NHL 21 – yleinen keskustelu

  • 160 599
  • 889

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Nää koodit taitaa olla vain henkilökohtaisia tällä kertaa. Toivottavasti toimii, vaikka tuskin paljon menettää.
Onko tämä vahvistettu jossain että ovat? Kun kerran chättikin eilen niitä vaan jakeli.

Tulipahan ostettua 1 TB kovalevy pleikkaria varten, nyt mahtuu NHL 21 betakin jo tuonne kun loppui tila kesken.
 

Kaiparaitis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets
Onko tämä vahvistettu jossain että ovat? Kun kerran chättikin eilen niitä vaan jakeli.

Tulipahan ostettua 1 TB kovalevy pleikkaria varten, nyt mahtuu NHL 21 betakin jo tuonne kun loppui tila kesken.
Kyllä se hyvin tarkkaan mun tiedot kävi läpi chatissa, eikä vain antanut koodia tuosta vain. Kyllä tästä oli keskustelua niin Twitterissä, kuin foorumilla.
 

Incorrect

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olli Salo Sexy Hockey
Itse tänään yöllä yövuoron jälkeen klo 04 aikaan kysyin chatissa koodia. PSN nimimerkki riitti ja sain koodin. Nyt peli ladattu.
 

Hawks91

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Chicago Blackhawks
Itseltä kyseltiin PSN ID ja S-Posti. Lähetti vielä jonkun varmistuskoodin, joka mun piti vielä kertoa ja sitten antoi koodin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Itseltä kyseltiin PSN ID ja S-Posti. Lähetti vielä jonkun varmistuskoodin, joka mun piti vielä kertoa ja sitten antoi koodin.
Ja multa pelkkä spostiosoite, ilman mitään varmennuksia. Ei nyt taas mennyt ihan putkeen tämäkään EA:lta.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei ollut koodia tullut, joten otin yhteyttä EA Helpin chatin kautta. Sanoi jonotusajaksi 10min, mutta pääsin sisään parissa sekunnissa. Sieltä katsottiin heti, että minulle oli luotu koodi, mutta jostain syystä en ollut sähköpostia siitä saanut, joten antoi koodin välittömästi chatin kautta.

Ei edes kysytty mitään tietoja, kun olin kirjautunut tunnuksilla sisään.

Koko hommaan meni korkeintaan pari minuuttia.
 

Buster

Jäsen
Mulle ei annettu, vaan kyseli tiiminjohtajalta ohjeita ja käski vain odottaa kärsivällisesti koodin ilmestymistä sähköpostiin, kun piruuttani aamulla kyselin ja mietin, että josko olisi jo servut auki. Sähköposti on tyhjää täynnä, mutta eipä tässä kiirettä ole.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mulle ei annettu, vaan kyseli tiiminjohtajalta ohjeita ja käski vain odottaa kärsivällisesti koodin ilmestymistä sähköpostiin, kun piruuttani aamulla kyselin ja mietin, että josko olisi jo servut auki. Sähköposti on tyhjää täynnä, mutta eipä tässä kiirettä ole.
Koodit lähetetään tänään vasta myöhemmin, olikohan 20.00 Suomen aikaa. Ihan rauhassa vaan, sillä koodilla tee vielä mitään muuta kuin asenna pelin. Peliä ei voi kukaan vielä pelata. Eli jos huomenna aamullakaan ei vielä näy, sitten chätistä hakemaan koodi.
 

Incorrect

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olli Salo Sexy Hockey
On tossa koodin saamisessa se etu että pelin saa jo ladattua, jos esim jollakulla on hitaamman mallinen nettiyhteys jolla ladata. Paketin koko oli PS4:lla reilu 30gb.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Koodit lähetetään tänään vasta myöhemmin, olikohan 20.00 Suomen aikaa. Ihan rauhassa vaan, sillä koodilla tee vielä mitään muuta kuin asenna pelin. Peliä ei voi kukaan vielä pelata. Eli jos huomenna aamullakaan ei vielä näy, sitten chätistä hakemaan koodi.
Mulle EA Helpin chatissa sanottiin, että sähköpostin olisi pitänyt jo tulla, sekä ihmetteli miksen sitä saanut, kun koodi minulle oli jo luotuna.
 

Kaiparaitis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets
Miksi peli ei nyt sitten Betan alettua toimisi tuolla koodilla?
En epäile, mutta jos EA on suuressa viisaudessaan halunnut pelin toimivan tietyllä koodilla. Me hätähousut haemme koodit chatista ja koodit vaikka mitätöidään.. Sitten tulee se oikea koodi ja asenna peli uudestaan sen avulla. Tai sitten ei tule koko koodia ja pelit jää pelaamatta. Oon vain jo tottunut EA:n kanssa näihin järjettömyyksiin, niin kävi vain mielessä..
 

Hawks91

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Chicago Blackhawks
Nyt on beta ladattuna, peliin tosissaan pääsee jo sisälle, kunnes tulee teksti että beta ei vielä käytössä tai jotain. Eli nyt vaan odotellaan missä vaiheessa avautuu.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
World of Chelistä saatiin tänään paljon uutta tietoa, jotka koskevat myös EASHL:ää, joka on itselle se ylivomainen ykkösjuttu nykyään: NHL 21 CHEL NOTES

Kaikki muutokset ja lisäykset vaikuttavat hyviltä ja mielenkiintoisilta. Paljon sellaista, mitä itsekin olen toivonut.

Omia nostoja EASHL-pelaajan näkökulmasta:

- Uusi tapa pelaajien rankkaukseen, joka käsittääkseni korvaa nykyisen numeraalisen luokituksen. Päärankkeja on kuusi: Bronze, Silver, Gold, Platinum, Diamond ja Elite. Näiden sisällä on vielä rankit 1-3, eli pelaajan rankki voi olla esimerkiksi Gold 2 tai Diamond 3.

- NHL 21:n elinkaari sisältää kuusi kautta, joiden osalta aina 2-3 viimeistä viikkoa pelataan finaaleja. Jos oikein ymmärsin, niin tuona aikana pelataan pelkästään finaalipeleja, eli niiden osalta ei tarvitse mennä erilliseen hakuun, kuten vanhassa pleijarisysteemissä mentiin. Finaalipelit pelataan ulkojäillä, joka on mielestäni mukavaa vaihtelua. Finaaleissa pelataan viidestä eri pokaalista, joka riippuu siitä millä tasolla joukkue on "runkosarjassa" pelannut. Finaalien voittajat saavat viiriä kattoon, mutta muistakin sijoituksista voi saada jonkinlaisia kosmeettisia palkintoja.

- Kolme erilaista harjoitusmuotoa. Kahta näistä mennään pelaamaan pukukoppien kautta, eli kopin johtaja voi laittaa "Club Scrimmage" tai "Open Practice". Club Scrimmagessa pelataan tavallinen EASHL-peli, mutta vastassa on pelkkiä AI-pelaajia. Open Practicessa pelataan oman tiimin voimin pelkkää maalivahtia vastaan. Maalivahti voi olla myös ihmispelaaja, eli tätä kautta voi hyvin harjoitella veskana pelaamista. Lisäksi vapaaluisteluun voi mennä yksin omalla pelaajallaan testailemaan, sinne mennään pelaajan muokkausruudun kautta.

- Täysin vapaata pelaajan arvojen muokkausta ei ole, mutta nykyään käytössä olevaa systeemiä on laajennettu jonkin verran. Positiivinen askel tämäkin.

- Pelaajakohtaisiin tilastoihin tallennetaan paljon aiempaa enemmän kaikenlaisia tilastoja, joista näkee mikä siinä omassa pelaamisessa on ehkä pielessä, tai miten muut ovat onnistuneet. Esimerkiksi syöttöprosentti, syötönkatkot, lättysyötöt, purkukiekot alivoimalla, ohjaukset, paitsiot, taklausten ottelukohtainen keskiarvo, rankkarit ja läpiajot näkyvät jatkossa pelaajakohtaisissa tilastoissa.
 

Kaiparaitis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets
World of Chelistä saatiin tänään paljon uutta tietoa, jotka koskevat myös EASHL:ää, joka on itselle se ylivomainen ykkösjuttu nykyään: NHL 21 CHEL NOTES

Kaikki muutokset ja lisäykset vaikuttavat hyviltä ja mielenkiintoisilta. Paljon sellaista, mitä itsekin olen toivonut.

Omia nostoja EASHL-pelaajan näkökulmasta:

- Uusi tapa pelaajien rankkaukseen, joka käsittääkseni korvaa nykyisen numeraalisen luokituksen. Päärankkeja on kuusi: Bronze, Silver, Gold, Platinum, Diamond ja Elite. Näiden sisällä on vielä rankit 1-3, eli pelaajan rankki voi olla esimerkiksi Gold 2 tai Diamond 3.

- NHL 21:n elinkaari sisältää kuusi kautta, joiden osalta aina 2-3 viimeistä viikkoa pelataan finaaleja. Jos oikein ymmärsin, niin tuona aikana pelataan pelkästään finaalipeleja, eli niiden osalta ei tarvitse mennä erilliseen hakuun, kuten vanhassa pleijarisysteemissä mentiin. Finaalipelit pelataan ulkojäillä, joka on mielestäni mukavaa vaihtelua. Finaaleissa pelataan viidestä eri pokaalista, joka riippuu siitä millä tasolla joukkue on "runkosarjassa" pelannut. Finaalien voittajat saavat viiriä kattoon, mutta muistakin sijoituksista voi saada jonkinlaisia kosmeettisia palkintoja.

- Kolme erilaista harjoitusmuotoa. Kahta näistä mennään pelaamaan pukukoppien kautta, eli kopin johtaja voi laittaa "Club Scrimmage" tai "Open Practice". Club Scrimmagessa pelataan tavallinen EASHL-peli, mutta vastassa on pelkkiä AI-pelaajia. Open Practicessa pelataan oman tiimin voimin pelkkää maalivahtia vastaan. Maalivahti voi olla myös ihmispelaaja, eli tätä kautta voi hyvin harjoitella veskana pelaamista. Lisäksi vapaaluisteluun voi mennä yksin omalla pelaajallaan testailemaan, sinne mennään pelaajan muokkausruudun kautta.

- Täysin vapaata pelaajan arvojen muokkausta ei ole, mutta nykyään käytössä olevaa systeemiä on laajennettu jonkin verran. Positiivinen askel tämäkin.

- Pelaajakohtaisiin tilastoihin tallennetaan paljon aiempaa enemmän kaikenlaisia tilastoja, joista näkee mikä siinä omassa pelaamisessa on ehkä pielessä, tai miten muut ovat onnistuneet. Esimerkiksi syöttöprosentti, syötönkatkot, lättysyötöt, purkukiekot alivoimalla, ohjaukset, paitsiot, taklausten ottelukohtainen keskiarvo, rankkarit ja läpiajot näkyvät jatkossa pelaajakohtaisissa tilastoissa.
Open practicessa ei ole sitten ihmispuolustajia..
 

Kaiparaitis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets
Siis tarkoitatko tuota, kun puhutaan offensive sidesta? Sehän tarkoittaa hyökkäävaa osapuolta, eli hyökkäävää joukkuetta. Ei pelkästään hyökkääjiä, vaan maksimissaan se viisi pelaajaa pakkeineen voi olla mukana, mutta vastustajaa ei ole.
Kyllä Mie ymmärsin tuon niin, että ei ole ihmispakkeja. Lue eteenpäin ketjua, niin sielläkin se sanotaan.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä Mie ymmärsin tuon niin, että ei ole ihmispakkeja. Lue eteenpäin ketjua, niin sielläkin se sanotaan.
EA:n edustaja itseasiassa sanoi ketjussa, että hyökkäävään puoleen sisältyy myös sen puolen pakit. Ei ole vain ketään puolustamassa, eli lähinnä siinä harjoitellaan syöttämistä ja laukomista.

Olivat kuulemma miettineet, että siinä voisi pelata kolme hyökkääjää vs. kaksi pakkia, mutta päätyivät siihen, että joukkueet haluavat harjoitella koko viisikon voimin. Nykyinen pukukoppi ei mahdollista enempää pelaajia, jonka vuoksi siihen ei sitten enää puolustavia pelaajia mahdu, kun hyökkäävällä puolella on kaikki viisi kenttäpelaajaa.
 

Kaiparaitis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets
EA:n edustaja itseasiassa sanoi ketjussa, että hyökkäävään puoleen sisältyy myös sen puolen pakit. Ei ole vain ketään puolustamassa, eli lähinnä siinä harjoitellaan syöttämistä ja laukomista.

Olivat kuulemma miettineet, että siinä voisi pelata kolme hyökkääjää vs. kaksi pakkia, mutta päätyivät siihen, että joukkueet haluavat harjoitella koko viisikon voimin. Nykyinen pukukoppi ei mahdollista enempää pelaajia, jonka vuoksi siihen ei sitten enää puolustavia pelaajia mahdu, kun hyökkäävällä puolella on kaikki viisi kenttäpelaajaa.
Nyt ei kyllä mulle oikein avaudu. Siis eikö koko viisikossa ole kaksi pakkia? Eli pelataanko siinä koko viisikolla, vai kolmella hyökkääjällä? Miksi siinä on alleviivattu tuo offence ja miksi siitä syntyi kova poru? 3vs3 ja 6vs6, mitä vittua? Ei mahdu pukukoppiin, siis en ymmärrä.. Mikäli kaikki 6 pelaajaa saavat harjoitella vapaasti, niin ei ole ongelmaa. Siis saa harjoitella vapaasti koneen viisikkoa vastaan, vai ei? Tästä kai siinä oli kyse.. Eikös siinä ketjussa sanottu juuri sitä, että hyökkääjälle annetaan taas kaikkea, mutta puolustajat unohdetaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös