NHL-draft 2007-08

• 85 431
  • 1 275

Marwin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres
Itselläni ei ole tuota Golden AWe:n ehdotukseen mitään vastusmista, mutta jos vastalauseita tulee hirveästi asia pidetään ennallaan. Katsotaan nyt.

Dilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, New Jersey Devils, Ässät
Long Island! NYI! New York Islanders!

EDIT. Täältä löytyy kahdelle tunnille kannatusta.

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Meikäpoika ilmoittautuu mukaan.
Joukkueeksi: Toronto Maple Leafs.

Ja kannatan kahta tuntia.

Suosikkijoukkue
Timo Rajalan Kultainen Takki
Tää on niin älyttömän kivaa että pakko tulla mukaan. Nashville Predators mulle!

edit: *poistettu*

huumoriani ei ymmärretty :(

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Voisin tulla mukaan, otettakoon vaikkapa Phoenix Coyotes.

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Vielä vapaina olevat seurat:

Anaheim Ducks
Carolina Hurricanes
Colorado Avalanche
Edmonton Oilers
Los Angeles Kings
Vancouver Canucks

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Enää ei ole vapaana kuin seuraavat 4 seuraa:

Carolina Hurricanes
Colorado Avalanche
Edmonton Oilers
Vancouver Canucks

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Philly jo mennyt niin otetaan sitten Carolina Hurricanes

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Näyttää aika yksimieliseltä, joten kaksi tuntia on sitten tuo varausaika.

Itse en peliin halua osallistua, mutta tekisin vielä SM-liiga draftista viisastuneena sellaisen sääntöpykälän, että mikäli ei kahdessa tunnissa varaa niin oma varausvuoro menee ohi ja seuraavan kerran saa varata vasta silloin kun se seuraava varausvuoro on. Tämäkin ehkä vielä lisäisi draftausten sujuvuutta?

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Itse en peliin halua osallistua, mutta tekisin vielä SM-liiga draftista viisastuneena sellaisen sääntöpykälän, että mikäli ei kahdessa tunnissa varaa niin oma varausvuoro menee ohi ja seuraavan kerran saa varata vasta silloin kun se seuraava varausvuoro on. Tämäkin ehkä vielä lisäisi draftausten sujuvuutta?
Mielestäni aika raakaa touhua olisi tuo. Jos vaikka tulee kiireellinen työmatka ettei edes ehdi käymään jatkoajassa nakittamassa jotain muuta tekemään varausta

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Olisi myös omasta mielestäni todella raakaa, koska itse ainakin olen tälläinen joka menee ja tulee ja unohtuu yksi jos toinenkin asia ja vasta illalla muistaa. Hattrickin ystävät varmasti tietävät miltä tuntuu kun siirtoaika unohtuu ja menee joku tietty pelaaja sivusuun : )

Vapaana:

Colorado Avalanche
Vancouver Canucks

JoukaHainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers ja Jaromir Jagr
Miten olisi, jos noita kahta jämäjengia ei kukaan huoli niin alotettaisiin 28 joukkueella? Olisi hieman paremmat mahdollisuudet kasata parempi jengi myös.

Ehdotan, että jos kukaan ei kuuteen mennessä ole valinnut Coloradoa tai Vancouveria niin aloitetaan 28 jengillä?

Suosikkijoukkue
Timo Rajalan Kultainen Takki
Miten olisi, jos noita kahta jämäjengia ei kukaan huoli niin alotettaisiin 28 joukkueella? Olisi hieman paremmat mahdollisuudet kasata parempi jengi myös.

Ehdotan, että jos kukaan ei kuuteen mennessä ole valinnut Coloradoa tai Vancouveria niin aloitetaan 28 jengillä?
Miksei voitaisi aloittaa jo, voihan joku poimia nuo joukkueet ennen 1. kierroksen loppua, mikäli haluaa. Kyllä tuossa aika kauan menee ennen kuin 28 GM:mää on varauksensa tehnyt.

Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Sen verran kysyn, että NHL:ssä käytössähän on yleisesti vain 18 kenttäpelaajaa (6 pakkia+12 hyökkääjää), joten päteekö tähän sama? Toisin kuin SM-liigassa, jossa on 20 kenttäpelaajaa per peli.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy