NHL 2k6

  • 36 935
  • 382

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huomenissa menen tuon pelin ostamaan Pleikkariversiona. Löytyyköhän jostain päin nettiä joku saitti missä olisi ns. suositusslaiderit joilla pelin saa jouhevaksi? Mä kun en itse niitä jaksaisi niin hirmuisesti kokeilla. Master Chief (??) muistaakseni viime vuonna laittoi jonkun linkin jossa joku pelaaja oli laittanut omat säätönsä, ja niitä minäkin sitten käytin ja hyvin toimivat.
 

MikkoT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Canadiens
Gellner kirjoitti:
Huomenissa menen tuon pelin ostamaan Pleikkariversiona. Löytyyköhän jostain päin nettiä joku saitti missä olisi ns. suositusslaiderit joilla pelin saa jouhevaksi? Mä kun en itse niitä jaksaisi niin hirmuisesti kokeilla. Master Chief (??) muistaakseni viime vuonna laittoi jonkun linkin jossa joku pelaaja oli laittanut omat säätönsä, ja niitä minäkin sitten käytin ja hyvin toimivat.



http://www.2khockey.net/forums/index.php?showtopic=13192
Noista ainakin itse lähdin liikkeelle. :) Pass Aim Assistia nostin pari pykälää, kun en vaan osaa.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
MikkoT kirjoitti:
http://www.2khockey.net/forums/index.php?showtopic=13192
Noista ainakin itse lähdin liikkeelle. :) Pass Aim Assistia nostin pari pykälää, kun en vaan osaa.

Muistaisin Venomin kirjoittaneen tuolla että hän on sittemin nostanut Game Speediä pari pykälää koska peli näytti liian hitaalta verrattuna oikeaan tv:stä katsottuun. Mulla on Live matseissa ollut toistaiseksi nopeus defaultilla (mikä on pudotettu jo valmiiksi alemmaksi "helppojen maalien poistamiseksi") ja sillä ihan kivasti maaleja tullut.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
http://www.2khockey.net/forums/index.php?showtopic=14630

Tuolla "Bish" kertoo että eurooppalaiset tulevat saamaan saman Roster Updaten kuin Jenkit eli trade deadlinen jälkeisen. MS:lla vaan kestää se hyväksyminen taas. Siellä tosin yksi kaveri kertoi että Live Roster Updatessa on useita kätisyys- ja selostusvirheitä. Tosin nämä luulisi olevan helposti korjattavissa.
 

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
No nyt on kautta tahkottu sellaiset 20 ottelua. Taidan olla tällä hetkellä Minnesotalla koko liigan kärjessä, mutta helpolla tuohon tulokseen en ole päässyt. Itse asiassa alkukauden kolmen voiton jälkeen pelasin seuraavat seitsemän ottelua enemmän ja vähemmän huonosti. Mahtui siihen mukaan myös viiden ottelun tappioputkikin.

Sen jälkeen kurssi on lähtenyt nousuun ja tappioita on tullut melko vähän. Tiukatkin matsit olen saanut käännettyä sitten jatkoajalla tai rankkareissa. Gaborik on ollut viimeisimmissä otteluissa aivan hirmu vedossa.

Treidauksiakin olen tehnyt. Kakkosmaalivahdiksi Vancouverista hankittu Quellet on pelannut tulonsa jälkeen jokaisen ottelun. Fernandez on ollut aivan sukka. Pascal Dupuis sai lähtöpassin, koska oli väärän kätinen omaan laitaansa. Vähän varausvuoroja kehiin ja Semin matkasi Washingtonista Minnesotaan. Wez Walz vei nuoren pelaajan paikan nelosketjussa, joten Rostislav Olesz vaihtoi joukkueeseeni kehittymään.

Edelleen suosittelen pelin aktiivista tallentamista. Itse tallennan kauden joka toisen pelin jälkeen, koska ikinä ei tiedä, koska peli jumittaa ottelun päättymisen jälkeen kalenteri-ruutuun. 20 pelin aikana itselläni jumi on tullut jo kahdesti, joten ei kannata ainakaan kymmentä ottelua pelata eteenpäin tallentamatta. Tai ainakin se on melkoinen riski.
 

miskaa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sabres
Itsekkin aloitan varsinaisen täyden kauden, kun vaan jaksaisin alkaa vääntämään nuo rosterit kuntoon, kaippa tässä illalla... On niissä vain valtava työ :|

Noilla venomin slidereilla, tosin paria kohtaa vielä niistä muuttamalla, peli sopii nyt minulle kuin nyrkki silmään. 10min erillä ei tosiaan tule yleensä 27-40 laukausta enempää ja jäähyt menevät suurimmaksi osaksi tasaisesti, ~4-10 x 2min/per joukkue. Peli näyttää jääkiekolta ja tuntuu jopa siltä, mikäs sen hienompaa :O
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Gellner kirjoitti:
Juuri tätä tarkoitin! Paljon kiitoksia, ja kiitos MC:lle myös vinkistä. Nyt peliä ostamaan.

Kävin sitten ostamassa pelin City-käytävän Dosesta. Oli tasan viimeinen kerta kun siellä asioin. Huomasin vasta kotona että minulle oli myyty pelkät kannet! Sisällä ei ollut peliä ohjeista puhumattakaan. Nyt kyllä ottaa päähän oikein huolella. Maanantaina marssin Doseen ja ilmoitan että puran kaupan ja haluan rahat takaisin.
 

Parolan Kauhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ry ja Nhl:ssä Hait
Gellner kirjoitti:
Kävin sitten ostamassa pelin City-käytävän Dosesta. Oli tasan viimeinen kerta kun siellä asioin. Huomasin vasta kotona että minulle oli myyty pelkät kannet! Sisällä ei ollut peliä ohjeista puhumattakaan. Nyt kyllä ottaa päähän oikein huolella. Maanantaina marssin Doseen ja ilmoitan että puran kaupan ja haluan rahat takaisin.

Kerro sitten miten kävi. Uskon että ei kovinkaan hyvin.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Gellner kirjoitti:
Kävin sitten ostamassa pelin City-käytävän Dosesta. Oli tasan viimeinen kerta kun siellä asioin. Huomasin vasta kotona että minulle oli myyty pelkät kannet! Sisällä ei ollut peliä ohjeista puhumattakaan. Nyt kyllä ottaa päähän oikein huolella. Maanantaina marssin Doseen ja ilmoitan että puran kaupan ja haluan rahat takaisin.

Eikös noissa uusissa peleissä ole normaalisti muovit? Tai no ainakin niissä on ollut mitä olen itse konsoleille ostanut.

Eipä sikäli epämääräisen kuvan sain tuosta City-käytävän Dosesta itsekkin, kun siellä kävin valikoiman läpi katsomassa.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
repe_joke kirjoitti:
Eikös noissa uusissa peleissä ole normaalisti muovit? Tai no ainakin niissä on ollut mitä olen itse konsoleille ostanut.

Jep. Mulle taidettiin myydä se hyllyssä ollut tyhjä kappale. Väkisinkin tulee mieleen että myyjä koittaa vetää välistä. Myyjällä nimittäin oli kädessään se muovissa oleva pakkaus. Samalla kun allekirjoitin pankkikorttikuittia, niin myyjä kysyi että laittaako hän pelin muovipussiin ja mä katsetta kohottamatta sanoin että laita vaan. Oli sitten laittanut pussiin sen tyhjän pakkauksen.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Gellner kirjoitti:
Jep. Mulle taidettiin myydä se hyllyssä ollut tyhjä kappale. Väkisinkin tulee mieleen että myyjä koittaa vetää välistä. Myyjällä nimittäin oli kädessään se muovissa oleva pakkaus. Samalla kun allekirjoitin pankkikorttikuittia, niin myyjä kysyi että laittaako hän pelin muovipussiin ja mä katsetta kohottamatta sanoin että laita vaan. Oli sitten laittanut pussiin sen tyhjän pakkauksen.

No siinä tapauksessa luulisi saavan kyllä varsinaisen kopion sieltä. Menet vaan heti maanantaina sen kanssa kauppaan. Luulisi heidän huomanneen että se tyhjä kotelo on "kadonnut".
 

miskaa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sabres
No nyt on maalitorvet, musiikit, rosterit ja ketjut laitettu suunnilleen kohdalleen, ainakin tärkeimmät siirrot tehty ja myös Ovechkin, Jokinen, Steen, Crosby, Getzlaf, Toivonen jne. tulokkaat tehty mukaan peliin. Ei tekisi mieli noita uudestaan alkaa väsäämään, niin kova homma niissä on :p Ei muuta kuin kautta hakkaamaan :)
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Viimeaikoina on alkanut polttelemaan näpeissä sen verran, että lienee pakko ostaa kone ja siihen 2k6 peli kaikista pikkuvioistaan huolimatta.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
Viimeaikoina on alkanut polttelemaan näpeissä sen verran, että lienee pakko ostaa kone ja siihen 2k6 peli kaikista pikkuvioistaan huolimatta.

Kantsii sitten ostaa Xbox-versio, jos meinaa saada parhaan version. Ja tässä ei ole mitenkään taka-ajatuksena päästä pelaamaan jotakuta JA:n kirjoittajaa vastaan Livessä. ;)
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Master Chief kirjoitti:
Kantsii sitten ostaa Xbox-versio, jos meinaa saada parhaan version. Ja tässä ei ole mitenkään taka-ajatuksena päästä pelaamaan jotakuta JA:n kirjoittajaa vastaan Livessä. ;)

Aha, aha...sitä aletaan haastamaan heti kättelyssä, tää on jotain henkistä peliä. Kunhan hommaan pelit ja vehkeet niin ootas vaan. Heitänkin kentälle pahimmat nyrkkisankarit heti avauksessa kentälle pelottelemaan ja viemään peli-ilon tähtipelaajiltasi.

Valmentajina joukkueessa tulee toimimaan tietysti Vesa Surenkin.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Tulipahan just tajuttua yks asia. Kun pelissä nettiin niin siellä 2KSPorts News jossa on tervetulotoivotus. Siinä on päivämäärä 10/14/2005 eli tää peli (=PAL versio) on ollut valmis jo silloin mutta julkaisua pantattiin joidenkin isojen herrojen neronleimauksesta näin kauan.
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Kyllä, vihdoinkin sain pelin käsiini...tai no, olisinhan sen voinut jenkeistä tilata jo ajat sitten, mutta vasta suomen julkaisun aikoihin rupesi hotsittamaan. Sain pelin muuten puoleen hintaan mitä sitä suomessa kaupataan. :)

Rosterit valmiina, rookietkin väsäsin...jopa perkele ketjutkin. Meni tuskallisen paljon aikaa noihin, mutta loppujen lopuksi tuo editointi on aika metkaa hommaa. Sitten slaiderit kuntoon ja ei muuta kuin pelaamaan.

Franchise käyntiin Edmontonilla, vapaista agenteista napattiin Pavel Rosa tuomaan laajuutta materiaaliin. Ensimmäinen peli on täysi floppi. Colorado vie minkä kerkeää, takkiin 5-1, Theodore maalillaan aivan uskomaton. Seuraavassa pelissä päästiin jo jatkoajalle, mutta siellä ratkaisu nähtiin valitettavasti omaan päätyyn. Taisin siinä vielä yhden pelin hävitä, kunnes oli voiton aika..ja millä tavalla. Roloson piti nollat ja 3 hienoa tehtyä maalia. Loistavat fiilikset ja tuli sellanen olo, että on pakko pelata lisää.

Toki pelissä on muutama hassu pikkubugi, mutta ei ne mitenkään kokonaisuutta häiritseviä ole, onneksi. Pro Control rokkaa ylivoimalla. Ja Ales Hemsky. Tänään taas vähän lisää peliä.
 

miskaa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sabres
Kausi käynnissä Buffalolla ja kaksi ekaa peliä oli kotona, voitot molemmista luvuin 6-1. Pelaan 10min erillä ja tosiaan noilla venomin slidereilla. Olen tyytyväinen asetuksiin muuten mutta...

- Laukaukset menivät ainakin noissa ekoissa matseissa ~50-30 minulle, tosin Numminen laukoi edellisessä pelissä yv:llä varmaan 5 kertaa ohi maalin(laukaisutarkkuus nollilla asetuksista) :P
- Tuntuu, että cpun:n ohjaamat joukkueet eivät mässäile maaleilla? Pitäisikö nostaa pykälällä cpu:n offensea? No, vastassa oli vasta Islanders ja Boston, seuraavaksi matkataan Ottawan vieraaksi :)

Tähän asti komein maali on kyllä tuo kauden avauksessa ollut yv-maali, jossa Briere jakoi kiekon viivaan Campbellille(tällä aikaa pistin miehet maskiin ristinapista) ja Brian ampui ranteella korkean kohti maalia ---> Afinogenov ohjasi tolpan kautta sisään, tilanne 1-0 Buffalolle. Repesin, kun joku poliisi pomppi katsomossa riemusta :P Afinogenov teki hatullisen siinä pelissä... Noh, kausi jatkuu taas.
 
Suosikkijoukkue
Liigan kärki ja jumbo
Jos jaksaa hieman säätää NHL 2006, ja median rummutus ei ole jäänyt päähän, niin tämä on halpa kopio tuohon EA:n versioon verrattuna.

Tai no ei ihan noin jyrkästi, mutta 2006 on paras jääkiekkopeli.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Pinnat jää Ouluun kirjoitti:
Jos jaksaa hieman säätää NHL 2006, ja median rummutus ei ole jäänyt päähän, niin tämä on halpa kopio tuohon EA:n versioon verrattuna.

Tai no ei ihan noin jyrkästi, mutta 2006 on paras jääkiekkopeli.

Jahas, saatiin lisäys Parhaat naurut netistä -ketjuun.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Pinnat jää Ouluun kirjoitti:
Tai no ei ihan noin jyrkästi, mutta 2006 on paras jääkiekkopeli.

Kun siirryin EA:n lätkäpeleistä 2k- sarjan peleihin, ei ole tullut enää mieleenkään vaihtaa takaisin tuohon EA:n tuotokseen. Omasta mielestäni 2k-sarjan pelit ovat parempia ainakin jääkiekon osalta, mutta makuasioitahan nämä aika pitkälti on.
 

miskaa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sabres
Varokaa trollia :p

Makuasioista voi kiistellä, mutta tosiasioista ei. Ei puhuttaisi nyt samana päivänä edes näistä kahdesta pelistä, jookos? Jos näitä aletaan vertailemaan pala palalta(taas kerran), niin plussalista olisi jälleen aika vakuuttava 2k-sarjan puolesta.
 

miskaa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sabres
Nyt on sitten pelattu tuo etukäteen tiukemmaksi veikattu peli Ottawan vieraana ja voitto heltisi vasta rankkareissa. Laukauset 35-38 minulle, joten olikin tiukempia tilanteita, ajoittain Buffalo oli helisemässä kunnolla kun Ottawan ykkönen pääsi myllyttämään :) Tuo minun laukausten suurempi määrä johtui suureksi osaksi Ottawan jäähyilystä(10x2min). Johdin 1-2 kolmannen erän puolivälissä ja pääsin ratkaisevalta vaikuttavaan 5-3 ylivoimaan. Kiekkoa pyöriteltiin näyttävästi viivalla, kunnes "joku" hemmetin Havlat pääsi katkoon ja teki komean maalin läpiajosta :(

Huvittava, minulle uusi bugi pelissä oli se, että erään maalinedushässäkän jälkeen Hasekilta puuttui loppupelin ajan puolet päästä :O Mutta ilmiömäisiä torjuntoja esitti kuitenkin.

Käytän tuota pro controllia nyt ylivoimissa, mutta en vaan tajua, miten syötön jälkeen saisin tehtyä one timerin silloin? Tykkään tästä hetki hetkeltä vaan enemmän, tätä todellakin kannatti odottaa.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Master Chief kirjoitti:
No siinä tapauksessa luulisi saavan kyllä varsinaisen kopion sieltä. Menet vaan heti maanantaina sen kanssa kauppaan. Luulisi heidän huomanneen että se tyhjä kotelo on "kadonnut".

Näinhän siinä kävi. Olivat huomanneet että tyhjä kotelo on kateissa. En kerennyt kunnolla asiaani esittää, kun myyjä jo tyrkkäsi minulle pahoittelujen kera muoveissa olevan peln. Ja nyt pelaamaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös