Ei taida olla kaverilla nuoren ikänsä takia vielä edes NHL-varausta, joten sen suhteen tämä poika ei ole varauskelpoinen.Taitaa olla meikäläisen seuran viimeinen vuoro.
Jokerikortti pöytään, Anaheim Ducks varaa viime kaudella tehot 72 + 62=134
iskenyt: John Tavares.
ja Gimzy olikin nopea...
Ja 7. pakki on pelaaja, jota mietin jo kolmospariin, mutta molempiparempi: Shawn Belle
Itse en oikein syty niille ehdotuksille, joissa pitäisi rankata. Ei ole välttämättä meikäläisen ala ja se saattaa olla liian pitkävetistä. Ei kuitenkaan lyödä vielä mitään lukkoon.
Ei taida olla kaverilla nuoren ikänsä takia vielä edes NHL-varausta, joten sen suhteen tämä poika ei ole varauskelpoinen.
Itse ehdottaisin, että kaikki managerit äänestäisivät kummastakin konferenssista omasta mielestä parhaan joukkueen ja niiden äänien perusteella sitten kummastakin konferensista kahdeksan parasta joukkuetta pääsisivät ''pleijareihin'' eli jatkoon. Näistä 16:ta joukkueesta sitten suoritettaisiin lopullinen äänestys. Lopullisesta äänestyksestä voitaisiin tehdä erikseen managerien sisäinen ja yleinen kaikille lukijoille. Mitä mieltä porukkaa olisi tämmöisestä järjestelmästä?
Itse en oikein syty niille ehdotuksille, joissa pitäisi rankata. Ei ole välttämättä meikäläisen ala ja se saattaa olla liian pitkävetistä. Ei kuitenkaan lyödä vielä mitään lukkoon.
No perkele, mähän olen aivan sekaisin tässä, kun vuorot menevät, miten sattuu. Otetaan Wade Brookbank
Totta, mutta näen tilanteen otollisena napata mies kasvamaan korkoa. Ilmeisesti en myöskään pysty varmaan ensi kesän tulevaa ykkösvarausta Steven Stamkossia? Eli varaan Steven Stamkossin, mikäli se hyväksytään.
Säännöt:
1. Jokainen viime kaudella NHL:ssä pelannut vielä sopimukseton pelaaja on varattavissa. Jos kuitenkin pelaajan draftauksen jälkeen pelaaja ilmoittaa lopettavansa uransa ja tai siirtyy johonkin muuhun liigaan, saa GM valita hänen tilalleen jonkun sopimuksen alaisen NHL-pelaajan, joka on vielä varaamatta. Varattavana ovat myös kaikki pelaajat, joilla on sopimus johonkin NHL-joukkueeseen vähintään kaudeksi 2007-08.
Otin sitten Pete Nokelaisen, kumma juttu, kun on jo useasti käynyt niin, että vaikka on hakenut pelaajan nimellä, niin ei ole Jatkoaika syystä taikka toisesta löytänyt sitä.
Ja milloin muuten tuo äänestys/ranking tehdään? Itse olen viikonlopun reissussa eli pystyn vasta aikaisintaan sunnuntai-iltana tai sitten maanantaina laittamaan joukkueita järjestykseen.
Matt Kassian ja Petr Kalus.