Osmo Rapeli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kuusijuhla - Sex Festival
Washington Capitals ottaa Aleksandr Seminin.
Viimeksi muokattu:
Lauria tuskin odotellaan kun kerran jo yks on rästissä
Kato niin onkin. Toivottavasti mies muistaa tulla tekemään varauksensa... itse asiassa 2 varausta!Lauri on ainakin nyt online-tilassa.
Kato niin onkin. Toivottavasti mies muistaa tulla tekemään varauksensa... itse asiassa 2 varausta!
53. Ottawa Senators (Lauri)
68. Ottawa Senators (Lauri)
Laitetaanko raa'asti aika juoksemaan vain seuraavasta varaajasta silloin, kun varaajalla on jo yksi varaus rästissä?
Mitä? Onko nyt tunti vain aikaa varata? Ei siinä mitään, paljon parempi järjestelmähän tämä näin ois. Jos joku ei oo koneella niin aina voi lähetellä listoja. Itse olen myös tämän päivää vapaalla, jos joku haluaa listansa lähettää.No jos me maltamme nyt aamuun asti. On sitäpaitsi jo kolmas kierros menossa, vaihtuu sitten tuntiin tuo varausaika.
Mitä? Onko nyt tunti vain aikaa varata? Ei siinä mitään, paljon parempi järjestelmähän tämä näin ois. Jos joku ei oo koneella niin aina voi lähetellä listoja. Itse olen myös tämän päivää vapaalla, jos joku haluaa listansa lähettää.
a) joukkue joka tulee päästämään vähiten maaleja (mv, pakit, puolustavat hyökkääjät)
b) joukkue joka tulee tekemään eniten maaleja (hyökkääjät, hyökkäävät pakit)
c) todennäköisimmin paras joukkue 3 vuoden päästä
d) paras joukkue tulevan kauden Stanely Cupia tavoitellessa
c) todennäköisimmin paras joukkue 3 vuoden päästä