NHL-draft 2007-08

• 85 413
  • 1 275

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Ja ehdotan, että koska tämä on nyt tällainen erikoistilanne ja minulla on 2 draftausvuoroa jäänyt väliin, niin saan tähän väliin itselleni tunnin ylimääräisen draftausvuoron?

Niinkuin muut sanovat, varaa vain nyt heti 2 pelaajaa irtsellesi ja eiköhän se ole sillä selvä. Päästään Avsien rästivuoroista eroon.

----------

Seuraavat varausvuorot ja ajat:
vuorossa Lauri!

68. Ottawa Senators (Lauri)klo 23.03-07.03
69. St. Louis Blues (Punavalo)
70. San Jose Sharks (sunnuntai)

Rästissä:
53. Ottawa Senators (Lauri)
65. Boston Bruins (Sylwester)

Viimeksi muokattu:

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ei mitään lisätaukoja, ota vaikka noi Marwinin äsken mainitsemat pelaajat niin päästään jatkamaan.

Voin ottaa, tietäisi vaan että mitä pelaajia hän on maininnut?

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado nappaa ykkösmaalivahdikseen Dominik Hasekin ja puolustuksen liideriksi Sergei Gontsharin. Saa nauraa:D.

JoukaHainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers ja Jaromir Jagr
Noniin nyt on hyvin porukkaa linjoilla, anna palaa Sylvester niin saadaan toinen kierros nopeasti ohitse ja samalle päästään aloittamaan rivakasti kolmas kierros.

E: Ei yhtään hullummat varaukset vilperi!

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt on 7 ensimmäistä varaaja online-tilassa! Äkkiä Sylwester varaamaan niin saadaan hoidettua seuraavat 12 varausta nopeasti!! Onko joku lähettänyt jo YV:n?

JoukaHainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt on 7 ensimmäistä varaaja online-tilassa! Äkkiä Sylwester varaamaan niin saadaan hoidettua seuraavat 12 varausta nopeasti!! Onko joku lähettänyt jo YV:n?

Mä laitoin. Mites tuo Ottawan (Laurin) seuraava varaus menee, jos sinne asti päästään. Eli, jos mies on vielä poissa linjoilta niin skipataanko hänen ylitse vai saakohan taas 2 tuntia varausaikaa?

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mä laitoin. Mites tuo Ottawan (Laurin) seuraava varaus menee, jos sinne asti päästään. Eli, jos mies on vielä poissa linjoilta niin skipataanko hänen ylitse vai saakohan taas 2 tuntia varausaikaa?
Mitäköhän Marwin on mieltä... mutta tuo olisi hyvä idea koska tuntuu puuduttavalta odotella samoja kavereita jatkuvasti.

Nytkin Sylwesteri katosi offline-tilaan. Tosi kiva. Jos käy katselemassa foorumia mutta ei vaivaudu tekemään varaustaan, mielestäni kyseistä henkilöä voisi kyllä "rangaista" hyppäämäällä kylmästi hänen vuoron ylitse. Tai ehkä olen liian kärsimätön kun moista ehdottelen. Noh, odotellaan.

Marwin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres
Sylwester näyttää olevan online-tilassa, joten tässä nyt valitettavasi vain odotellaan.

Tuosta Laurista nyt en vielä uskalla sanoa, katsotaan sitten kun ollaan lähempänä.

Sylwester

Jäsen
Rauhassa hyvät palstaveljeni. Ei tää helppoa hommaa ole.

Pitkän pohdinnan jälkeen Boston Bruins päätyy varaamaan Shane Doanin.

S. Avery

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
En ehtinyt varaamaan kun olin matkoilla, mutta Vilperi voi jatkaa Coloradolla hyvin aloitettua draftaamista. Paitsi neloskentän pelaajat haluaisin kyllä itse varata, jos sopii?

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
En ehtinyt varaamaan kun olin matkoilla, mutta Vilperi voi jatkaa Coloradolla hyvin aloitettua draftaamista. Paitsi neloskentän pelaajat haluaisin kyllä itse varata, jos sopii?

Voin kyllä luovuttaa sinulle takaisin Coloradon managerin tehtävät.Sinulla luultavammin on enemmän tietoa, taitoa ja innokkuuuta kasata joukkuetta.Toivottavasti varaukseni kelpaavat sinulle ja hyvää jatkoa Coloradon managerin tehtävissä!

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Seuraavat varausvuorot ja ajat:[/U] vuorossa Sylwester!

65. Boston Bruins (Sylwester)20.57-22.57
66. Detroit Red Wings (Bosco)
67. Washington Capitals (Golden AWe)

Rästissä:
53. Ottawa Senators (Lauri)

Onko täällä nyt seuraavat sitten valmiina, jotta päästää tänään vielä vähän eteenpäin?

JoukaHainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mulle voi pommittaa listoja, jos ei huomenna ehdi käydä koneella niin paljoa. Voi olla, että käyn lenkillä jossain vaiheessa, mutta olen koneen ääressä kyllä muuten huomisen taas kokonaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy