauheaa kasvuspurttia ollut. Luistelu kyllä varmaan kehittyy yhä jatkossa vaikka onkin jo mielestäni ihan ok noin isolle kaverille (lisää sellaista räjähtävyyttä ja voimaa voisi saada ensimmäisiin askeliin).