NHL Draft 2019 – liveseuranta

  • 111 607
  • 852
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Gianni Fairbrother on kyllä ihan vitun seksikäs nimi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Flou

Salming

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Vegas Golden Knights
Hmm, vai että Vegas treidasi ylöspäin saadakseen rightin puolustavan puolustajan, Kaedan Korczakin, joten sain ainakin yhden varauksen oikein tämän päivän veikkauksista kausiketjussa. Kaipa hänestä on mahdollista tulla liikkuvampi ja kiekollisempi versio vaikkapa Hakanpäähän verrattuna, joka rouhii samanlaisella kokoisekseen mahtavalla liikkeellä isoja peliminuutteja tasaviisikoin vastustajan parhaita vastaan, joten hyväksyn valinnan.

Ja nyt numerolla 79 haaviin tarttui Pavel Dorofeyev. Harmi, että Avs otti juuri nenän edestä Beaucagen, joka olisi hyvin voinut olla myös Vegasin valinta. Slepets olisi ollut mieluisampi venäläisvalinta, mutta kyllä Dorofeyevkin kelpaa. Noh, onhan tuossa toki vielä 86. vuoro edessä pian.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Ei tarvinnut Pennasen haastaa HPK-TPS-sarjassa, kun oli niin helppo muutenkin.
Ottaako noin koville, kun olen sulta tätä samaa aikaisemminkin kuullut?

Ei ota yhtään. Sen sijaan muutamat kerholaiset ovat jatkuvasti kurkussa kiinni kun heittää Pennasesta vähän läppää. Voisitte jo vähän löysätä ruuveja :)
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Alkaa kyllä Kokkonen olemaan jo aikamoinen ryöstö näiltä sijoilta. Ensi kaudella tulossa kuitenkin sellainen 25 pisteen kausi Liigassa, mikä näyttää ihan hyvältä tuollaisen 3.-4. kierroksen varauksen tilastoissa.
 

Ralph

Jäsen
Olin ehkä päivän katkera mutta sitten unohdin ja menin eteenpäin. Tee säkin samoin.
Menit eteenpäin, mutta kaksi kuukautta myöhemmin jatkat samaa vinkumista siitä, kun Pennanen onnistuneesti haastoi TPS:n väärin tehdyn maalin. Mietään kuinka pitkään saataisiin kuulla tästä ja kuinka monessa eri ketjussa (jalkapallon liveseuranta, NHL:n drafti jne), jos et oliis mennyt eteenpäin. Muutama vuosi?
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Joka vuosi sama kaava. Suomalaiset varmat yleensä pitää, mutta suurin osa korkeammalle povatuista valahtaa törkeästi. Ruotsilla homma menee aina toisin päin. Siellä putkahtelee näitä ukkoja aina korkeammalle kun on oletettu.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Canesiin meni Honka.

Tää alkaa oleen NHL 19 pelin draftia, jossa varaat vain pelkkiä suomalaisia.
 

Kulpertto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, St. Louis Blues, Patrik Moisio
Menit eteenpäin, mutta kaksi kuukautta myöhemmin jatkat samaa vinkumista siitä, kun Pennanen onnistuneesti haastoi TPS:n väärin tehdyn maalin.
Noni jatkakaa vaikka yksityisviestillä. Tosi raskas lukea tollasta.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Myös Honka meni Carolinaan
 

Ralph

Jäsen
Mikko Kokkonen meni heti perään Maple Leafsiin.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Kokkonen Torontoon
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Ne pelit jotka minä olen nähnyt A. Hongalta, niin hankala niiden perusteella väittää että hänestä tulisi NHL-pelaaja.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Menit eteenpäin, mutta kaksi kuukautta myöhemmin jatkat samaa vinkumista siitä, kun Pennanen onnistuneesti haastoi TPS:n väärin tehdyn maalin.

Ymmärrät väärin. En vingu siitä lainkaan. En edes muista että Pennanen olisi haastanut jotain TPS sarjassa. Se on vaan mun mielestä hyvä läppä joka naurattaa minua ja monia muitakin. Jostain syystä kerholaiset luulee että katkeruuttani täällä puhun Pennasesta.

Jos muistelisin katkeruudella kuukausikaupalla jotain Pennasen haastoa niin huh huh olisi elämäni pelkkää katkeruutta.
 

Ralph

Jäsen
Ne pelit jotka minä olen nähnyt A. Hongalta, niin hankala niiden perusteella väittää että hänestä tulisi NHL-pelaaja.
Vaikuttaa köyhän miehen Julius Hongalta, mikä kertoo miten itse arvioin tulevan NHL-uran.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Canesiin meni Honka.

Tää alkaa oleen NHL 19 pelin draftia, jossa varaat vain pelkkiä suomalaisia.

Sieltä se pakki tuli Helsinki Hurricanesiin. Ei näyttänyt olevan iloinen, että valahti.

Kiitos Toronto. Hyvä ryöstö.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Siis vieläkään ei oo varattu yhtään tsekkiläistä? Ja kohta mennään jo neloskierrosta.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Ilja Konovalov Edmontoniin. Tämä vaikuttaa erinomaiselta haulta. Kovat tilastot KHL:stä viime kaudelta.
 

Ralph

Jäsen
Ymmärrät väärin. En vingu siitä lainkaan. En edes muista että Pennanen olisi haastanut jotain TPS sarjassa. Se on vaan mun mielestä hyvä läppä joka naurattaa minua ja monia muitakin. Jostain syystä kerholaiset luulee että katkeruuttani täällä puhun Pennasesta.
No Pennanen ei ole haastanut enempää kuin esimerkiksi Lukon Virta tai Kärppien Manner ehti tehdä, mutta kuitenkin juuri Pennasesta jaksat valittaa yllättäen kun TPS-sarjassa meni Kakolta maalin viemään onnistuneella haastolla. Miksi juuri Pennasesta "vitsailet niin, että itse naurat" etkä Virrasta tai Mannerista?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös