NHL 21 – yleinen keskustelu

  • 160 412
  • 889

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Socair sitten tässä ketjussa varmaan valehtelee: Closed Technical Test Email
Juu siis tämä nimenomaan on se totuus ja taas ei EA:n chätissä tiedetty mistään mitään. Se oli nimenomaan se mun pointti. Mutta hassua silti, että esim Twitterissä on jengiä jotka laittoivat kuvia kuinka beta latautuu. Ihan kännykällä esim telkkarista otettu.
 

Kaiparaitis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets
Juu siis tämä nimenomaan on se totuus ja taas ei EA:n chätissä tiedetty mistään mitään. Se oli nimenomaan se mun pointti. Mutta hassua silti, että esim Twitterissä on jengiä jotka laittoivat kuvia kuinka beta latautuu. Ihan kännykällä esim telkkarista otettu.
Niin, enpä tuosta tiedä. Tuntuu vain jotenkin hölmöltä, että täyttää kaavakkeen ja silti arvottaisiin?? Mutta, EA tekee niinkuin näkee parhaaksi! Sitähän siinä vielä korostettiin, että laittaa alustan ja sähköpostin varmasti oikein.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Niin, enpä tuosta tiedä. Tuntuu vain jotenkin hölmöltä, että täyttää kaavakkeen ja silti arvottaisiin?? Mutta, EA tekee niinkuin näkee parhaaksi! Sitähän siinä vielä korostettiin, että laittaa alustan ja sähköpostin varmasti oikein.
Niin tehtiin. Itse muistaakseni laitoin PS4-konsolin, koska noin kaikki tuttavat pelaavat nykyään pleikkarilla.
 

Knap

Jäsen
Juu siis tämä nimenomaan on se totuus ja taas ei EA:n chätissä tiedetty mistään mitään. Se oli nimenomaan se mun pointti. Mutta hassua silti, että esim Twitterissä on jengiä jotka laittoivat kuvia kuinka beta latautuu. Ihan kännykällä esim telkkarista otettu.
EA Helppiin vain viestiä, että koodi puuttuu niin sen saa. Mulla latautumassa parhaillaan.
 

Jerppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eipä oo tullu koodia sähköpostiin. Olenko mä vaan sokea vai miksi en huomaa mitään livechattia tuolla EA Helpissä? :D
 

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
@Kaiparaitis

Jees, aattelin että koodit tulee randomilla kuten joskus änärissä aikaisemmin, mutta ilmeisesti kaikille rekisteröityneille tuo koodi pitäisi tulla. Itse olen kyllä rekisteröitynyt jo varmaan kuukausi sitten.

Koodia odotellessa :)
 

Kaiparaitis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets
@Kaiparaitis

Jees, aattelin että koodit tulee randomilla kuten joskus änärissä aikaisemmin, mutta ilmeisesti kaikille rekisteröityneille tuo koodi pitäisi tulla. Itse olen kyllä rekisteröitynyt jo varmaan kuukausi sitten.

Koodia odotellessa :)
Niin. Tää koodi ei nimittäin toimi. Eli pelin pystyi kyllä lataamaan, mutta pelaamaan ei pääse. Tietääkö joku, että onko peliä pelaamassa kukaan? Jos on, niin näillä EA help koodilla ei tee mitään. Pahimmillaan latasin pelin, mutta koodia ei enää saa ja pelit jää pelaamatta.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Niin. Tää koodi ei nimittäin toimi. Eli pelin pystyi kyllä lataamaan, mutta pelaamaan ei pääse. Tietääkö joku, että onko peliä pelaamassa kukaan? Jos on, niin näillä EA help koodilla ei tee mitään. Pahimmillaan latasin pelin, mutta koodia ei enää saa ja pelit jää pelaamatta.

Voisiko peli aueta, kun beta virallisesti käynnistetään? Samahan se on pelin julkaisussa, että pystyt kyllä pelin lataamaan konsolille aiemmin, mutta pelaamaan pääset virallisen julkaisun jälkeen
 

Kaiparaitis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets
Voisiko peli aueta, kun beta virallisesti käynnistetään? Samahan se on pelin julkaisussa, että pystyt kyllä pelin lataamaan konsolille aiemmin, mutta pelaamaan pääset virallisen julkaisun jälkeen
Näin se täytyy olla. Koodit pitäisi muuten kilahtaa klo 20 sähköpostiin. Tämä varmaan tarkoittaa, että ennen puoltayötä ei pääse pelaamaan?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Serverit eivät ole auki vielä, pelaamaan ei tietenkään pääse ennen kun tuo tapahtuu ja tuo vissiin tapahtuu illalla tänään.
 

Hawks91

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Chicago Blackhawks
Laitoin kans tuonne EA Helppiin viestiä ja sainkin Betan latauskoodin. Muistuttikin siinä chatissa että vaikka betan pystyy jo lataamaan, sitä ei pysty vielä pelaamaan. Luulisin, että illalla 20 aikaan kun porukka saa koodit niin aukeaisi betakin.
 

Kaiparaitis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets
Serverit eivät ole auki vielä, pelaamaan ei tietenkään pääse ennen kun tuo tapahtuu ja tuo vissiin tapahtuu illalla tänään.
Miks EA pitää muuten suljetun betan? Onko tää mainostemppu? Gamechanger perusteli, että ei tulisi niin paljon paskaa palautetta Ei kai tuo nyt voi olla syynä? Tuskin mitään niin mullistavaakaan pelissä on, vai olisiko sittenkin..
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Miks EA pitää muuten suljetun betan? Onko tää mainostemppu? Gamechanger perusteli, että ei tulisi niin paljon paskaa palautetta Ei kai tuo nyt voi olla syynä? Tuskin mitään niin mullistavaakaan pelissä on, vai olisiko sittenkin..
Muistaakseni ihan serveri- ja aikakapasiteetilla tämän perustelivat. Onko tuolla nyt väliä kun jengi saa kuitenkin koodinsa?
 

Kaiparaitis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets
Muistaakseni ihan serveri- ja aikakapasiteetilla tämän perustelivat. Onko tuolla nyt väliä kun jengi saa kuitenkin koodinsa?
Ei ole. Ajattelin vain, että isompi määrä testaajia antaisi enemmän palautetta. Toisaalta EA:lle se palaute on melko samantekevää. Niin, nyt on vähemmän pelaajia ja serverit toimii. Peli tuntuu jumalaiselta, mutta sitten kuormittuu ja serverit tukossa. Kikkoja on lisätty, niin peli voi tuntua jo melko Fifamaiselta. Tää on tietyssä mielessä hyvä asia, jos ne vain toimisivat.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Niin siis nimenomaan kai nyt rajoitetaan palautteen antajia ja servereitä, kun korona vaikuttaa aikatauluihin. Mutta erittäin samaa mieltä kyllä tuosta palautehommasta, en nyt pitäisi ihan liian pitkään hengitystä odottaessani että tuo kantaa hedelmää. Tämän todisti esim se, kun EA kyseli jengiltä haluaako ne NHL 14-tyylisen EASHL:n pelaaja statsisysteenmin, vaiko uuden yksityiskohtaisemman. Jengi vastasi että NHL 14, niin luonnollisesti EA löi sen uuden peliin.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Laitoin kans tuonne EA Helppiin viestiä ja sainkin Betan latauskoodin. Muistuttikin siinä chatissa että vaikka betan pystyy jo lataamaan, sitä ei pysty vielä pelaamaan. Luulisin, että illalla 20 aikaan kun porukka saa koodit niin aukeaisi betakin.

Itse jonottelin sinne chattiin myös ja itselle kertoivat etteivät pysty antamaan koodeja sitä kautta. Perus EA siis
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Itse jonottelin sinne chattiin myös ja itselle kertoivat etteivät pysty antamaan koodeja sitä kautta. Perus EA siis
No siis niiden ei olisi pitänyt antaa sieltä koodeja ainakaan vielä, kun koodeja ei olla jaettu yleisesti. Vaikkakin jotkut eilen jo niitä mailiin saivat. Kovasti tätä ihmettelin, miksi noin tekivät. Vihdoin vissiin joku tstolla kävi kertomassa että koodien jakaminen loppuu nyt. Saas nähdä saanko itsekin 2 koodia yhden sijasta nyt sitten.
 

Kaiparaitis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets
No siis niiden ei olisi pitänyt antaa sieltä koodeja ainakaan vielä, kun koodeja ei olla jaettu yleisesti. Vaikkakin jotkut eilen jo niitä mailiin saivat. Kovasti tätä ihmettelin, miksi noin tekivät. Vihdoin vissiin joku tstolla kävi kertomassa että koodien jakaminen loppuu nyt. Saas nähdä saanko itsekin 2 koodia yhden sijasta nyt sitten.
Mitenkäs, jos tulee se koodi meiliin, niin pitääköhän peli asentaa uudelleen sen koodin kautta? Mietin, että jos ne mitätöi nämä aiemmin saadut.. Todennäköisesti sieltä ei kyllä uutta koodia enää tulekaan.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mitenkäs, jos tulee se koodi meiliin, niin pitääköhän peli asentaa uudelleen sen koodin kautta? Mietin, että jos ne mitätöi nämä aiemmin saadut.. Todennäköisesti sieltä ei kyllä uutta koodia enää tulekaan.
Sulla on peli jo, sen kun käynnistät sen kun serverit aukeaa. Jos saat toisen koodin, anna vaikka kaverille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös