Mainos

NHL 22 – yleinen keskustelu

  • 213 353
  • 1 301

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse huomannut änäreiden kohdalla toimivaksi taktiikaksi EA Access(?) systeemin. Maksaa muutaman euron, saan kuukaudessa pelata fifaa ja änäriä mitä rajallisella omalla ajalla kerkeää todetakseni että ei tässä mee kun hermot vaikka pelaan järjestään pelkkää franchise modea. Ei tartte maksella 80e ja kirota ”menipä rahat hukkaan ja väärin tehty ja taas sama peli jadajada”.. Ymmärrän enemmän pelisarjaa pelaavien turhautumisen, ei ollut nyt sivallus heitä kohtaan.
Niin no, aika monet ovat ostaneet änärinsä 49€ julkaisupäivänä ja pelaavat sitä koko vuoden tyytyväisenä (osa ei toki kovin tyytyväisenä). Sinä maksat 48€ vuodessa siitä, että voit pelata puolet vuodesta vanhaa änäriä, kunnes uusin änäri lisätään EA Playn valikoimaan.

Asiat voi nähdä monella tavalla :)
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lapamagneetti pois. Siinä on syy miksi gameplay on näyttänyt yli 10 vuotta täysin samalta. Tämä muutos vaatisi varmaankin koko pelin tekemisen alusta saakka uusiksi.
Tämä on kaunis ajatus, mutta käytännössä lähes mahdotonta toteuttaa siten, että pelaaminen olisi mielekästä ja muistuttaisi jääkiekkoa. Sille on syynsä, että käytännössä kaikissa pallon kuljetusta sisältävissä peleissä on sitä "magneettia" mukana.

Arcade-henkisenä tämän idean voi toteuttaa, kuten joissain peleissä onkin tehty, mutta jos yhtää realistisen kaltaista ja jääkiekkoa muistuttavaa peliä halutaan, niin uskallan väittää, että magneetteja tarvitaan.
 

Tunneli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Hait
Niin no, aika monet ovat ostaneet änärinsä 49€ julkaisupäivänä ja pelaavat sitä koko vuoden tyytyväisenä (osa ei toki kovin tyytyväisenä). Sinä maksat 48€ vuodessa siitä, että voit pelata puolet vuodesta vanhaa änäriä, kunnes uusin änäri lisätään EA Playn valikoimaan.

Asiat voi nähdä monella tavalla :)
Maksan 1kk maksun eli 4e, tai max 8e, koska kiva kokeilla kun on uusi, ja toisen kerran kun deadlinen kaupat on päivittynyt. Kukin tyylillään!
 

mountainsnake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Lapamagneetti pois. Siinä on syy miksi gameplay on näyttänyt yli 10 vuotta täysin samalta. Tämä muutos vaatisi varmaankin koko pelin tekemisen alusta saakka uusiksi.

Joo, saisi tulla kyllä ihan kokonaan uuden tuntuinen ja tyyppinen peli, sama kakku uudessa paketissa vuosi toisensa jälkeen. Olisi siistiä, jos peli tuntuisi aidosti uudelle joskus
 

Johannes77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Karvilan kivekkäät ja Old Hogs
Juu kyllähän "magneettia" tosiaan peli tarvii. Kyllähän lätkässä ammattimiehillä kiekko hallussa pysyy varsinkii normi veivauksissa. Ei se ehkä semmonen, jos jotku muistaa sensible soccerin. Niin sen tyyppinen ratkasu ei lätkässä varmaankaan toimi. Mutta ne helvetin hyörimiset ja pyörimiset pitäs rajottaa, että niissä karkais kiekko helpommin lavasta.
 

Johannes77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Karvilan kivekkäät ja Old Hogs
Tai minkälaista ois peli jos vaikka, kun kiekko on hallussa niin pitäs oikeella tatilla kokoajan vekslata eestaas et kiekko pysyy hallussa
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Tämä on kaunis ajatus, mutta käytännössä lähes mahdotonta toteuttaa siten, että pelaaminen olisi mielekästä ja muistuttaisi jääkiekkoa. Sille on syynsä, että käytännössä kaikissa pallon kuljetusta sisältävissä peleissä on sitä "magneettia" mukana.

Arcade-henkisenä tämän idean voi toteuttaa, kuten joissain peleissä onkin tehty, mutta jos yhtää realistisen kaltaista ja jääkiekkoa muistuttavaa peliä halutaan, niin uskallan väittää, että magneetteja tarvitaan.

Nyt ymmärsit väärin. Katoppa miten se magneettisuus on onnistuttu piilottamaan fifassa, aina tarvitaan kosketus että pallo liikkuu ja tämän kosketuksen hoitaa automaatio siten että ei sun tarvitse osua siihen palloon ohjaimen tatilla kun juokset pallon kanssa. Voisin väittää että on vastaava tehtävissä lätkän puolelle myös, huolimatta mailaviidakosta, laskentatehot riittää tänä päivänä varmasti. Tämä myös pakottaisi takaisin sen jo testatun ominaisuuden ettei mailat menisi pelaajien läpi.

Ihannetilanteessa magneettisuus olisi siis pelaajien lavoissa ja koneen tehtävänä olisi animoida pelaajan kroppaa, mm. rintamasuuntaa, kiekon sijainnin suhteen. Tätä magneettisuutta piilottaa pois, eikä niin että pelaajan saadessa takaviistosta kehän sisään kiekon se sujahtaa pelaajan asennon värähtämättä lapaan.

Magneettisuutta voi myös asteittain ottaa pois, ensin vaikkapa pelkästään vain ulkonäöllisesti, ei se ole mikään on/off.

Kiire selittää, mutta ottakee jotain irti tästä.

e.
Tai minkälaista ois peli jos vaikka, kun kiekko on hallussa niin pitäs oikeella tatilla kokoajan vekslata eestaas et kiekko pysyy hallussa

Toivottavasti sarkasmia.
 
Viimeksi muokattu:

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mielestäni juurikin tässä betassa tuo magneettisuus on tehty paremmin kuin kertaakaan aikaisemmin. Myös näyttää ainakin siltä, että pelaajien mailoista on tehty hitboxeja koko matkalta eli enää ei näytä ainakaan mailojen menevän pelaajien läpi vaan jää pelaajaan. Koitin myös vapaaluistelussa saada kovin mailan laidan läpi jota tapahtui vanhoissa änärissä paljon, mutta nyt ei ainakaan näyttänyt millään menevän läpi.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt ymmärsit väärin. Katoppa miten se magneettisuus on onnistuttu piilottamaan fifassa, aina tarvitaan kosketus että pallo liikkuu ja tämän kosketuksen hoitaa automaatio siten että ei sun tarvitse osua siihen palloon ohjaimen tatilla kun juokset pallon kanssa. Voisin väittää että on vastaava tehtävissä lätkän puolelle myös, huolimatta mailaviidakosta, laskentatehot riittää tänä päivänä varmasti. Tämä myös pakottaisi takaisin sen jo testatun ominaisuuden ettei mailat menisi pelaajien läpi.

Ihannetilanteessa magneettisuus olisi siis pelaajien lavoissa ja koneen tehtävänä olisi animoida pelaajan kroppaa, mm. rintamasuuntaa, kiekon sijainnin suhteen. Tätä magneettisuutta piilottaa pois, eikä niin että pelaajan saadessa takaviistosta kehän sisään kiekon se sujahtaa pelaajan asennon värähtämättä lapaan.

Magneettisuutta voi myös asteittain ottaa pois, ensin vaikkapa pelkästään vain ulkonäöllisesti, ei se ole mikään on/off.

Kiire selittää, mutta ottakee jotain irti tästä.
Nyt ymmärrän mitä tarkoitat, mutta en kutsuisi kuvailemiasi muutoksia magneettisuuden poistamiseksi, koska itse käsitän magneettisuuden täysin eri asiana urheilupeleissä.

Käytännössä toivot parempia ja realistisempia fysiikoita ja animaatioita, siitähän tässä pohjimmiltaan on kyse. Tästä tuskin kukaan on kanssasi eri mieltä, mutta samalla tämä on myös asia, mitä NHL-peleissä on jatkuvasti vuosien mittaan paranneltu. Parannusta on tulossa jälleen NHL22:n myötä, mutta uskoisin, että seuraavien parin vuoden aikana tulee vielä selvästi enemmän, kun pääsevät tosissaan hyödyntämään uutta pelimoottoria ja uusien konsoleiden tehoja. Tämän vuoden versiossa pelkästään vaihdos uuteen pelimoottoriin vaati niin paljon töitä, että se jätti varsin rajallisesti aikaa muille parannuksille. Samalla peli väännettiin toimimaan edelleen myös vanhalla konsolisukupolvella, joka ihan takuulla jarrutti kehitystyötä, mitä uusien konsoleiden myötä muutoin voitaisiin tehdä.

Eli samalla sivulla ollaan ja samoja asioita toivotaan, vaikka termistöstä ei olla ihan samaa mieltä. Toivotaan, että näiden asioiden suhteen mennään tulevina vuosina selvästi eteenpäin.
 

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Eilen illalla taisin pitää peliä päällä puolitoista tuntia, ja tuossa ajassa pääsin pelaamaan yhden (1kpl) sparripelin kokonaisuudessaan. Kaikki muu aika meni vastustajien etsimiseen ja aulassa odotteluun, ja vähän väliä peliä herjasi pukukoppivirheestä, jonka johdosta haku piti aloittaa uusiksi. Ja kun itse matsi saatiin tulille, peli jäi looppaamaan ekan kiekon pudotusta, jonka takia piti taas palata aulaan, aloittaa haku uusiksi ja... No saitte varmaan kiinni tästä noidankehästä.

Kivahan tätä olisi testailla, kun testikappale edes toimisi sen verran että sitä pääsisi testaamaan.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eilen illalla taisin pitää peliä päällä puolitoista tuntia, ja tuossa ajassa pääsin pelaamaan yhden (1kpl) sparripelin kokonaisuudessaan. Kaikki muu aika meni vastustajien etsimiseen ja aulassa odotteluun, ja vähän väliä peliä herjasi pukukoppivirheestä, jonka johdosta haku piti aloittaa uusiksi. Ja kun itse matsi saatiin tulille, peli jäi looppaamaan ekan kiekon pudotusta, jonka takia piti taas palata aulaan, aloittaa haku uusiksi ja... No saitte varmaan kiinni tästä noidankehästä.

Kivahan tätä olisi testailla, kun testikappale edes toimisi sen verran että sitä pääsisi testaamaan.
Syystäkin tämä on nimenomaan "Technical Test". Juuri tällaisia ongelmia näissä testeissä pääsääntöisesti haravoidaan, että julkaisuvaiheessa niitä ei pelissä enää olisi.

Jos haluaa ihan vain pelailla ja kokeilla tuntumaa yms, niin voi pelata bottien kanssa noita Pro-Am -pelejä.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Näin pelkästään huttia pelaavana vähän mietityttää mitä tekisi tämän vuoden änärin suhteen. Hutin aloitus on aina joka vuosi mukavaa, mutta viimeistään parin kuukauden päästä alkaa peli maistumaan puurolta ja vastaan tulevat joukkueet ovat lähestulkoon alusta loppuun samoja pelaajia täynnä. Valitettavasti hut on mennyt joka vuosi huonompaan suuntaan eikä EA tunnu itsekään tietävän mitä sen kanssa tekisi. Vaikka FUT ei ole myöskään mikään täydellinen (kaukana siitä), sisällön määrä on vaan niin paljon parempaa. Objectivet ja squad building challenget nyt vaikka ihan aluksi. Futissa saattaa joskus tulla todella hyviä pelaajia sbc:n kautta saataville hyvinkin maltilliseen hintaan. Hutissa nuo setit sen sijaan ovat lähes aina järkyttävän ylihintaisia eikä mitään joustavuutta ole (esim. molarit aina saman hintaisia kuin kenttäpelaajat. Futin objectivesta voi saada todella käyttökelpoisia pelaajia kun taas hutissa haasteista saatavat pelaajat ovat käytännössä aina niin huonoja etteivät mahdu kokoonpanoon edes avausviikolla.

En nyt koko postausta laita pelkästään haukkumiseen, EA:n änäriosasto tekee mielestäni parempaa duunia resursseihin nähden kuin FIFAn vastaava ja jopa Redditin puolellakin on ollut työntekijä vastailemassa porukan viesteihin, kun taas FIFAn puolella täydellinen hiljaisuus on EAn vastaus kaikkeen. Harmittaa vain kun HUT on mennyt jotenkin niin vaikeaselkoiseksi hötöksi, ettei se juurikaan jaksa innostaa. Ehkä sitä on itse tullut vanhaksi.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Yhdessä asiassa EA on tehnyt tässä kyllä virheen. Pienikin hipaisu maalivahdin kanssa kiekon mentäessä maaliin aiheuttaa 2 minuutin jäähyn estämisestä. Tulee mieleen ne ajat jolloin maalivahtina ihmiset lähti hakemalla hakemaan sitä kontaktia alueen ulkopuolelle. Toivottavasti tuohon saisi jonkun paremman systeemin.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Pitääköhän nuo eashl tasot ihan paikkansa? Äskeisessä drop in pelissä oli yksi peluri, jolla oli jo ylin taso. Itse olen tasolla 20 ja semmoiset 3-4 tuntia päivässä olen pelannut. Saako tuolta jostain ihan törkeesti kokemuspisteitä vai onko joku ollut hereillä kuusi päivää putkeen?
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pitääköhän nuo eashl tasot ihan paikkansa? Äskeisessä drop in pelissä oli yksi peluri, jolla oli jo ylin taso. Itse olen tasolla 20 ja semmoiset 3-4 tuntia päivässä olen pelannut. Saako tuolta jostain ihan törkeesti kokemuspisteitä vai onko joku ollut hereillä kuusi päivää putkeen?
Ei taida olla edes teoriassa mahdollista, että olisi aidosti pelaamalla saavuttanut ylimmän tason. Vaikka olisi nukkumatta pelannut ilman taukoja, niin ei olisi lähelläkään.

Joku bugi varmasti kyseessä. NHL21 on myös välillä näyttänyt pelaajille ylintä tasoa, vaikka ei oikeasti ole lähelläkään sitä.

Paitsi tietysti jos betan ylin taso ei ole sama kuin valmiin pelin ylin taso.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Ei taida olla edes teoriassa mahdollista, että olisi aidosti pelaamalla saavuttanut ylimmän tason. Vaikka olisi nukkumatta pelannut ilman taukoja, niin ei olisi lähelläkään.

Joku bugi varmasti kyseessä. NHL21 on myös välillä näyttänyt pelaajille ylintä tasoa, vaikka ei oikeasti ole lähelläkään sitä.

Paitsi tietysti jos betan ylin taso ei ole sama kuin valmiin pelin ylin taso.

Varmaan bugi tai jotain, koska nyt tuli jo toinen peli putkeen missä oli ylin taso jopa kahdella pelaajalla. Harvinaisen "huonot jaot" on kyllä tänään tullut drop inessä, kun omat on ollut tasoa 1-3 ja vastustajan puolella porukka on ihan toisella levelillä. Turpiin tulee.

"Ensimmäinen ottelu tällä viikolla" vs "299 maalia urallaan" :D

---

Ihan hyvältä tämä peli nyt tuntuu. Ainoa mikä häiritsee oikeasti on tuo kuvakulma. Joudun manuaallisesti selailemaan kohdennetun kuvakulman kanssa jatkuvasti, koska pelitilanne ja kiekko katoaa kuvan ulkopuolelle, jos se tilanne ei ole missään metrin päässä. Esim. Jos omille tulee 2vs1 hyökkäystilanne, niin en näe tilannetta ollenkaan, jos en ole keskialueen yli. Pakkina oleminen on hyvin hankalaa, kun pitäisi kiekottomana olla kokoajan hereillä. Ei ole tälläistä ennen ollut aikaisemmissa versioissa. Hyvin on koko kenttä näkynyt, vaikka kuvakulma ei olisi kiekkoon kohdennettu. Omituinen ongelma.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihan hyvältä tämä peli nyt tuntuu. Ainoa mikä häiritsee oikeasti on tuo kuvakulma. Joudun manuaallisesti selailemaan kohdennetun kuvakulman kanssa jatkuvasti, koska pelitilanne ja kiekko katoaa kuvan ulkopuolelle, jos se tilanne ei ole missään metrin päässä. Esim. Jos omille tulee 2vs1 hyökkäystilanne, niin en näe tilannetta ollenkaan, jos en ole keskialueen yli. Pakkina oleminen on hyvin hankalaa, kun pitäisi kiekottomana olla kokoajan hereillä. Ei ole tälläistä ennen ollut aikaisemmissa versioissa. Hyvin on koko kenttä näkynyt, vaikka kuvakulma ei olisi kiekkoon kohdennettu. Omituinen ongelma.
Siis ihan samat kamera-asetukset tässä on kuin NHL21? Oletko varma, että sulla on sama asetus käytössä kuin on ollut 21:ssä?

En ole itse huomannut tämän suhteen mitään eroa, kun laitoin samat asetukset mihin aiemmin tottunut.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Siis ihan samat kamera-asetukset tässä on kuin NHL21? Oletko varma, että sulla on sama asetus käytössä kuin on ollut 21:ssä?

En ole itse huomannut tämän suhteen mitään eroa, kun laitoin samat asetukset mihin aiemmin tottunut.

Voiko siis muuta asetusta laittaa kuin kuvakulman?
Tällä hetkellä käytössä yläpuoli tai klassinen, joilla olen pelannut moitteettomasti 10 vuotta. Täytyy varmaan hetken päästä tarkemmin tutkia.
 

Kymppitonni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK Philadelphia Flyers Nikkarit -17
Ei taida olla edes teoriassa mahdollista, että olisi aidosti pelaamalla saavuttanut ylimmän tason. Vaikka olisi nukkumatta pelannut ilman taukoja, niin ei olisi lähelläkään.

Joku bugi varmasti kyseessä. NHL21 on myös välillä näyttänyt pelaajille ylintä tasoa, vaikka ei oikeasti ole lähelläkään sitä.

Paitsi tietysti jos betan ylin taso ei ole sama kuin valmiin pelin ylin taso.

Eiköhän Betassa ole jälleen max level 25 paikkeilla..

Siis aina betassa ollut max level, todella pieni.
 

Konson Antti

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Näin pelkästään huttia pelaavana vähän mietityttää mitä tekisi tämän vuoden änärin suhteen. Hutin aloitus on aina joka vuosi mukavaa, mutta viimeistään parin kuukauden päästä alkaa peli maistumaan puurolta ja vastaan tulevat joukkueet ovat lähestulkoon alusta loppuun samoja pelaajia täynnä. Valitettavasti hut on mennyt joka vuosi huonompaan suuntaan eikä EA tunnu itsekään tietävän mitä sen kanssa tekisi. Vaikka FUT ei ole myöskään mikään täydellinen (kaukana siitä), sisällön määrä on vaan niin paljon parempaa. Objectivet ja squad building challenget nyt vaikka ihan aluksi. Futissa saattaa joskus tulla todella hyviä pelaajia sbc:n kautta saataville hyvinkin maltilliseen hintaan. Hutissa nuo setit sen sijaan ovat lähes aina järkyttävän ylihintaisia eikä mitään joustavuutta ole (esim. molarit aina saman hintaisia kuin kenttäpelaajat. Futin objectivesta voi saada todella käyttökelpoisia pelaajia kun taas hutissa haasteista saatavat pelaajat ovat käytännössä aina niin huonoja etteivät mahdu kokoonpanoon edes avausviikolla.

En nyt koko postausta laita pelkästään haukkumiseen, EA:n änäriosasto tekee mielestäni parempaa duunia resursseihin nähden kuin FIFAn vastaava ja jopa Redditin puolellakin on ollut työntekijä vastailemassa porukan viesteihin, kun taas FIFAn puolella täydellinen hiljaisuus on EAn vastaus kaikkeen. Harmittaa vain kun HUT on mennyt jotenkin niin vaikeaselkoiseksi hötöksi, ettei se juurikaan jaksa innostaa. Ehkä sitä on itse tullut vanhaksi.

Mulla sama. Pidin pari julkaisua taukoa ja aloin pelaamaan HUTtia marraskuun alussa. Ilman oikeaa rahaa on menty ja grindaaminen on ollu ihan järkyttävää. On käynyt juuri sen verran tuuri palkintopakoissa että on saanut jatkamaan, mutta vaikka oon tuolle antanut ihan liikaa aikaa, ei ole millään pystynyt rakentamaan kuin muutaman setin siitä mitä olisi halunnut. Toki huonoja valintoja tullut myös tehtyä varsinkin alussa. Eikä sillä, hauskaa on pääasiassa ollut ja mukava yleensäkin pelata änäriä tauon jälkeen. Mutta että lähteekö taas tuohon, en tiiä. Kai tuota voisi satunnaisestikin pelata, mutta joukkueen kilpailukyky ei olisi niin hyvä. Jotenkin tuohon kaipaisi vähän kasuaalimpaa otetta
 

Lukko4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko,Real Madrid
Siis ihan samat kamera-asetukset tässä on kuin NHL21? Oletko varma, että sulla on sama asetus käytössä kuin on ollut 21:ssä?

En ole itse huomannut tämän suhteen mitään eroa, kun laitoin samat asetukset mihin aiemmin tottunut.

Ei kyl oo, samaa mieltä Oskarin kanssa,että pakkina pelatessa,et nää yhtä paljon ylös, kuin aiemmissa änäreissä. En tiiä onko tää vaan ''beta ominaisuus'' vai saako kuva asetuksia muokattua esim ylemmäs tms. Eli siis NHL22 yläpuoli kamera on lähempänä jäätä,kuin aiemmissa änäreissä. Tämä siis ainakin PS4 versiossa.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei kyl oo, samaa mieltä Oskarin kanssa,että pakkina pelatessa,et nää yhtä paljon ylös, kuin aiemmissa änäreissä. En tiiä onko tää vaan ''beta ominaisuus'' vai saako kuva asetuksia muokattua esim ylemmäs tms. Eli siis NHL22 yläpuoli kamera on lähempänä jäätä,kuin aiemmissa änäreissä. Tämä siis ainakin PS4 versiossa.
Siis katsoin vain, että samat valinnat asetuksissa on kuin ennenkin ja omat asetukset toimivat samalla tapaa kuin NHL21. Ehkä sitten jostain syystä osaa kameroista on muutettu. Itse pelaan korkealla dynaamisella ja se toimii kuten ennenkin.

Kannattaa tarkistaa, että onko automaattinen zoom päällä, jos se vaikuttaisi asiaan? En ainakaan itse tykkää siitä ollenkaan.

Tiedä sitten voisiko olla eroa PS4 ja PS5 versioiden välillä. Itse olen siis pelannut PS5-versiota.
 

emz1

Jäsen
Siis katsoin vain, että samat valinnat asetuksissa on kuin ennenkin ja omat asetukset toimivat samalla tapaa kuin NHL21. Ehkä sitten jostain syystä osaa kameroista on muutettu. Itse pelaan korkealla dynaamisella ja se toimii kuten ennenkin.
Jollain tavalla tuo kuva-alue on suppeampi jonka huomaa jo siinä että jos olet hyökkääjänä punaisen ja sinisen välissä niin et näe pakkia kunnolla joka on kiekon kanssa omassa päädyssään. Huomattavasti enemmän on joutunut touchpadia rämppäilenään ja itsekin olen toistuvasti vaihtanut kuvakulmia kun sitä ”samanlaista” kuin NHL21 ei ole löytynyt. PS5-versio on itselläni käytössä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös