Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Gianni Fairbrother on kyllä ihan vitun seksikäs nimi.
Ei tarvinnut Pennasen haastaa HPK-TPS-sarjassa, kun oli niin helppo muutenkin.
Ottaako noin koville, kun olen sulta tätä samaa aikaisemminkin kuullut?
Sanoo joku katkera TPS-fani, kun TPS sai turpaan Kerholta.Voisitte jo vähän löysätä ruuveja
Sanoo joku katkera TPS-fani, kun TPS sai turpaan Kerholta.
Menit eteenpäin, mutta kaksi kuukautta myöhemmin jatkat samaa vinkumista siitä, kun Pennanen onnistuneesti haastoi TPS:n väärin tehdyn maalin. Mietään kuinka pitkään saataisiin kuulla tästä ja kuinka monessa eri ketjussa (jalkapallon liveseuranta, NHL:n drafti jne), jos et oliis mennyt eteenpäin. Muutama vuosi?Olin ehkä päivän katkera mutta sitten unohdin ja menin eteenpäin. Tee säkin samoin.
Noni jatkakaa vaikka yksityisviestillä. Tosi raskas lukea tollasta.Menit eteenpäin, mutta kaksi kuukautta myöhemmin jatkat samaa vinkumista siitä, kun Pennanen onnistuneesti haastoi TPS:n väärin tehdyn maalin.
Menit eteenpäin, mutta kaksi kuukautta myöhemmin jatkat samaa vinkumista siitä, kun Pennanen onnistuneesti haastoi TPS:n väärin tehdyn maalin.
Honka sieltä tuli sitten.Helsinki Hurriganes:
Puistola - Aho - Teuvo
Saarela - Luostarinen - Kuokkanen
Kyllä tuo vielä muutaman puolustajan kaipaisi. Äkkiä Kokkonen ainakin mukaan remmiin.
Vaikuttaa köyhän miehen Julius Hongalta, mikä kertoo miten itse arvioin tulevan NHL-uran.Ne pelit jotka minä olen nähnyt A. Hongalta, niin hankala niiden perusteella väittää että hänestä tulisi NHL-pelaaja.
Canesiin meni Honka.
Tää alkaa oleen NHL 19 pelin draftia, jossa varaat vain pelkkiä suomalaisia.
No Pennanen ei ole haastanut enempää kuin esimerkiksi Lukon Virta tai Kärppien Manner ehti tehdä, mutta kuitenkin juuri Pennasesta jaksat valittaa yllättäen kun TPS-sarjassa meni Kakolta maalin viemään onnistuneella haastolla. Miksi juuri Pennasesta "vitsailet niin, että itse naurat" etkä Virrasta tai Mannerista?Ymmärrät väärin. En vingu siitä lainkaan. En edes muista että Pennanen olisi haastanut jotain TPS sarjassa. Se on vaan mun mielestä hyvä läppä joka naurattaa minua ja monia muitakin. Jostain syystä kerholaiset luulee että katkeruuttani täällä puhun Pennasesta.
Honka sieltä tuli sitten.