NHL Draft 2008-09

  • 12 276
  • 149

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Fedo meni sitten kuittaamaan pelikieltoa, jota seurajohto ei suvaitse. Erotetun GM:n paikalle seurajohto valitsee miehen Heslingistä, Mr.Penquin! Uusi osoite on Arizona ja Phoenix.

PS. Mr.Penquin oli siis ensimmäisellä varasijalla, joten hän sai tuon paikan. Muita ei olekaan varasijoille ilmottautunut.

Jaahas, onko näin? Kyllähän minä voin tottakai ottaa Phoenixin manageroinnin vastuulleni. En kyllä ole yhtään seurannut draftia mutta Fedo on varannut jo kaksi helvetin hyvää pelaajaa eli olen tyytyväinen ja yritän parhaani! :)
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Taitaa taas osua omat vuoroni klo 15-20 välille, joten voisin taas lähettää listan jollekin. Kuka ottaisi listan vastaan?

Edit. Lähetin Speedille listan.
 
Viimeksi muokattu:

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Taitaa taas osua omat vuoroni klo 15-20 välille, joten voisin taas lähettää listan jollekin. Kuka ottaisi listan vastaan?

Voin ottaa varalta. En ole 100% varma olenko itsekkään tuolla aikavälillä kovin aktiivinen, mutta jos ei muita löydy
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Pitäiskö viikonloppuna draftin aloitusaikaa hieman aikaistaa, vaikka johonkin 12?

Ehdottomasti pitäisi, mutta joukossa 28 manageria joille ei välttämättä kelpaa, eli näillä kai mennään..

..Mutta Saapahan nukkua krapulansa pois rauhassa ja tulla sitten päivällä/illalla taas pikkupienissä varailemaan kaikenmaailman luusereita
 

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Voisko porukat ihan reippaammin ja ahkerammin lähetellä niitä listojaan muille jos näyttää siltä ettei itse kerkiä omalla vuorollaan varaamaan?? (öhöm Marwin... öhöm!) Tuntuu vaan ärsyttävältä odotella tuntikaupalla, tuntuu että tämä drafti matelee... tai voihan olla vaan että mun pitäis oppia kärsivällisyyttä, en tiedä. :)
 
Viimeksi muokattu:

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Voisko porukat ihan reippaammin ja ahkerammin lähetellä niitä listojaan muille jos näyttää siltä ettei itse kerkiä omalla vuorollaan varaamaan?? (öhöm Marwin... öhöm!) Tuntuu vaan ärsyttävältä odotella tuntikaupalla, tuntuu että tämä drafti matelee... tai voihan olla vaan että mun pitäis oppia kärsivällisyyttä, en tiedä. :)

Marwin ei ole siltikään rikkonut mitään pykälää.. Meistä jotka olemme täällä päivisinkin, voi tuntua että matelee. Ne jotka ovat vain iltaisin koneella tämä menee aika nopeastikkin (monet yllättyvät kun vuoro on jo nyt)

Nopea laskukaavio =>

30 manageria
1 h/manageri
20 pelaajaa joukkueeseen

= 20h/joukkue

20h x 30manageria = 600h!!

24h = vuorokausi
15-01 = aika varata = 10h/24h aktiivista varausaikaa

600h / 10 (1 pävän varausaika) = 60

Pahimmillaan tämä Drafti kestää 60päivää!! Onneksi vauhtimme on jo nyt niin nopea että samalla vauhdilla emme joudu odottelemaan kahta kuukautta :D
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
No, laaditaan säännöt. RFA pelaajia saa ottaa, vaikka Sundinin jos haluaa. Mielestäni ihan ok.

No tuliko tämä säännöksi vai ei? Ainakaan sääntöihin saakka sitä ei kirjattu, ja kohta alkaa olla jo liian myöhäistä, ellei jo ole. Ja jos tuo tuli säännöksi, niin mikä se sääntö lopulta on kun tosiaan Sundin ei ole RFA-pelaaja?
 

Lecavalier4

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bolts
No tuliko tämä säännöksi vai ei? Ainakaan sääntöihin saakka sitä ei kirjattu, ja kohta alkaa olla jo liian myöhäistä, ellei jo ole. Ja jos tuo tuli säännöksi, niin mikä se sääntö lopulta on kun tosiaan Sundin ei ole RFA-pelaaja?

No tuo oli minun moka. RFA pelaajia saa ottaa, mutta kun Sundin ei ole niin häntä ei saa.
 

Janda

Jäsen
Ihme säätämistä taas. Missä vaiheessa toi viikonlopun varausaika on muutettu? Voisko samalla muuttaa varausajat tiistaisin 10-01 ja torstaisin 16-20. Nämä on tällä viestillä varmaan sitten päätetty. Hyvä hyvä.
 

Niksuli_

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja Dallas Stars.
Kuka ottaisi minun listan? Jos tämä nyt vaikka niin nopeasti sattuisikin etenemään että oma vuoro sattuu seuraavan neljän tunnin ajalle.
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Ihme säätämistä taas. Missä vaiheessa toi viikonlopun varausaika on muutettu? Voisko samalla muuttaa varausajat tiistaisin 10-01 ja torstaisin 16-20. Nämä on tällä viestillä varmaan sitten päätetty. Hyvä hyvä.

Samaa itsekin ihmettelen. Onko se varausaika nyt todellakin viikonlopun osalta muutettu alkamaan klo 12? Jos on niin milloin ja miksi? Säännöt kyllä sais olla hieman paremmin selvillä.

Milloin mun vuoro nyt oikein alkaa, klo 14.28 vaiko 16.00, jos jjoni ei tässä tule omaa varaustaan tekemään?
 

HockeyNator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, kaikki junnut
Milloin mun vuoro nyt oikein alkaa, klo 14.28 vaiko 16.00, jos jjoni ei tässä tule omaa varaustaan tekemään?

Lecavalier4 kirjoitti:
-Varausaika on joka vuorokausi kello 15.00-01.00 välinen aika, paitsi viikonloppusin 12-01. 01-15 tai 01-12 välisenä aikana saa toki myös varata pelaajan, mikäli oma varausvuoro tuohon aikaan sopivasti osuu, mutta varausvuoron aika ei kulu 01-15 välisenä aikana.

Eli teepä varauksesi.
 

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Fewe0 meni sitten kuittamaan itsellensä kuukauden pelikiellon. Pikapuolin jotain muuta jantteria tilalle?

Eikös tällaisessa tilanteessa draftin "vetäjän" eli Lecavalierin tehtävä ole ottaa Fewe0:n joukkue haltuunsa...? Ellei nyt tietenkin varalistalla ole joku tyyppi.
 

Randy Marsh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Olisko huomiselle varauslistan ottajia, kun koko päivän olen poissa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös