NHL-draft 2007-08

• 85 413
  • 1 275

S. Avery

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Voin kyllä luovuttaa sinulle takaisin Coloradon managerin tehtävät.Sinulla luultavammin on enemmän tietoa, taitoa ja innokkuuuta kasata joukkuetta.Toivottavasti varaukseni kelpaavat sinulle ja hyvää jatkoa Coloradon managerin tehtävissä!

Tarkoittiko toi nyt sitä että saan varata kaikki pelaajat vai jatkatko vielä varaamista?

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Itse en miettinyt kyllä yhtään tulevaisuutta, kun Brodeurin otin maalille vaan ajattelin nimenomaan tätä hetkeä. Olin siinä uskossa, että yritetään saada nykyhetkeen se paras rosteri, mutta muuten toi Golden AWen lista näyttää ihan hyvältä ja voihan noille eri kategorioille laittaa jotain kertoimia, että mikä merkitsee eniten jne.

Tuohan voi olla ihan bonuskyssäri vaan että riittää kaikille pyörittelyä ja pähkäilyä. Toki hyvissä jengeissä yleensäkin on nuorilla ykkösillä veteraanikakkonen ja veteraaneilla lupaava nuori kakkonen...älkääkä nyt miettikö kaksimielisiä.

EDIT:

90. Colorado Avalanche (avery)
4.Kierros:
91. Colorado Avalanche (avery) - 20.12-22.12

92. Vancouver Canucks (Mr. Smith) -
93. Carolina Hurricanes (Olpa) -
94. Edmonton Oilers (VMJ) -
95. Anaheim Ducks (Suolakuningas) -
96. Los Angeles Kings (AnFa) -
97. Philadelphia Flyers (punasydän) -
98. Florida Panthers (Gimzy) -
99. Atlanta Thrashers (Janda) -
100. Phoenix Coyotes (Espoon Siniset) -
101. Nashville Predators (Erämaan Kettu) -
102. Toronto Maple Leafs (Mr. Penguin) -
103. Chicago Blackhawks (kilonkingi) -
104. New York Islanders (Speed) -
105. Calgary Flames (käräppä) -
106. Dallas Stars (JoukaHainen) -
107. Columbus Blue Jackets (Taskusorsa) -
108. Tampa Bay Lightning (Infamous) -
109. Minnesota Wild (Renny-) -
110. Montreal Canadiens (proffa#8) -
111. San Jose Sharks (sunnuntai) -
112. St. Louis Blues (Punavalo) -
113. Ottawa Senators (Lauri) -
114. Washington Capitals (Golden AWe) -
115. Detroit Red Wings (Bosco) -
116. Boston Bruins (Sylwester) -
117. Pittsburgh Penguins (Rush247) -
118. New Jersey Devils (Derby) -
119. New York Rangers (jupster) -
120. Buffalo Sabres (Marwin) -

Huom!:4.kierroksesta eteenpäin varausaikaa on siis enää tunti.

Viimeksi muokattu:

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tarkoittiko toi nyt sitä että saan varata kaikki pelaajat vai jatkatko vielä varaamista?

Sitä että olet tästäedespäin Coloradon kokonaisvaltainen manageri.:DEli saat manageroida kaiken loppuun saakka.

Dilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, New Jersey Devils, Ässät
Speedin varaus kierrokselle #3 on Maksim Afinogenov!
Ykkönen taitaa olla aika pirun nopea jos ei muuta.

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Ohhoh, NHL:n yksi parhaista pakeista ja viivamiehistä on vielä draftaamatta! O_O

Eli Toronto varaa puolustukseen: Sergei Zubov, RUS

Seuraavana vuoroon Erämaan Kettu!

Viimeksi muokattu:

kilonkingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pirun vaikeaa kyllä päättellä kenet kukin valitsee, mikä tekee heti omasta varaamisestakin paljon vaikeampaa. Olin esimerkiksi aivan varma, että Speed ottaa Henrikin rinnalle kaksoisveli Danielin, mutta eipä sitten ottanutkaan. ;)

Nuo Golden AWen arviointikriteerit vaikuttivat hyviltä, joskaan liikaa ei kannata tilastoja tuijottaa vaan arvioida pelaajia myös tulevan kauden esitysten perusteella.

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jep jep, paljon on vielä huippupelaajia tarjolla, erityisesti maalivahtien/pakkien puolelta. Toivottavasti kaikkia ei viedä nenän edestä ennen seuraavaa vuoroa!

Golden AWen arviointikriteerit vaikuttivat tosiaan hyviltä ja ehdottomasti painotuksen täytyy olla tulevan kauden joukkueessa kuten hän totesikin. Mutta se on sitten sen ajan murhe kunhan loppuun päästään (ja miksi ei päästäisi?).

Miten muuten tiedottamispuoli pelaa tässä draftissa? Minä esimerkiksi lähetin Erämaan ketulle ystävällisen muistutus-YV:n että on hänen vuoro varata seuraavaksi. Hoidatko sinä Marwin yleensä tämän muiden muistuttamisen vai olisiko se hyvä systeemi että aina varauksen tehtyään jokainen lähettäisi seuraavalle listassa muistutuksen YV:nä... jos se vaikka vähän saisi hommaa sujumaan vikkelämmin?

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Timo Rajalan Kultainen Takki
Niklas Bäckström Predsiin

E:
Miten muuten tiedottamispuoli pelaa tässä draftissa? Minä esimerkiksi lähetin Erämaan ketulle ystävällisen muistutus-YV:n että on hänen vuoro varata seuraavaksi.
Juu sori, varaus oli jo valmiina tunti sitten, mutta yhteydet eivät pelanneet.

Tarviiko tuota muistuttelua sen enempää harrastaa, varsinkin sitten kun varausaika on se tunti?

Marwin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres
Voi sitten olla tuuria. Boucher, Salo ja Zidlicky olivat meikäläisen ensisijaiset valinnat Markovin pariksi. Siis noita olin siihen paikalle ajatellut.

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Carolina varaa vasemmalle laidalle maalintekijän, joka myös passailee komiasti : )

Alex Tanguay

JoukaHainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers ja Jaromir Jagr
Mites toi aika nyt toimii Averyn tuplavuorossa, 2 tuntia vai 3 tuntia aikaa?

Näyttää pakit olevan haluttuja tällä kierroksella..

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Näyttää pakit olevan haluttuja tällä kierroksella..

Jep jep. Aluksi ihmiset varailivat vain hyökkääjiä (minä mukaanlukien, öhöm), mikä tuntuu omituiselta koska kaiken järjen mukaan joukkueen rakennus kannattaa aina aloittaa alakerrasta. Nyt on sitten ilmeisesti huomattu että huippuhyökkääjät on jo varattu mutta hyviä pakkeja ja veskoja on vielä valtavat määrät... nyt sitten varaillaan niitä.

EDIT - Onko muuten kukaan paljon huomenna netissä aikavälillä 7.00-15.00? Mulla kun on duunia, ja oma 4. varaus näyttäisi osuvan juuri tuolle aikavälille. Eli onko ketään joka päivystää huomenna aamulla/päivällä jolle voin aamulla listan pistää?

Viimeksi muokattu:

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Itsellä on menoa ajalla 10.00-11.30, muuten olen paikalla. Voin ottaa listaa vastaan.

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itsellä on menoa ajalla 10.00-11.30, muuten olen paikalla. Voin ottaa listaa vastaan.

Hyvä homma. Eli todennäköisesti huomenna aamulla pistän sulle sitten listan tulemaan. In Infamous I trust.

Ja vielä muuten puuttuu kokoonpanoja tästä kokoonpanoketjusta:
http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=38547

Ne kenen joukkue ei vielä tuolla ole, menkää ihmeessä lisäämään sinne. Olisi mielenkiintoista seurata kaikkien kokoonpanoja.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy