Päivittyvät kun joukkueet/pelaajat ovat pelanneet ekan NHL-pelinsä. Eli ekan täyden kierroksen jälkeen.Onko tässä NHL:ssä tulokkaat jo oikeissa tiimeissä? Lundellit yms…
Päivittyvät kun joukkueet/pelaajat ovat pelanneet ekan NHL-pelinsä. Eli ekan täyden kierroksen jälkeen.Onko tässä NHL:ssä tulokkaat jo oikeissa tiimeissä? Lundellit yms…
Päivittyvät kun joukkueet/pelaajat ovat pelanneet ekan NHL-pelinsä. Eli ekan täyden kierroksen jälkeen.
Aloitin myös laajennusvarauksen kautta Seattlella franchise moden. Sain kyllä AHL-joukkuetta muokattua, mutten kuolleksanikaan muista mitä kautta siihen muokkaukseen pääsi. Jossain ruudussa luki, että "muokkaa AHL-joukkuetta". Tyynimeri Palm Springs vitutti minuakin, joten muokkasin sen ja logonkin muutin ananaksesta ravuksi.No, aloitin vielä kolmannen kerran, jospa en vain huomannut missä kohdassa seuratilan aloitusta voi tuota farmijoukkuetta muuttaa edes hitusen verran realistisemmaksi. Mutta sellaista kohtaa ei ollut.
Lambert pistetty selvästi päälle 70 overall pelaajaksi samalla kun muut Liigassa pelaavat jätkät pääosin on jotain 50-60 overall ukkoja. Jepjep...Kyllä Kemell löytyy uusimmasta kokoonpanoista.
Edelleen näyttäisi EA arpovan nuo Europelaajien kokonaisuudet, joten jaetuille kokoonpanoille on todellakin tilausta. Pisti silmään mm. Tepsin Juuso Pärssinen, joka oli 57 kokonaisuuden laituri, joukkueensa huonoin ja varustettuna AHL-jyrän potentiaalilla. Toinen esimerkki oli KalPan MM-kisakävijä Kim Nousiainen, jonka attribuutit olivat samaa luokkaa. Ei tuo sinänsä haittaa, kun olen tottunut noita pelaajia muokkaamaan, lähinnä kummastuttaa.
Pari tuntia viilailin pelaajien kokonaisuuksia, jonka jälkeen aloitin seuratilan Seattlella. Pian kävi ilmi, että perkele, eihän tässä tietenkään ole Beniersiä, koska hän jäi pelaamaan sitä yliopistokiekkoa. No, ei muuta kuin pelaajan luontiin, ei voi tulevaa franchise-sentteriä jättää pelistä pois. Muutaman minuutin jälkeen uusi yritys.
Tällä kertaa oli rosteri kunnossa, mutta seuraava yllätys vaani jo nurkan takana. Farmiseuraahan ei Seattlella ole, eikä peli selvästikään kannata yhteisfarmin pitämistä Charlottessa. Näin ollen minulle perustettiin automaattisesti oma farmiseura, joka totteli nimeä "Tyynimeri Palm Springs HC". Hauska monikielinen nimi, ja logona näytti olevan sininen ananas. Mitähän helvettiä.
No, aloitin vielä kolmannen kerran, jospa en vain huomannut missä kohdassa seuratilan aloitusta voi tuota farmijoukkuetta muuttaa edes hitusen verran realistisemmaksi. Mutta sellaista kohtaa ei ollut. Ei ole tietysti iso asia, mutta en minä pystynyt tuota huumorijoukkuetta johtamaan, niin täytyi jättää Kraken lopulta Francisin ohjastamaksi, ja mennä katsomaan mitä jännää avattavaa voisi hutissa olla.
Taitaa olla PC:lle tulleet änärit viimeisimmät jossa on liigapelaajat suht järkevillä kokonaisuuksilla, mutta tämä taas sitten sen takia ettei ne liigapelaajat koskaan siirtyneet mihinkään eli vaikka pelasi Dynasty-modea niin ei ne peleissä olleet varaukset olleet oikeita pelaajia vaan ihan päästä keksittyjä.Kuten näköjään moni muukin, niin itse olen myös muokkaillut pelaajia ja kokoonpanoja realistisemmaksi. Se on itseasiassa ollut jo 20 vuotta ensimmäinen duuni mitä teen kun uuden änärin aloitan. Onhan tuo varsinkin europelaajien kohdalla ihan päin mäntyä tehty aina, Pärssisen 57 oli taas semmoinen huumoriveto, että oksat pois. Taisin muuttaa sen arvoon 70.
Ehkä joskus noihin saadaan jotain järkeä. Seuraavalla vuosikymmennellä maybe?
Aloitin myös laajennusvarauksen kautta Seattlella franchise moden. Sain kyllä AHL-joukkuetta muokattua, mutten kuolleksanikaan muista mitä kautta siihen muokkaukseen pääsi. Jossain ruudussa luki, että "muokkaa AHL-joukkuetta". Tyynimeri Palm Springs vitutti minuakin, joten muokkasin sen ja logonkin muutin ananaksesta ravuksi.
Kuten näköjään moni muukin, niin itse olen myös muokkaillut pelaajia ja kokoonpanoja realistisemmaksi. Se on itseasiassa ollut jo 20 vuotta ensimmäinen duuni mitä teen kun uuden änärin aloitan. Onhan tuo varsinkin europelaajien kohdalla ihan päin mäntyä tehty aina, Pärssisen 57 oli taas semmoinen huumoriveto, että oksat pois. Taisin muuttaa sen arvoon 70.
Ehkä joskus noihin saadaan jotain järkeä. Seuraavalla vuosikymmennellä maybe?
Ainakin ennen farmijoukkuetta on saanut muokattua siinä kohtaa kun joukkuetta valitaan.
Myös joskus se on ollut typerästi siinä vaiheessa, jossa valitaan divisioona. Ehkä se on jompikumpi näistä tässäkin versiossa?
Pääseekö muut EASHL:ssa peliin? Itsellä peli jumittaa heti kun itse peli on alkamassa. Arvatkaa harmittaako?
Taitaa olla PC:lle tulleet änärit viimeisimmät jossa on liigapelaajat suht järkevillä kokonaisuuksilla, mutta tämä taas sitten sen takia ettei ne liigapelaajat koskaan siirtyneet mihinkään eli vaikka pelasi Dynasty-modea niin ei ne peleissä olleet varaukset olleet oikeita pelaajia vaan ihan päästä keksittyjä.
Anyway, noissa PC-änäreissä ne liigapelaajien overallit oli kuitenkin silleen realistisia että ne pyöri siellä jossain 80 molemminpuolin, toki siellä oli sitten jotain yksittäisiä huumorivetoja eli esim. Tony Salmelainen taisi olla 90 kokonaisuudella :D toki itse ymmärsin nuo niin että ne pelaajat vertautui nimenomaan liigan sisällä toisiinsa, siinä vaan tuli vähän huvittavia tilanteita jos halusi esim. europelaajia maajoukkueeseen niin Salmelainen oli about paras suomalaispelaaja koko pelissä.
Tässä pelissähän piti olla "roster share" mahdollinen, mutta mistäs kyseinen ominaisuus löytyy?
SIitä kerrottiin tosiaan heti, että tulossa päivityksen mukana joulukuussa:Tässä pelissähän piti olla "roster share" mahdollinen, mutta mistäs kyseinen ominaisuus löytyy?
Taitaa tulla käyttöön vasta joulukuun alussa, ainakin EA:n Twitterin mukaan.
SIitä kerrottiin tosiaan heti, että tulossa päivityksen mukana joulukuussa:
" NHL 22 Roster Sharing will arrive to Franchise Mode in December via a major Title Update. "
Kokeilujaksoa 7h20min jäljellä, mutta ilmoittaa että sisältöä ei voida käyttää.
Voi huokaus.
Jotain EA forumeita luin niin siellä pahoiteltiin ja homman pitäisi toimia, mutta he eivät voi lisää aikaa antaa.Mulla tuli eilen sama kun muutama tunti oli jäljellä. Näköjään jos kokeilu on aloitettu ennen julkaisua niin ei julkaisun jälkeen voi käyttää. En tiedä voiko kokeilua enää ottaa ylipäätään julkaisun jälkeen. Ennen ymmärtääkseni pystyi.
Ostin HUTissa tuon 8900 pointtia ja aloin avaamaan packeja, niin sieltä tupsahti 89ovr McDavid. Kiva.