Ehdotan, että jos kukaan ei kuuteen mennessä ole valinnut Coloradoa tai Vancouveria niin aloitetaan 28 jengillä?
Mieluummin niin, että kaikki 30 joukkuetta ovat mukana. Jos halukkaita ei löydy Coloradolle ja Vancouverille niin sitten vaikka mä voin ottaa toisen joukkueen hallintaani. Mutta toivotaan kuitenkin, että noille joukkueille löytyisi halukkaat managerit.
Miksei voitaisi aloittaa jo, voihan joku poimia nuo joukkueet ennen 1. kierroksen loppua, mikäli haluaa. Kyllä tuossa aika kauan menee ennen kuin 28 GM:mää on varauksensa tehnyt.
Tämä sopii erittäin hyvin ainakin mulle.
Sen verran kysyn, että NHL:ssä käytössähän on yleisesti vain 18 kenttäpelaajaa (6 pakkia+12 hyökkääjää), joten päteekö tähän sama? Toisin kuin SM-liigassa, jossa on 20 kenttäpelaajaa per peli.
Mielellään näin tosiaan, että jokainen varaa 2 maalivahtia, 6 pakkia ja 12 hyökkääjää.
Onko muuten eilen tämän ketjun avauksen jälkeen sopimuksen tehneet Jussi Jokinen ja Keith Ballard varattavissa?`Mielestäni lisäksi Teemu Selänteelle ja Peter Forsbergille voisi antaa erivapauden olla varattavissa vaikka heillä ei sopimuksia vielä olekaan. Itse ainakin uskon molempien pelaavan ensi kaudella. Mitä mieltä muut ovat?