NHL Draft 2019 – liveseuranta

  • 111 602
  • 852

Ralph

Jäsen
Taitaa sua vituttaa kun Colorado hävisi loton ja ei saanut Kakkoa.
Jos Avalanche olisi voittanut, olisi saanut Hughesin. Ja valehtelematta mua harmitti, ettei Avalanche saanut ykkösvarausta. En usko, että olen ainoa Avalanchen kannattaja, joka olisi halunnut Avalanchen varaavan ekana.
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos Avalanche olisi voittanut, olisi saanut Hughesin. Ja valehtelematta mua harmitti, ettei Avalanche saanut ykkösvarausta. En usko, että olen ainoa Avalanchen kannattaja, joka olisi halunnut Avalanchen varaavan ekana.

Voi kuitenkin olla, että Byramin kanssa joukkueesta tulee myöhemmin tasapainoisempi, kun ajatellaan palkkojen jakautumista etc.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Blackhawks varasi Michal Teplyn.
 

agent082

Jäsen
Ei se scoutti pelkästään riitä, sen pitää lisäksi pystyä myymään omat valinnat. Toki parasta organisaatiolle on, jos kukaan ei yritä myydä paskaa kultana, mutta osaa tuoda esiin ne oikeat kultakimpaleet. Monissa organisaatioissa valitettavasti tuntuu vuodesta toiseen olevan ne suositut paikat ja toisaalta ne, joista ei valita. Ennen sen ymmärsikin, kun scouttaus oli vajavaista, mutta nykyään kyse on kai lähinnä omien pelaajien myymisestä organisaatiolle. Itse olisin GM:nä huolestunut, jos alueet ovat pahasti epätasapainossa.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Henri Nikkanen Winnipegiin
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Dallas sitten varasi tänä varausvuotena toisen pakin: Samuel Sjölund.
 

Jayzon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Golden Knights
Kolme draftattua suomalaista joiden joukkue on viimeksi ollut Mikkelin Jukurit. :) Mikko ja Henri omia kasvatteja, ja Anttoni lainasopparilla.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: AVR
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Bunch of Jerks
Itse olisin GM:nä huolestunut, jos alueet ovat pahasti epätasapainossa.
Minä olisin geeämmänä enemmän huolestunut, jos draft pickit ovat epäonnistuneita. Eihän tämä mitään arvopaperikauppaa ole, missä riskiä säädetään hajauttamalla "sijoitukset" moneen paikkaan? Jos scoutit oman ammattitaitonsa ja osaamisensa ansiosta löytävät joltain yksittäisellä "markkinalta" enemmän aliarvostettuja lupauksia, niin eikös niitä kannata sitten myöskin varata.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös