HUT:n pitäisi olla niin kuin NHL 11 jolloin sai tehdä töitä että sait edes NHL pelaajan rosteriisi. Itse pidin kovana juttuna kun graindaamisen jälkeen sain Patrik Eliaksen joukkueeseen kun muut oli jotain CHL junnuja.
Nythän siellä on kaikilla Laineet ja kumppanit heti parin pelin jälkeen ja heti alkajaisiksi kultainen käsi antaa jonkun laina Gretzkyn käytettäväksi.
Tuntuu että koko peli on tehty Twitch striimaajien vuoksi joiden pitää Be A Pro:ssa saada ykkösvaraus johonkin Rangersiin ja HUT:ssa kaikki mulle heti nyt, jonka jälkeen tekevät pari supermegahitti Xfactor oujee videoita kirkuen ja katsojat aivan pähkinöissään tätä seuraavat kunnes sitten sen parin videon jälkeen siirtävät änärin syrjään ja alkavat striimaamaan muita pelejä.
Hear, hear, hear!
Ite oon paitsi pelitaidollisesti, myös HUT-kilpailullisesti ihan onneton, kun ei vaan innosta järjestelmällisesti tavoitella niitä tiettyjä ShadesOfPrimeFactorMegaStarOfTheYear-kortteja, vaan jumitun aina semmosiin välimallin runkopelaajien paranneltuihin versioihin ja tavoittelemaan sellaista "realistisen tuntuista" kokoonpanon rakennetta. Tässä mielessä GM Connectedin paluulle vois olla täälläkin tilausta...
No kuitenkin, vähän on joo kulahtanut tuo HUT. Varsin aikaisessa vaiheessa talvea aina tuntuu, että tälleen vähän kärjistäen 90% vastustajien joukkueista on pelaajistoltaan aika identtisiä, eli hyökkäysketjut koostuvat joukosta Gretzky, Kurri, Crosby, McDavid, Ovechkin, Kurri jne, tutkaparit ja järjestys vaan vähän vaihtelee.
Eihän se väärin ole, eikä mulla sinänsä ole varaa inistä, mutta onhan tuo HUT aika kulahtanut siihen nähden, että miten älyttömän hauska ja kiehtova pelimuoto se perusajatukseltaan on.