NHL 24 keskustelu

  • 84 620
  • 507

Ralph

Jäsen
X-factorien päivitykset riippuu siitä mitenkä kyseisestä pelaajasta tulee uutta päivitettyä korttia tarjolle. Eli sen voi aina päivittää samaksi kokonaisuudeksi, kuin kyseisen pelaajan paras kortti.
Kiitos tiedosta ja harmi, itse odottelin Dylan Larkinille ja Trevor Zegrasille parannusta, mutta näemmä turhaan.
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Kolme peliin putkeen poikki ekan erän jälkeen champeissä, kaikista häviö, ja kaikki box-pelaajia...
Eikö tuo ristiinpelaaminen toimi vai onko jotain vatun vilunkia taas?
Koomista on se, että suurin osa maaleista tulee jostain ihme pompuista ja kimmokkeista...
Harvassa on ns. normi maalit tässä versiossa...
Noh, 15-5 recordi kelpaa tähän pomppupeliin champ-saldoksi...
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Kiitos tiedosta ja harmi, itse odottelin Dylan Larkinille ja Trevor Zegrasille parannusta, mutta näemmä turhaan.
Sain avata seteistä tänään kaksi X-factor pakkaa. Vahvistuksia hyökkäykseen (joka on jo ihan kohtalainen) odotettiin. Ensimmäisestä paras oli Zegras, toisesta sentään tuli kansikuvapoika Makar, jolta voi odottaa pidempiaikaista kiinnitystä pelaavaan kokoonpanoon. Zegras jäi 83ovr odottamaan vilttiin parempia aikoja, tai kolmen X-factorin re-rollia.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Hahha haa mikä maali taas. Mun veskari torjuu hanskalla, tekee sen peiton mutta päätänkin tiputtaa kiekkoa veskarista katsottuna taakse vasemmalle kun pakki on siinä. Tekoälyn hyökkääjä on siinä maalin edessä, mutta ei voi mitenkään ylettyä kiekkoon - paitsi kun se kiekko spawnaakin tyhjästä siitä tiputuksesta siihen maalin oikealle puolelle tekoälyn botin lapaan... :) Haistakaa nyt oikeasti vittu.

Olen muuten entistä vakuuttuneempi siitä että tuo pressure ei toimi tasapuolisesti tekoälyn ja ihmispelaajan välillä. Itse on välillä ihan mahdoton päästä jalalla nostamaan kiekkoa pois sielä ja pitkästä kiekostakaan ei ole oikein hyötyä koska se mittari ei nollaannu, mutta tekoäly pystyy kiekottelemaan tai nostamaan jalalla pressuren alta helposti pois.
 

Ralph

Jäsen
Sain avata seteistä tänään kaksi X-factor pakkaa. Vahvistuksia hyökkäykseen (joka on jo ihan kohtalainen) odotettiin. Ensimmäisestä paras oli Zegras, toisesta sentään tuli kansikuvapoika Makar, jolta voi odottaa pidempiaikaista kiinnitystä pelaavaan kokoonpanoon. Zegras jäi 83ovr odottamaan vilttiin parempia aikoja, tai kolmen X-factorin re-rollia.
Itselläni on neljä X-Factoria. Ensimmäisenä sain aloituspakasta Trevor Zegrasin, joka ei enää mahdu kokoonpanoon vaan minullakin odottaa kehitysaskelia. Seteistä sain Dylan Larkinin ja toisesta valitsin minäkin Cale Makarin, joka on ollut todella kova veto. Minulla oli valmiiksi Makarin kultakortti, joka ei vakuuttanut minua vaikka piti overallin puolesta olla selkeä ykköspakkini ja muutenkin ykköstähti. Siksi epäilin Makarin X-Factoria, mutta valitsin hänet ennen Roman Josia, joka oli toinen vaihtoehto. Kolmas oli Zegras, mutta koska minulla oli se jo, en tietenkään sitä miettinyt.

Mutta tosiaan Makarin X-Factor onkin 87-overallina eli vain yhden parempana kun kultakortti aivan toista maata minun käsittelyssä. Nyt Makar on varmaan paras pelaajani, vaikka Joe Sakic onkin selkeästi tehokkain. Makar on kuitenkin pakki, joten ei voi verrata tehopisteiden perusteella. Joten vaikka aluksi epäilin, niin ei kaduta tuo valinta.

Neljäntenä X-Factorina sain tuosta uusimmasta päivittäisten keräilykorttien setistä valita Sidney Crosbyn. Toinen vaihtoehto olisi ollut Sebastian Aho, mutta valitsin Crosbyn. Kolmantena vaihtoehdoksi tullutta Seth Jonesia en edes harkinnut.

Oman joukkueen parhaat sekä overallin että oman pelaamisen perusteella ovat Makar, Sakic ja Nicklas Lidström. Uutena kovana vetona ostin vajaalla 50 000 kolikolla marketista Elias Petterssonin Game Day -kortin. On sellaisenkaankin ollut todella hyvä ja erityisesti hyvä laukaus kelpaa minulle hyvin. Ja jos Canucks tulevana yönä voittaa Starsin nousee Petterssonin overall vielä yhdellä, mutta tällaisenakin kelpaa minulle.

Itse hoidan sataprosenttisesti ketjunvaihdot itse. Peluutan tasakentällisin lähes pelkästään kolmea kärkiketjua ja kahta kärkiparia. Nelosketju ja kolmospakkipari hoitavat sitten alivoimat, jolloin muut saavat huiliaikaa. Toki välillä pakit väsyvät niin, että kolmospakkipari pääsee tasakentällisin pelaamaan myös. Nelosketju ehkä korkeintaan murskavoitossa kolmannessa erässä tai jotain erien loppujen lyhyitä vaihtoja. Tästä syystä nelosketjuun ja kolmospakkipariin haluan puolustussuuntaan hyviä pelaajia, eikä Zegras siihen rooliin sovi ja istuu katsomossa. Ei siis mahdu myöskään top-9-rooliin, ei riitä taso.
 

BelajaSmert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Zegras jäi 83ovr odottamaan vilttiin parempia aikoja

Trevor Zegrasin, joka ei enää mahdu kokoonpanoon vaan minullakin odottaa kehitysaskelia.
Itselläni zegras painaa Ykköskentässä joukkueen parhaana maalintekijänä ja pistemiehenä. Tosin pelejäkin hällä enemmän kuin muilla ykköskentän jätkillä kun on ollut alusta asti kokoonpanossa.
Zegrasilla ilmaveivi maalintekeminen on lähes rikollisen helppoa sillä kultaisella erikoiskyvyllä jonka nimeä en nyt muista.
Ja mainittakoot että en kuulu heihin jotka ilmaveiviä yrittävät joka hyökkäyksessä vaan aina jos sattuu sopiva tilaisuus
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Äkkiseltään sanoisin että kiekko meni maalivahdin räpylän mukana maaliviivan paremmalle puolelle, mutta ei näköjään tuomarin mukaan. Ja kyllä, pelikello oli edelleen käynnissä.
 

Liitteet

  • Screenshot_20231104_154017_Gallery.jpg
    Screenshot_20231104_154017_Gallery.jpg
    879,3 KB · kertaa luettu: 239

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Olikos palstalla takavuosina HC Jatkoaika EASHL puolella?
Onko kenelläkään tuollaista viritystä tämän vuoden julkaisulle? Hotsittaisi päästä kokeilemaan eeaaäshooällää jossain välissä.
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Olikos palstalla takavuosina HC Jatkoaika EASHL puolella?
Onko kenelläkään tuollaista viritystä tämän vuoden julkaisulle? Hotsittaisi päästä kokeilemaan eeaaäshooällää jossain välissä.

Tietääkseni ei sitten NHL20:n ole ollut Jatkoaikaan viittavan nimistä jengiä. Sittemmin useammat aikoinaan HC Jatkiksessa mukana olleet ovat perustaneet erinimisiä jatkoaikalaisien ja muualta tutuksi tulleiden kanssa muodostettuja joukkueita. En tiedä ovatko nuo joukkueet myöskin sittemmin hajonneet.

Paras tapa lienee etsiä jengiä on Sportsgamerin foorumin kautta. Sitä kautta itse olen päässyt ainakin yhteen jengiin joksikin aikaa sekä jos ei jengiin ECL:ään niin ainakin tryouteihin. Eilen esim. olin yhdessä sellaisessa ja toinen saattaa olla lähitulevaisuudessa tulossa. En silti sano etteikö täältäkin voisi nykyäänkin löytyä porukkaa joukkueeseen tai päästä valmiiseen jengiin.
 

Burnittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Chiefs, Liverpool
Sainpa äsken hyvää oloa, kun annoin venäläisellä nimimerkillä olevalle kaverille sitä hyvää HUT Champsissa. ”RUS” luki joukkueen lyhenteenä, niin tuntui extra hyvältä antaa pataan tälle.

Muuten itse peli on kyllä taas sitä itseään. Veskat hörppii mitä ihmeellisempiä vetoja ja AI vaihtelee pelaajia miten sattuu. Pitäisi varmaan keskittyä pelkästään Franchise modeen tai Be a Prohon.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
On tuo HUT totaalista paskaa ainakin. Kun sinun pitäisi samaan aikaan pystyä ohjaamaan kiekottomat pelaajat paikoilleen tai muuten seisovat aivan idiootteina selkä peliä kohti.

Puolustuksessa kyllä luistelevat kiekkoa kohti, mutta siihen se jääkin paitsi tietenkin silloin kun ottavat idioottijäähyjä. Taisi tänään yhdessä pelissä ottaa omat botit neljä jäähyä ja peli kaatuikin niihin kun kaveri iski pari maalia. Eikö botit todellakaan osaa taklata paitsi kun pelaat niitä vastaan. Muutenkin tuo tekoälyn paskuus on aivan järkyttävää. 2vs1 toinen on jäänyt siniviivalla seisomaan. On myös mennyt suoraan maalin taakse minne on hieman haastavaa syöttää. Bottipakit tekevät ihmeellisiä metrin parin eteenpäin hyökkäyksiä, kun kaveri hyökkäämässä.

Vaikea uskoa, että pelintekijät olisivat yhtäkään jääkiekkopeliä nähneet. Onneksi sentään on tuo eashl missä pääsee boteista eroon ei tätä paskaa muuten pelaisi.
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Sainpa äsken hyvää oloa, kun annoin venäläisellä nimimerkillä olevalle kaverille sitä hyvää HUT Champsissa. ”RUS” luki joukkueen lyhenteenä, niin tuntui extra hyvältä antaa pataan tälle.

Muuten itse peli on kyllä taas sitä itseään. Veskat hörppii mitä ihmeellisempiä vetoja ja AI vaihtelee pelaajia miten sattuu. Pitäisi varmaan keskittyä pelkästään Franchise modeen tai Be a Prohon.

Sama homma. Aina lämmittää mieltä jos venäläisiä sattuu voittamaan mutta mielestäni heitä ei pitäisi olla edes NHL-pelissä ollenkaan. Sonyn/Microsoftin pitäisi reagoida ja estää esim. käyttäjätilien käytön Venäjältä tai Plus-jäsenyydet ja Xbox Gamepass jäsenyydet yms. Keinot heillä on täydellisesti sulkea venäläiset jos vaan haluja on. Sama EA:n osalta. Venäjälle rekisteröity EA-tili vaan banniin niin sillä asia hoituu. Laillisia perusteita löytyy näille estoille pelkästään se että ovat sotaa käyvän maan kansalaisia ja että Venäjä on muutenkin pakotteiden alla.

Ihmettelen myös miksi Sportsgamer sallii venäläisten pelaajien osallistumisen. Siellä näkyy mm. Neossa ainakin yksi venäläinen jengi. Heilläkin olisi keinot sulkea venäläisten pelaajien käyttäjätilit sekä estää uusien avaaminen Venäjältä. IP-osoite heidän varmasti mahdollisuus selvittää jotta tietävät missä maassa käyttäjätilejä on avattu tai mistä niihin on tullut verkkoliikennettä. Kuitenkin ECL on vakavasti otettava sarja joten pakotepolitiikan pitäisi sielläkin olla käytössä.
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Tietääkseni ei sitten NHL20:n ole ollut Jatkoaikaan viittavan nimistä jengiä. Sittemmin useammat aikoinaan HC Jatkiksessa mukana olleet ovat perustaneet erinimisiä jatkoaikalaisien ja muualta tutuksi tulleiden kanssa muodostettuja joukkueita. En tiedä ovatko nuo joukkueet myöskin sittemmin hajonneet.

Paras tapa lienee etsiä jengiä on Sportsgamerin foorumin kautta. Sitä kautta itse olen päässyt ainakin yhteen jengiin joksikin aikaa sekä jos ei jengiin ECL:ään niin ainakin tryouteihin. Eilen esim. olin yhdessä sellaisessa ja toinen saattaa olla lähitulevaisuudessa tulossa. En silti sano etteikö täältäkin voisi nykyäänkin löytyä porukkaa joukkueeseen tai päästä valmiiseen jengiin.
Tuo menee liian vakavaksi - ennemmin pelailisi ihan ajankuluksi... :D
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ihmettelen myös miksi Sportsgamer sallii venäläisten pelaajien osallistumisen. Siellä näkyy mm. Neossa ainakin yksi venäläinen jengi. Heilläkin olisi keinot sulkea venäläisten pelaajien käyttäjätilit sekä estää uusien avaaminen Venäjältä. IP-osoite heidän varmasti mahdollisuus selvittää jotta tietävät missä maassa käyttäjätilejä on avattu tai mistä niihin on tullut verkkoliikennettä. Kuitenkin ECL on vakavasti otettava sarja joten pakotepolitiikan pitäisi sielläkin olla käytössä.

Tätä samaa ihmetellyt. RCL kyllä poistettiin, mutta sieltä lähti vaan pelaajat ja joukkueet ECL pariin eli mitään isompaa ei tapahtunut.
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Olen kiinnittänyt huomiota siihen että viikkokisoissa vastusten taso nousee selvästi kun pääsee korkeimmalle palkintotasolle. Liekö vastustenhakuun vaikuttaa myös Rivalsin viikkokisan rank? Sen tiedän että Skill Rating ainakin vaikuttaa mutta useimmiten viikkokisan alkupuolella vastusten taso on ollut heikompi ja olen voittanut useammin kuin silloin kun olen tuolla äärimmäinen-tasolla. Tosin olen sinne vasta pari kertaa päässyt mutta kyllä vastusten taso on noussut (ainakin siltä on välillä tuntunut) jo esim. platina-tasollakin. Onko jollain tästä matchmakingistä tarkempaa tietoa?
 
Tulipa hauska juttu vastaan b a prossa. Oman urani toinen peli ja vastaan Boston. No pelikatkolla näytetään kun uran ensimmäisen pelin pelaa numero 37 Patrice Bergeron kapteenin C rinnassa... Miten noinkin yksinkertainen asia voi olla v*tuillaan tässä pelissä
 

RaumTiger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kolla/Rauma Tigers, New York Rangers
Tulipa hauska juttu vastaan b a prossa. Oman urani toinen peli ja vastaan Boston. No pelikatkolla näytetään kun uran ensimmäisen pelin pelaa numero 37 Patrice Bergeron kapteenin C rinnassa... Miten noinkin yksinkertainen asia voi olla v*tuillaan tässä pelissä
Ihan vaan yksinkertaisesti sen takia että EA ei välitä paskaakaan be a prosta tai muistakaan offlinen pelimuodosta joista ennen julkaisua mainitsivatkin että niihin ei olla aikaa tuhlattu.

Se on mukavaa kuultavaa varsinkin sellaisille (kuten itselle) kenelle nuo offline pelimuodot on se juttu mutta niihin on kuulemma tulossa tulevina vuosina SUURIA MUUTOKSIA :O

No sen päivän kun näkis että nää offline pelimuodot menis realistisempaan suuntaan kun monettako vuotta mennään jo että esim tuo mainittu be a pro on lähestulkoon TÄSMÄLLEEN SAMA mitä aiempina vuosina?
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No minä se ihmettelin miksi mulle niitä maaleja tehdään niin helposti. Selvisi että tässä pelissä on taas muutama napakka glitch-goal: kiekonsuojaus-syöttö hustlesta ja menee läpi vaikka kolmesta pelaajasta. Pakit ja veskari eivät tajua sitä syötöksi ja jos ei mene läpi, niin potkivat usein omiin. R2 bugiranne on toinen, eli kierto keskelle, liikkuvat taakse, R2 pohjaan ja vastanurkkaan. Etenkin tuo hustle suojaus on sellainen, jonka suurin osa on opetellut ja sitä jauhavat vaan. Ei tarvitse osata edes pelata kummemmin. Kunhan alueelle pääsee ja kulmaan pyörähtämään.
 
Viimeksi muokattu:

Ralph

Jäsen
Nyt kävi paras pakkatuuri tässä pelissä tähän mennessä. HUT Rushista tuli palkinto "satunnainen suuruuksien galleria" -kortti ja odotin saavani jonkun settiin heitettävän 81-82-overallin kaverin. Tulikin 88 overallin Wayne Gretzky.
 

Burnittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Chiefs, Liverpool
Käsittämättömän huonon pelin eeeaaa on taas saanut aikaan.

Kaverit mättää bugirannetta etukulmaan tai syöttörannetta takakulmaan ja meikäläinen ihmettelee että mitäs vittua täällä taas tapahtuu?

En jaksa edes mennä Gretzkyihin enää. Surullista tämä touhu. Kun en mäkään ihan paska ole pelaamaan kun viime änäreissä kellunut divuissa 1 ja 2.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Käsittämättömän huonon pelin eeeaaa on taas saanut aikaan.

Kaverit mättää bugirannetta etukulmaan tai syöttörannetta takakulmaan ja meikäläinen ihmettelee että mitäs vittua täällä taas tapahtuu?

En jaksa edes mennä Gretzkyihin enää. Surullista tämä touhu. Kun en mäkään ihan paska ole pelaamaan kun viime änäreissä kellunut divuissa 1 ja 2.

Kyllä. Siellä on joillain kavereilla aikaa opetella kaikki mahdolliset bugimaalit treenitilassa ja sitten ei pelata peliä nimeltä jääkiekko. Ei ole mitään väliä missä kunnossa se pelin rakenne on ja miten tilanteet rakennat vaan se, että opettelet ne glitchit. Kiekonsuojaussyöttö tosiaan on tämän pelin juttu. Treenimoodissa kävin yhden sällin kanssa testaamassa sitä ja toden totta. Läpi tulee todella usein ja lisäksi tosiaan kun pakit ja veskari ei sitä kiekkoa tunnista, niin laittavat sitä myös aika paljon omiin.

-Hävisin yhden pelin 2-1. Vastustaja ei syöttänyt kertaakaan hyökkäysalueella, vaan teki kaksi ilmaveiviä...jee. Tietysti voi kysyä, että miksi tein vain yhden maalin pelissä.

-Tuon momentumin jotenkin ymmärrän, että sellainen tulee joskus. Sitä en ymmärrä lainkaan, että se syntyy myös aiheuttamatta yhtään todellista vaaratilannetta eli pitämällä kiekkoa kulmassa ja siniviivalla. Jotkut pelaajat vain menevät kulmaan nysväämään ja odottavat että annat painetta, koska jo et anna, niin menee mittari punaiselle. Kun annat, niin pyörähdetään alta ja kiekonsuojaus glitchillä kiekko maalille ja hyviä asioitahan silloin tapahtuu...ei vitun vittu. Yksi paskimmista NHL-peleistä ikinä.
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Kaverit mättää bugirannetta etukulmaan tai syöttörannetta takakulmaan ja meikäläinen ihmettelee että mitäs vittua täällä taas tapahtuu?

Noi olevinaan korjataan seuraavassa päivityksessä...
Suojaussyöttö taitaa ikävä kyllä jäädä...
Ilmaveivin teko ei pitäisi onnistua enää ihan millään random ukolla, mutta varmaan Väinöllä, Mariolla ja McJeesuksella onnistuu entiseen tapaan...
Ja hipcheckkiä myös tuunataan, jos ei tee sitä oikealla ajoituksella, niin saa jäähyn...
Nähtäväksi sitten jää, mitä sieltä sitten oikeasti tulee...
 

Burnittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Chiefs, Liverpool
Kyllä. Siellä on joillain kavereilla aikaa opetella kaikki mahdolliset bugimaalit treenitilassa ja sitten ei pelata peliä nimeltä jääkiekko. Ei ole mitään väliä missä kunnossa se pelin rakenne on ja miten tilanteet rakennat vaan se, että opettelet ne glitchit. Kiekonsuojaussyöttö tosiaan on tämän pelin juttu. Treenimoodissa kävin yhden sällin kanssa testaamassa sitä ja toden totta. Läpi tulee todella usein ja lisäksi tosiaan kun pakit ja veskari ei sitä kiekkoa tunnista, niin laittavat sitä myös aika paljon omiin.

-Hävisin yhden pelin 2-1. Vastustaja ei syöttänyt kertaakaan hyökkäysalueella, vaan teki kaksi ilmaveiviä...jee. Tietysti voi kysyä, että miksi tein vain yhden maalin pelissä.

-Tuon momentumin jotenkin ymmärrän, että sellainen tulee joskus. Sitä en ymmärrä lainkaan, että se syntyy myös aiheuttamatta yhtään todellista vaaratilannetta eli pitämällä kiekkoa kulmassa ja siniviivalla. Jotkut pelaajat vain menevät kulmaan nysväämään ja odottavat että annat painetta, koska jo et anna, niin menee mittari punaiselle. Kun annat, niin pyörähdetään alta ja kiekonsuojaus glitchillä kiekko maalille ja hyviä asioitahan silloin tapahtuu...ei vitun vittu. Yksi paskimmista NHL-peleistä ikinä.
Itse aion siirtyä fifaan ensi kesänä. Paskahan olen siinä kuin Motin hyökkäämisessä, mutta ainakin voin hävitä kunnialla, enkä bugimaaleille.
 

Burnittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Chiefs, Liverpool
Noi olevinaan korjataan seuraavassa päivityksessä...
Suojaussyöttö taitaa ikävä kyllä jäädä...
Ilmaveivin teko ei pitäisi onnistua enää ihan millään random ukolla, mutta varmaan Väinöllä, Mariolla ja McJeesuksella onnistuu entiseen tapaan...
Ja hipcheckkiä myös tuunataan, jos ei tee sitä oikealla ajoituksella, niin saa jäähyn...
Nähtäväksi sitten jää, mitä sieltä sitten oikeasti tulee...
Eiköhän tule vanhakunnon ”töki ja spämmi poikittaissyöttöä niin voitat” kombo.
 

Torogood

Jäsen
Sitä päivää odotellessa kun EA tulee tuohon jotenkin puuttumaan. Miten vaikeaa se olisikaan tuoda vaihtoehtoja peliin mukaan että haluaako nähdä/käyttää asiaa X koska kaikki ei tollasia saatanan mittareita halua ruudullaan nähdä kesken pelin koska kyllä sen eron pelattavuuden suhteen varmaan huomaisi ilman sitäkin.

Olen sitä mieltä, kun on tuollainen uusi hieno toiminto keksitty, niin sitä ei voi muuttaa siitä syystä, että todennäköisesti kukaan ei sitten sitä käyttäisi. Siitähän voidaan sitten keskustella, että miksi kyseinen toiminto on ylipäätään pitänyt peliin lisätä. En ole varma, mutta eikö nykyään ole joku beta-versio aina uudesta änäristä, jossa voi ”ns” tutustua peliin? Voisikohan tämän beta-version kokeilu olla pidempi, kuin nykyinen (10h?) pelaajat voisivat sitten pidemmällä aikavälillä kertoa näistä ”uudistuksista” mielipiteitään, joilla sitten mahdollisesti olisi jotain seurauksia.

Vastaavanlaisia ongelmia on muissakin peleissä tarjolla. Fortnitessa on crossplay mahdollisuus, mutta sitä ei voi ottaa pois päältä, joka on outoa, koska kyseisessä pelissä tietokoneella pelaavalla on lähtökohtaisesti aina etulyöntiasema, kuten kaikissa muissakin ammuntapeleissä.

Todennäköisesti palautteet eivät vaikuta mihinkään, vaan EA antaa pressure toiminnon olla pelissä ja ilmoittaa ensi syksynä sen poistuneen, koska toiminto sai paljon huonoa palautetta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös