Nyt tuota peliä oikeastaan alkoi odottamaan, kun huomasi ettei NHL 13'n be a gm modessa ehdi enää pelata niin pitkälle, että tapahtuis mahdollisesti jotain mielenkiintoista. Jotain +10 kautta tuli tuotakin pelattua gm modessa. Jos se on NHL 15'n current gen versiossa edes samalla tasolla, niin se minulle riittää, tämä on minulle edelleen rosteri/pelipaita/divisoona -päivitys. Jos jotain uutta ko. moodiin tulee niin kiva, mutta en osaa pettyä, jos ei tulisikaan. Nyt on rima niin alhaalla että EA ei voi sitä alittaa.
Vähän olin kyllä viikolla pettynyt että eivät current gen versiosta julkaisseet demoa, olin tämän suhteen aivan uutispimennossa. Toisaalta onhan sitä sanottu ettei se ole muuta kuin NHL 14 itse pelaamisen suhteen. Eli voisi kai odotellessa kokeilla miltä se tuo 14 demo tuntuu. Ai niin, NHL 14 on kuulemma samanlainen kuin 13, eli tiedossa on jo varsin hyvin mitä tuleman pitää. Sitten vain odotellaa, FIFA 13 on ihan jees nyt parin viikon ajaksi sen mitä ehtii pelaamaan. Kunpa gm mode tavottaisi FIFAn managerimoodin edes joskus..