Jos Avalanche olisi voittanut, olisi saanut Hughesin. Ja valehtelematta mua harmitti, ettei Avalanche saanut ykkösvarausta. En usko, että olen ainoa Avalanchen kannattaja, joka olisi halunnut Avalanchen varaavan ekana.
Jos Avalanche olisi voittanut, olisi saanut Hughesin. Ja valehtelematta mua harmitti, ettei Avalanche saanut ykkösvarausta. En usko, että olen ainoa Avalanchen kannattaja, joka olisi halunnut Avalanchen varaavan ekana.
Nyt aavistuksen huvittaa tämä junnuketjussa keuhkonnut nimimerkki, joka kivenkovaa vänkäsi Maccellia ykköskierrokselle.
Kukas tämä Martin Brodeur on? Ihan tuntematon ukko.
Seulaksi se huudettiin.Mihin se huudettiin?
Suomalaiset ekojen kolmen jälkeen menee aika reippaasti myöhemmin kuin oletin.
Onkohan käynyt viimeistään miesten maailmanmestaruuden jälkeen niin, että luotto on kova Suomen pelikonseptiin ja ajatellaan, että Suomi voi menestyä vähän heikommillakin yksilöillä?Ei kyllä paljon mestaruus tunnu vaikuttavan draftissa.
Mihin se huudettiin?
Kyllä Ruotsin U-18 mestaruus on vaikuttanut aika paljonkin varauksiin.Ei kyllä paljon mestaruus tunnu vaikuttavan draftissa.
Minä olisin geeämmänä enemmän huolestunut, jos draft pickit ovat epäonnistuneita. Eihän tämä mitään arvopaperikauppaa ole, missä riskiä säädetään hajauttamalla "sijoitukset" moneen paikkaan? Jos scoutit oman ammattitaitonsa ja osaamisensa ansiosta löytävät joltain yksittäisellä "markkinalta" enemmän aliarvostettuja lupauksia, niin eikös niitä kannata sitten myöskin varata.Itse olisin GM:nä huolestunut, jos alueet ovat pahasti epätasapainossa.
Vielä Leevi Aaltonen, Kristian Tanus ja Antti Jaatinen niin Mikkelin torilla tavataan?Kolme draftattua suomalaista joiden joukkue on viimeksi ollut Mikkelin Jukurit. :) Mikko ja Henri omia kasvatteja, ja Anttoni lainasopparilla.