Matsku kirjoitti:
Jaksaisiko joku tehdä pienen listan radikaaleista muutoksista 05 -> 06? :)
No, nämä ovat nyt vain minun (ei kaikkien) mielipiteitä demosta. Kunhan kokoversion saan käsiini niin voisi varmuudella asioiden olevan hyvällä mallilla.
1. Pelaajien liikkuminen muuttunut
Pelaajat luistelevat jotenkin aidommin ja samalla hauskemman tuntuisesti. Verraten 05, jossa pelaajat luistelivat koko ajan ns. 'steroideilla', kuten joku on jo täälläkin maininnut.
2. Peliä pääsee rakentamaan
Hyökkäyskuvioita pääsee tekemään. Syötöt napsautuvat kohdilleen paremmin kuin 05:ssa. Harhautukset menevät läpi, verraten 05:en, jos yritit päästä pakin ohi veivauksilla ja kikoilla, sinut taklattiin samassa ajassa neljä kertaa laitaan.
3. Taklauksia vähennetty
NHL-Hitz tyyppisestä arcadesta toisenlaiseen arcadeen. Demossa silti vaikeustaso ON helpoin eikä sitä saa muutettua modeilla (toivottavasti). Vaikein taso ei voi olla noin helppo tietokoneen taklauksien, aggressiiviuden ja puolustuksen aneemiuden suhteen.
4. Karkkia enemmän
Graffoja parannettu hieman, valikot ovat nannaa verrattuna pariin viime vuoden malliin. Hienommat uusinnat, selostukseenkin on panostettu. Äijät latovat syvempää statistiikkaa mikrofoniin mitä aiemmin. "LeCavalier, still looking for his first shot on goal" yms.
Nämä nyt tulevat ensimmäisenä mieleeni, täydennystä varmaan saadaan... Kokonaisuutena paljon parempi mitä 05, pakko-ostos. Pelit-lehdessä arvostelijana on ollut tod. näk. joku "norjalainen" anti-kiekko -sairautta poteva immeinen. (ei mitään henk. koht.) Itse antaisin tälle pelille vähintään arvosanaksi 89. Mutta, minä olen vain minä, eikä arvosanani paina muiden silmissä paljoa. Mutta minä ainakin aion hankkia ko. pelin, sillä se on hauskaa laittaa kone kebabkioskille. (Ja joskus siinä itsekin ihmettelee koneen kuvioita =) )
Jatkakaa muut...