Otatko munkin listan? Halli kutsuu kohta.
Tai joku muu?
Mulle voi laittaa.
Otatko munkin listan? Halli kutsuu kohta.
Tai joku muu?
Ja taas jos joku ottaisi listaa huomispäiväksi?
Koko päivä poissa, syynä Porin Ässät-Ilves-fanimatka.
Kukas tahtoisi ottaa minun listaa? Jos vaikka oma vuoro tulee kun olen poissa 15:30 -> 19:30.
Otatko Bosco munkin listan? Tai joku muu.
Pidennetäänkö draftia hieman ja lisätään pari kierrosta?
Eli otettaisiin 13. hyökkääjä ja 7. puolustaja mukaan.
Mitä mieltä muut ovat?
Nyt on sitten drafti valmis, kuinkas jatkamme?
Oma ehdotukseni on, että rankataan toisen konferenssin joukkueet järjestykseen aivan kuten viime vuonnakin.
Oma ehdotukseni on, että rankataan toisen konferenssin joukkueet järjestykseen aivan kuten viime vuonnakin.
Pitkälti samoilla linjoilla ollaan. Jokainen manageri rankkaa vastakkaisen konferenssin kymmenen parasta joukkuetta paremmuusjärjestykseen (ensimmäinen saa 10p, toinen 9p, jne.). Sitten lasketaan pisteet yhteen ja kummastakin konferenssista kahdeksan parasta porhaltaa jatkoon ja sitten suoritetaan playoffit. Suunnilleen noin tehtiin vuosi sitten ja itse olisin valmis menemään tuolla linjalla.
Toinen vaihtoehto on rankata divisioonittain, joka olisi ehkä hieman helpompaa. Samapa tuo minulle.
Toinen vaihtoehto on rankata divisioonittain, joka olisi ehkä hieman helpompaa. Samapa tuo minulle.
Divisioonat toisivat ehkä hieman enemmän mielenkiintoa touhuun, kun huonomman divisioonan voittaja menisi pudotuspeleihin kuitenkin kolmen parhaan joukossa, joten pudotuspeleissä voisi tulla yllätyksiä. Lisäksi helpompi rankata, kun on vähemmän joukkueita vertailtavana. Kannatetaan tätä, eihän aina kannata tehdä niinkuin aina ennenkin.
Divisioonat toisivat ehkä hieman enemmän mielenkiintoa touhuun, kun huonomman divisioonan voittaja menisi pudotuspeleihin kuitenkin kolmen parhaan joukossa, joten pudotuspeleissä voisi tulla yllätyksiä. Lisäksi helpompi rankata, kun on vähemmän joukkueita vertailtavana. Kannatetaan tätä, eihän aina kannata tehdä niinkuin aina ennenkin.
Tänä vuonna ei ainakaan ole mitään puhetta joukkuesittelyistä ollut, tosin ei olisi pahitteeksi vaikka nuokin tehtäisiin. Noiden avullahan saisi paremmin joukkueensa esiin, mutta Lecalta tuli jo ''lupa'' rankingketjuihin. Joten miten tässä nyt sitten mennään... Draftin ''pitäjä'' saisi kyllä enemmän osallistua näihin pähkäilyihin. Koko drafti on ollut semmosta ''miten tämä nyt oikein menee?'' -meininkiä.Ilmeisesti joukkue-esittelyt sitten jätetään kokonaan väliin, kun kerran rankkaus-ketjut ilmestyivät jo?
Joku muu voisi ottaa ohjat, kun ei Lecavalieria taida hirveästi kiinnostaa? Marwin?