NHL Draft 2008-09

  • 12 276
  • 149

Randy Marsh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Huh, vielä mahtuu! Carolina Hurricanes tänne kiitos.
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Kai sitä vois viime vuoden tapaan lähteä tähän mukaan. Ja otetaan joukkueeksi ainoa jäljellä oleva eli St.Louis Blues. Viime kaudella tuli tässä voitettua ylivoimaisesti runkosarja, mutta playoffeissa joukkue sitten hyytyi. Opinpahan jotain, Joe Thorntonista ei ole johdattamaan joukkuetta mestaruuteen, joten joku muu saa ottaa sen nyt:)

Draftissa jokainen varaa vuorollaan joukkueeseensa yhden ensi kauden (tai osan kautta) kattavan sopimuksen jonkun NHL-liigajoukkueen kanssa tehneen pelaajan. Sopimus täytyy olla tehtynä ennen draftin alkua.

Eli Patrick O'Sullivan ei ole varauskelpoinen? Menee kyllä suunnitelma ekan kierroksen osalta uusiksi tuossa tapauksessa.
 
Viimeksi muokattu:

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Vieläkö pääsee mukaan?? Otan minkä jengin tahansa mikä nyt on jäljellä, mun laskujen mukaan yksi jengi olisi vielä...

EDIT - Perse, myöhästyin.... no jos vaikka pääsen jollekin varasijalle jos joku managereista jättää leikin kesken. :S
 
Suosikkijoukkue
Pavel Bure#10, Venäjä, KalPa
Eli Patrick O'Sullivan ei ole varauskelpoinen? Menee kyllä suunnitelma ekan kierroksen osalta uusiksi tuossa tapauksessa.

Eikä ole Teemu Selännekkään.

Pieni heitto tähän väliin. Olisko mitään jos tämä olis NHL drafti, mutta kaikki maailman aktiiviset pelaajat olisivat vapaana? :)

Tuskin, mutta saahan sitä ehdottaa.
 

Lecavalier4

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bolts
Pieni heitto tähän väliin. Olisko mitään jos tämä olis NHL drafti, mutta kaikki maailman aktiiviset pelaajat olisivat vapaana? :)

Sinänsä hyvä ehdotus, mutta en oikein lämpene tälle ajatukselle. Kuitenkin perhaat pelaajat ovat NHL:stä. Menisi turhan sekavaksi, kun alettaisiin arvosteluhetkellä miettiä, mitenköhän tämä pelaaja pärjää NHL-tasolla. Vastaukseni olisi että otetaan nyt NHL-pelaajilla. Paitsi jos kovin moni on Russian Rocketin puolella, niin ei kai siinä auta muu kuin alistua.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Pieni heitto tähän väliin. Olisko mitään jos tämä olis NHL drafti, mutta kaikki maailman aktiiviset pelaajat olisivat vapaana? :)

Mulla ei kyllä riittäisi mielenkiinto seulomaan Venäjän ja muun Euroopan liigan kokoonpanoja hyvien pelaajien toivossa. Hyvä ehdotus, mutta olen pelkän NHL:n kannalla.
 

Janda

Jäsen
Päivitteleekös draftin perustaja sitten sitä listaa varatuista pelaajista suht reaaliaikaisesti johonkin ketjuun. Hajoaa muuten meinaan aika nopeasti käsiin tämä homma.
 

HockeyNator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, kaikki junnut
Varmaan viisainta ottaa RFA-pelaajat, muuten O'Sullivanin lisäksi jää pois mm. Jarrett Stoll, Brad Richardson ja ja.. siinähän ne potentiaaliset NHL-pelaajat olivatkin. No, minun puolestani nuo 3 voisi ottaa mukaan, kun he NHL:ssä mitä todennäköisimmin tulevat pelaamaan.
 

Lecavalier4

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bolts
Varmaan viisainta ottaa RFA-pelaajat, muuten O'Sullivanin lisäksi jää pois mm. Jarrett Stoll, Brad Richardson ja ja.. siinähän ne potentiaaliset NHL-pelaajat olivatkin. No, minun puolestani nuo 3 voisi ottaa mukaan, kun he NHL:ssä mitä todennäköisimmin tulevat pelaamaan.

No, tilanteen mukaan voidaan katsoa. O'Sullivanhan on selkeästi NHL-tason pelaaja, joten ottakaa vain pois ja kun on nuori vielä, mutta esmes Mats Sundinia ei saa ottaa kun uran jatko ei ole selvillä.
 

Janda

Jäsen
No, tilanteen mukaan voidaan katsoa. O'Sullivanhan on selkeästi NHL-tason pelaaja, joten ottakaa vain pois ja kun on nuori vielä, mutta esmes Mats Sundinia ei saa ottaa kun uran jatko ei ole selvillä.
Kannattaisin vähän selkeämpää jakoa. Eikä mitään, että aletaan pitämään huutoäänestystä tilanteen mukaan.
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Tästä oli hiukan puhetta, että olisiko se 2 tuntia kolmella ensimmäisellä kierroksella, ja sitten se laskisi 1 tuntiin loppukierroksille, mutta en oikeen tiedä. Mitä muut sanovat?

Kannatan tätä.


No, laaditaan säännöt. RFA pelaajia saa ottaa, vaikka Sundinin jos haluaa. Mielestäni ihan ok.

Sundin ei ole RFA-pelaaja.

Itse ehdotan, että ainoastaan RFA-pelaajia saa ottaa, ei UFA-pelaajia. Täältä löytyy kaikki RFA-pelaajat, ja ainoastaan Kingsin kolmikko on varaamisen arvoisia tuosta joukosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös