NHL-draft 2007-08

  • 84 658
  • 1 275

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Kevin Klein 7.Puolustaja
 

Marwin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres
Tuosta pistelaskujärjestelmästä.

Itse ehdottaisin, että kaikki managerit äänestäisivät kummastakin konferenssista omasta mielestä parhaan joukkueen ja niiden äänien perusteella sitten kummastakin konferensista kahdeksan parasta joukkuetta pääsisivät ''pleijareihin'' eli jatkoon. Näistä 16:ta joukkueesta sitten suoritettaisiin lopullinen äänestys. Lopullisesta äänestyksestä voitaisiin tehdä erikseen managerien sisäinen ja yleinen kaikille lukijoille. Mitä mieltä porukkaa olisi tämmöisestä järjestelmästä?

Itse en oikein syty niille ehdotuksille, joissa pitäisi rankata. Ei ole välttämättä meikäläisen ala ja se saattaa olla liian pitkävetistä. Ei kuitenkaan lyödä vielä mitään lukkoon.

---

Yksi juttu, jos en ole paikalla kun viimeisen varaukseni tulee niin se joka haluaa ja on silloin paikalla saa suorittaa varaukseni. Varattava pelaajan pitäisi olla puolustaja mielellään ikähaarukasta 18-25v. Muulla ei ole oikeastaan väliä.
 

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Joo, ei Tavares ole varattavissa kun miestä ei edes vielä muutamaan vuoteen varata ihan oikeassa NHL:ssä.

Ja itse en suoraan sanottuna tykkää Marwinin ehdotuksesta että vain konfressien parhaat joukkueet äänestetään, vaan kyllä nyt jonkinlainen ranking pitäisi olla. TOP 10 tai edes TOp 5 ei pitäisi olla liikaa...


Niin paljon rästissä vuoroja että hypätäänkin Gimzyn vuoroon! Gimzy seuraavaksi!
edit - ja Gimzy olikin nopea...
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Itse en oikein syty niille ehdotuksille, joissa pitäisi rankata. Ei ole välttämättä meikäläisen ala ja se saattaa olla liian pitkävetistä. Ei kuitenkaan lyödä vielä mitään lukkoon.

Kai me kun ollaan vajaa pari viikkoa draftailtu niin maltetaan rankatakin, ei pistetä liikaa kiirettä siihen. Voihan sitä kymmenen miellyttävintä joukkuetta valittuaan vaikka omalla kohdallaan arpoa parin parhaan jälkeen loppujen järjestyksen jos haluaa...olisi kuitenkin asiallista että kaikille joukkueille kertyisi edes jonkin verran pisteitä.
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Itse ehdottaisin, että kaikki managerit äänestäisivät kummastakin konferenssista omasta mielestä parhaan joukkueen ja niiden äänien perusteella sitten kummastakin konferensista kahdeksan parasta joukkuetta pääsisivät ''pleijareihin'' eli jatkoon. Näistä 16:ta joukkueesta sitten suoritettaisiin lopullinen äänestys. Lopullisesta äänestyksestä voitaisiin tehdä erikseen managerien sisäinen ja yleinen kaikille lukijoille. Mitä mieltä porukkaa olisi tämmöisestä järjestelmästä?

Itse en oikein syty niille ehdotuksille, joissa pitäisi rankata. Ei ole välttämättä meikäläisen ala ja se saattaa olla liian pitkävetistä. Ei kuitenkaan lyödä vielä mitään lukkoon.

Itseäni tuo ehdotus ei oikein miellytä. Tuolla systeemillä ei välttämättä kun edes saataisi molemmista konferensseista niitä kahdeksaa joukkuetta jatkoon jos äänet jakautuvat samoille joukkueille.

Itse kannattaisin sitä, että jokainen rankkaa oman konferenssin joukkueet paremmuusjärjestykseen ja niistä sitten kahdeksan parasta molemmista konferensseista pääsee jatkoon. Sitten tuo lopullinen äänestys voitaisiin järjestää tuolla ehdottamallasi tavalla, eli sekä managerien kesken että muiden kiinnostuneiden kesken.

Mutta jos 15 joukkueen laittaminen paremmuusjärjestykseen on liikaa niin kyllä jokaisen sentään tulisi sitten ainakin jaksaa top10 laittaa järjestykseen ja sitten 16 (tai 10 tms.) parasta jatkaisi lopulliseen äänestykseen.
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
No perkele, mähän olen aivan sekaisin tässä, kun vuorot menevät, miten sattuu. Otetaan Wade Brookbank

Brookbank on mennyt jo.

Totta, mutta näen tilanteen otollisena napata mies kasvamaan korkoa. Ilmeisesti en myöskään pysty varmaan ensi kesän tulevaa ykkösvarausta Steven Stamkossia? Eli varaan Steven Stamkossin, mikäli se hyväksytään.

Säännöt:
1. Jokainen viime kaudella NHL:ssä pelannut vielä sopimukseton pelaaja on varattavissa. Jos kuitenkin pelaajan draftauksen jälkeen pelaaja ilmoittaa lopettavansa uransa ja tai siirtyy johonkin muuhun liigaan, saa GM valita hänen tilalleen jonkun sopimuksen alaisen NHL-pelaajan, joka on vielä varaamatta. Varattavana ovat myös kaikki pelaajat, joilla on sopimus johonkin NHL-joukkueeseen vähintään kaudeksi 2007-08.

Eli ei hyväksytä Stamkosiakaan.
 
Viimeksi muokattu:
Otin sitten Pete Nokelaisen, kumma juttu, kun on jo useasti käynyt niin, että vaikka on hakenut pelaajan nimellä, niin ei ole Jatkoaika syystä taikka toisesta löytänyt sitä.
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Otin sitten Pete Nokelaisen, kumma juttu, kun on jo useasti käynyt niin, että vaikka on hakenut pelaajan nimellä, niin ei ole Jatkoaika syystä taikka toisesta löytänyt sitä.

Kyllä mulla ainakin löysi Brookbankin kun hain nimellä tuosta "Hae tästä ketjusta"-hakuvalikosta.

NHL-draftin tilanne klo 23:45

642. Toronto Maple Leafs (Mr. Penguin) -23.20-23.50
643. Chicago Blackhawks (kilonkingi) -
644. New York Islanders (Speed) -
645. Calgary Flames (käräppä) -
646. Dallas Stars (JoukaHainen) -
647. Columbus Blue Jackets (Taskusorsa) -
648. Tampa Bay Lightning (Infamous) -
649. Minnesota Wild (Renny-) -
650. Montreal Canadiens (proffa#8) -
651. San Jose Sharks (sunnuntai) -
652. St. Louis Blues (Punavalo) -
653. Ottawa Senators (Lauri) -
654. Washington Capitals (Golden AWe) -
655. Detroit Red Wings (Bosco) -
656. Boston Bruins (Sylwester) -
657. Pittsburgh Penguins (Rush247) -
658. New Jersey Devils (Derby) -
659. New York Rangers (jupster) -
670. Buffalo Sabres (Marwin) -

Rästissä!
640. Phoenix Coyotes (Espoon Siniset)

Jo varatut pelaajat löytyvät täältä: http://www.freewebs.com/nhldraf07/seuranta.htm
 
Viimeksi muokattu:

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Kuka ottais mun listan huomiselle?

Ja milloin muuten tuo äänestys/ranking tehdään? Itse olen viikonlopun reissussa eli pystyn vasta aikaisintaan sunnuntai-iltana tai sitten maanantaina laittamaan joukkueita järjestykseen.
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Kysellään samaa kuin Lauri: eli kenelle voisi huomenna toimittaa listan?

Ja milloin muuten tuo äänestys/ranking tehdään? Itse olen viikonlopun reissussa eli pystyn vasta aikaisintaan sunnuntai-iltana tai sitten maanantaina laittamaan joukkueita järjestykseen.

Eipä tuon kanssa varmaan mitään kiirettä kannata pitää. Ehdottaisin ensi viikon keskiviikkoa/torstaita takarajaksi. Eiköhän jokainen tuohon mennessä kerkeä joukkueet rankkaamaan kun huomenna saadaan drafti päätökseen.

Tosin ensin pitäisi saada lopullinen selvyys siitä mitenkä joukkueet oikein rankataan ja sen jälkeen on vasta mielekästä tuota takarajaa rankkauksille sopia.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös