NHL 15

  • 413 140
  • 1 284

PatrickKane95

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues, LFC
Onko herunut EA:lta mitään tietoa maajoukkueista? On edelleen suuri vääryys, jos Slovenia ei ole mukana. Sotshikin takana. Lisäksi kaipailisin muutama vuosi sitten MM-kisoissa pyörähtänyttä Unkaria mukaan, miksei Etelä-Korea ja Hollantikin, kun mukana on kuitenkin Puolaa ja Britanniaa.

Oikeita pelipaitoja ei noihin luultavasti vielä tule, mutta kevään päivitysten jälkeen NHL14 maajoukkueiden rostereihin oli saatu oikeita pelaajia jopa Ranskalle. Mahtaako siis olla, että joku Ranskan joukkueessa MM-kisoissa esiintynyt Bielin Eliot Berthon on joukkueessa vai koostuvatko nämä pikkumaat taas jostain EA:n itse keksimistä huipuista?

Eiköhän siellä ole samat maat Japani, Puola ja GB mukaan luettuna sekä samat EA:n itse keksimät pelaajat jotka taisivat olla jo jossain NHL 2004-pelissä mukana. Esimerkiksi Norjalla, Tanskalla ja Latvialla jotka ovat jo monta vuotta olleet arvokisoissa mukana niin on edelleen suurin osa kokoonpanosta keksittyjä pelaajia. Nuo lippupaidat vielä jotenkin menee mutta tuohon pelaajien keksimiseen haluaisin kuulla paremman syyn kuin sen ettei pelissä ole esim. Norjan tai Tanskan liigaa. Eikö EA:lla ole vai oikeuksia luoda oikeannimisiä pelaajia peliin vai eikö maajoukkueisiin vain haluta satsata?
 

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
Ihme homma..eilen kokeilin yhden pelin ja tuntui itse peli pyörivän aika sulavasti. Äsken pelasin pari peliä ja molemmissa nyki kokoajan..

PS4:lla ilmeisesti, sillä täälläkin on huomattu samaa ongelmaa, mutta sen sijaan Xbox Onella pelatessa homma on toiminut kaikissa pelaamissani +20 peleissä kuin se kuuluisa junan vessa. Peli myös ehkä näyttää hitusen paremmalta jälkimmäisellä aparaatilla. Esim. peliasun lepatus "tuulessa" ei ole ihan niin silmiinpistävää mitä pleikkarilla. Tai sitten silmäni vain valehtelevat.
 

Metsuri #37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Onko tässä pelissä samanlaista näppäinyhdistelmää aloituskuvion valitsemiselle kuin aikaisemmin? Tuossa kun koittaa X-painikkeella (PS4) niitä vaihtaa, niin herkästi tahtoo tulla väärä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
http://www.easports.com/nhl/news/201...ing-user-bonus

Elikkäs NHL14 bonukset saa myös next gen-konsoleilla, jos on sama tili jolla pelasi myös vanhemmalla genillä. Huikeutta! Keräsin nimittäin kaikki sarjat täysiin ekaa kertaa ikinä viime vuonna ja pelasin pirusti myös pelejä ekaa kertaa ikinä onlinessa. Kelpaa. Linkki vie uutiseen asiasta ja EA:n sivuille.
 

xkouhiax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
Napsaisin eilen pari ekoista peleistä talteen ja uppailin Youtubeen:

1. peli Rangersina
2. Kingseillä, lopussa rankut

Katsoin tuota ekaa muutaman minuutin ajan ja edelleen ihmetyttää, että miten noita syöttöjä ei ole saatu näyttämään yhtään aidommilta. Syöttöjen saatot loistavat poissaolollaan, kiekko vaan mystisesti irtoaa lavasta. Rystyltäkin lähtee aivan liian hyviä syöttöjä lähes joka kerta.

NHL-sarja ollut kyllä jo pidempään sellasta arcadea, että huhhuh.
 

sventur

Jäsen
Suosikkijoukkue
KJK & NasKi (R.I.P)
Katsoin tuota ekaa muutaman minuutin ajan ja edelleen ihmetyttää, että miten noita syöttöjä ei ole saatu näyttämään yhtään aidommilta. Syöttöjen saatot loistavat poissaolollaan, kiekko vaan mystisesti irtoaa lavasta. Rystyltäkin lähtee aivan liian hyviä syöttöjä lähes joka kerta.

NHL-sarja ollut kyllä jo pidempään sellasta arcadea, että huhhuh.
Kyllähän syötön saa lähtemään lavasta napakasti ja tarkasti myös ilman sen suurempaa saattoa, mutta itseäni ehkä enemmän ärsyttää nämä maagiset rysty one-timerit, jotka ei eroa tavallisesta vedosta sitten mitenkään. Ensimmäiset 2 maalia, mitä demossa värkkäilin oli juuri tällaisia upeita rysty one-timereita maalin kattoon, jollaisia ihan oikeassa elämässä ei tule sitten ei niin millään.

Tästä ja muutamasta muusta syystä pelisarjan tuotteet on jäänyt kaupan hyllyyn jo muutamana edellisvuotena, kun olen kokenut ettei peli vaan pääse lähellekään sitä kokemusta, mitä ihan oikeasti jäällä pääsee tekemään ja kokemaan, toisin kuin FIFA-sarjassa. Tosin jalkapalloa ei niin aktiivisesti ole koskaan tullut harrastettuakaan, joten ehkä siinä se syy.
 

Eugene

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, SaiPa, Ketterä
Katsoin tuota ekaa muutaman minuutin ajan ja edelleen ihmetyttää, että miten noita syöttöjä ei ole saatu näyttämään yhtään aidommilta. Syöttöjen saatot loistavat poissaolollaan, kiekko vaan mystisesti irtoaa lavasta. Rystyltäkin lähtee aivan liian hyviä syöttöjä lähes joka kerta.

NHL-sarja ollut kyllä jo pidempään sellasta arcadea, että huhhuh.

NHL14 lentokenttäkaukalolla, uusilla rostereilla, paremmilla graffoilla ja kiekonkäsittelyllä? Ei jatkoon.

Ehkä se NHL16 sitten. Odottelen kyllä edelleen yhtä suuria eroavaisuuksia pelaajissa, kuten Fifassa. Siinä pelaajat sentään eroavat toisistaan ja on oikeasti merkitystä laittaako kärkeen hitaan ja vahvan vai nopean ja honkkelin pelaajan. Änärissä kaikki on käsittämättömän tasapaksuja ja Euroopan liigojen pelaajiin ei edes panosteta. Jonkun JM Aaltosen nopeus on luokkaa 72 ja Hal Gillilla samaan aikaan 80. Ei AHL:ssäkään mitään ole pelaajiin tehty, viimeeksi kun katsoin niin Tomas Jurcon harhautukset ja kiekonkäsittely luokkaa 75. Jonkun Ovechkinin puolustustietoisuus 90.
 
NHL14 lentokenttäkaukalolla, uusilla rostereilla, paremmilla graffoilla ja kiekonkäsittelyllä? Ei jatkoon.
Unohdit tärkeimmän, eli edellä mainittujen lisäksi mahdollisuus pelata vain umpisurkeaa AI:ta vastaan tai sitten ihmistä vastaan (joista suurin osa teinejä, glitchaajia, epäjääkiekkoa pelaavia, jne) 4:n umpisurkean AI-joukkuekaverin kanssa. Ei jatkoon!
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Unohdit tärkeimmän, eli edellä mainittujen lisäksi mahdollisuus pelata vain umpisurkeaa AI:ta vastaan tai sitten ihmistä vastaan (joista suurin osa teinejä, glitchaajia, epäjääkiekkoa pelaavia, jne) 4:n umpisurkean AI-joukkuekaverin kanssa. Ei jatkoon!

Kylläpä oli tärkeä tämä viestisi koskien (vielä julkaisematonta!!) tätä peliä. En ymmärrä jatkuvaa valitusta ja itkuvirsiä änäriä kohtaan. Joo, eihän se ole mikään urheilupelien kirkkain helmi, parempaa vain ei ole saatavilla. Mielelläni itsekin näkisin enemmän ja parempaa, kuin mitä menneillä versioilla on tarjota - mutta odotellaan nyt kuitenkin tuo uusi kotiin pelattavaksi, ennen kuin täysin lytätään. Demon perusteella ei kannata vielä koko peliä arvostella. Ja demokin on parempi kuin edeltäjänsä - success?


Nojoo. Onko muilla kokemuksia anttilan toimitusajoista änäristä? Vielä tilasin tuohon kivijalkaliikkeeseen.. Kuinka nopeasti tuon saanee?
 

Kouhia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nojoo. Onko muilla kokemuksia anttilan toimitusajoista änäristä? Vielä tilasin tuohon kivijalkaliikkeeseen.. Kuinka nopeasti tuon saanee?
Julkaisupäivänä noudettavissa.

Meikäläiselle demo ei jotenkin iskenyt, ei sitten yhtään. Kuitenkin peli tulee ostettua samantien kun kaupan hyllyyn ilmestyy. On jo jonkinlainen perinne.

Tai sitten vaan jonkinlainen totuttelukysymys, sillä onhan NHL15 ihan eri peli kuin edeltäjänsä. Luistelu tuntuu kankeammalta = realistisemmalta, eikä vastustajan liikkeitä voi juurikaan ennakoida. Kunnon avojäänpommit ovat tässä painoksessa, tai ainakin demossa, huomattavasti heikommalla prosentilla osuvia, kuin viime vuotisessa, mikä on tietenkin hyvä asia.

Totuttelua tämä vaatii, mutta varmasti kavereiden kanssa hyvää ajanvietettä. Yksin tätäkään versiota tuskin tulee paljoa pelattua, pl. HUT.
 

Kafrom

Jäsen
Naurettavaa tuomita peli paskaksi VIDEOIDEN perusteella, peli ei näytä videoissa todellakaan kovinkaan hyvältä, itse pelattuna oikeasti täyttä timanttia verrattuna NHL 14. Testatkaa ennen tuomiota.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Naurettavaa tuomita peli paskaksi VIDEOIDEN perusteella, peli ei näytä videoissa todellakaan kovinkaan hyvältä, itse pelattuna oikeasti täyttä timanttia verrattuna NHL 14. Testatkaa ennen tuomiota.

Mä tuomitsin ensin, tai oikeastaan huolestuin että ei saatana ne ole muuttaneet juuri mitään.

Noh. Sitten testasin demoa ja nyt asenne peliin muuttui aivan totaalisesti ja odotan peliä jo innoissani. Mutta tää nykymalli joka mullakin on ollut, on että änäreitä haukutaan ns. näkemättä. EA:n syytä toki osittain, mutta jotain järkeä päähän nyt jo.
 
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Quebec Nordiques
Onko maalivahdeille vieläkin tuo rystylaukaus se kaikista vaarallisin? Porukka varmaan muistaa aiemmista änäreistä sen, kun heität siniviivalta rystyllä kohti veskarin esim. räpylää tai patjoja, niin se veskari ei pysty yhtään hallitsemaan sitä kiekkoa. Ei jumalauta saa edes räpylällä kiinni, vaan se kimpoaa mystisesti pois.

Onhan tämä korjattu?
 

Kafrom

Jäsen
Mä tuomitsin ensin, tai oikeastaan huolestuin että ei saatana ne ole muuttaneet juuri mitään.

Noh. Sitten testasin demoa ja nyt asenne peliin muuttui aivan totaalisesti ja odotan peliä jo innoissani. Mutta tää nykymalli joka mullakin on ollut, on että änäreitä haukutaan ns. näkemättä. EA:n syytä toki osittain, mutta jotain järkeä päähän nyt jo.

Mulla kävi aivan sama homma, näytti videoiden perusteella sen verran huonolta, että jää ostamatta - demo testiin ja nyt varma ostos.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Muutama kaveri sanoi samaa, että videot antoi väärän kuvan pelistä. Pelatessa demoa ääni muuttui kellossa. Nämä herrat tosin ostavat kummallekin konsolille NHL 15. PS3 hakataan EASHL ja PS4 huttia.

Siitä en tiedä tuleeko PS4 hinta laskemaan kun NHL 16 tulee ulos. Itse kuulun näihin, että PS4 tulee hommattua vasta seuraavana kesänä.
 
Viimeksi muokattu:

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Naurettavaa tuomita peli paskaksi VIDEOIDEN perusteella, peli ei näytä videoissa todellakaan kovinkaan hyvältä, itse pelattuna oikeasti täyttä timanttia verrattuna NHL 14. Testatkaa ennen tuomiota.



Ei kysymys ole siitä miltä se näyttää, kaikille on varmaan selvää, että PS4-peli näyttää paremmalta kuin PS3/Xbox360-peli. Ongelma on se, että se peli siellä pinnan alla on muuttunut liian vähän ja moninpelin osalta muutokset ovat askelia taaksepäin. Ja kyllä, peliä on pelattu itse.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Pientä maalikoostetta NHL 15 Demosta:

NHL 15 Demo Highlights - YouTube

Koosteesta pari huomiota:

- Pressu paitojen lepatus naurettavan ylikorostettua. Tähän ei vaan totu.
- Tekoäly aivan järkyttävää paskaa puolustuksen osalta edelleen. Vai oliko vaikeustaso helpoin? Uudelleen katsottuna onhan nuo maalivahditikin melkoista puuhastelua edelleen. Kiekko maalin takana ja sieltä kääntö kulmalle -> maalivahti hyppää eteenpäin jolloin kulma auki ja kiekko tyhjiin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Koosteesta pari huomiota:
- Tekoäly aivan järkyttävää paskaa puolustuksen osalta edelleen. Vai oliko vaikeustaso helpoin? Uudelleen katsottuna onhan nuo maalivahditikin melkoista puuhastelua edelleen. Kiekko maalin takana ja sieltä kääntö kulmalle -> maalivahti hyppää eteenpäin jolloin kulma auki ja kiekko tyhjiin.

Tekoäly ja moket demossa on järkyttävät, mutta ihme on jos noita ei ole kokoversioon viilattu paremmiksi.
 

kumiplus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Koosteesta pari huomiota:

- Pressu paitojen lepatus naurettavan ylikorostettua. Tähän ei vaan totu.
- Tekoäly aivan järkyttävää paskaa puolustuksen osalta edelleen. Vai oliko vaikeustaso helpoin? Uudelleen katsottuna onhan nuo maalivahditikin melkoista puuhastelua edelleen. Kiekko maalin takana ja sieltä kääntö kulmalle -> maalivahti hyppää eteenpäin jolloin kulma auki ja kiekko tyhjiin.

Vaikeustaso oli all-star.

Tekoälyn puolustukseksi tähän koosteeseen tuli aika äärimmäisiä esimerkkejä. Kyllähän tuo pahalta näyttää kun pääsee neppailemaan hyökkäysaluetta ympäri. Parannusta vanhaan tekoälyyn on kuitenkin tullut ja tila loppuu äkkiä jos kiekko ei liiku.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Vaikeustaso oli all-star.

Tekoälyn puolustukseksi tähän koosteeseen tuli aika äärimmäisiä esimerkkejä. Kyllähän tuo pahalta näyttää kun pääsee neppailemaan hyökkäysaluetta ympäri. Parannusta vanhaan tekoälyyn on kuitenkin tullut ja tila loppuu äkkiä jos kiekko ei liiku.

Huomioikaa, että kyseessä oli demo joten pieniä viilauksia tulee päivityksissä. Varmasti ensimmäiset päivät menee hakiessa kun löytää tekoälyn 'kaavamaisuuden', sittenhän pääsettä hakkaamaan vuoden verran samalla tyylillä botteja vastaan. :)

Odotan mielenkiinnolla kuinka naurettavaksi NHL 15 vitutusketju paisuu PS4 version myötä.

Ite pistin männä viikolla NHL 15 PS3 version tilaukseen.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ite pistin männä viikolla NHL 15 PS3 version tilaukseen.

Sama. Tosin tilasin myös Xbox One-version jo aikaa sitten. 2x änäri tulee siis ostettua, koska: GMC/EASHL ja next gen. Tässä sitä miettii kuinka sekaisin voi ihminen olla...
 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nyt tuota peliä oikeastaan alkoi odottamaan, kun huomasi ettei NHL 13'n be a gm modessa ehdi enää pelata niin pitkälle, että tapahtuis mahdollisesti jotain mielenkiintoista. Jotain +10 kautta tuli tuotakin pelattua gm modessa. Jos se on NHL 15'n current gen versiossa edes samalla tasolla, niin se minulle riittää, tämä on minulle edelleen rosteri/pelipaita/divisoona -päivitys. Jos jotain uutta ko. moodiin tulee niin kiva, mutta en osaa pettyä, jos ei tulisikaan. Nyt on rima niin alhaalla että EA ei voi sitä alittaa.

Vähän olin kyllä viikolla pettynyt että eivät current gen versiosta julkaisseet demoa, olin tämän suhteen aivan uutispimennossa. Toisaalta onhan sitä sanottu ettei se ole muuta kuin NHL 14 itse pelaamisen suhteen. Eli voisi kai odotellessa kokeilla miltä se tuo 14 demo tuntuu. Ai niin, NHL 14 on kuulemma samanlainen kuin 13, eli tiedossa on jo varsin hyvin mitä tuleman pitää. Sitten vain odotellaa, FIFA 13 on ihan jees nyt parin viikon ajaksi sen mitä ehtii pelaamaan. Kunpa gm mode tavottaisi FIFAn managerimoodin edes joskus..
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Vähän olin kyllä viikolla pettynyt että eivät current gen versiosta julkaisseet demoa, olin tämän suhteen aivan uutispimennossa.
Niin siis current genille nimenomaan julkaistiin demot kuluvalla viikolla. Last genille ei ole tulossa mitään demoja.
 

Seppochu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jeff Foss
Oliko NHL14:ta vielä se, että kokoonpanopäivitys tuli jokunen päivä pelin julkaisun jälkeen, vai saatiinko koonpanot ajantasalle jo ykkösversioon?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös