NHL 15

  • 413 475
  • 1 284

Zigmund

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild
Ainoa oikea päätös, sanokoot tyhmät fanipojat mitä tahansa. Kyse ei ole mistään, että jotain olisi jätetty pois, vaan ettei niitä kaikkia vanhoissa peleissä mukana olleita pelimuotoja yksinkertaisesti ehditty saamaan mukaan tähän uuteen peliin. Näitä NHL-pelejä tekee muihin emofirman urheilupeleihin verratuna melko pieni porukka ja kohdemarkkinat on marginaaleja verrattuna futikseen tai jenkkifutikseen, joten minä ainakin hyväksyn sen, ettei NHL tule ikinä ominaisuuksiltaan vastaamaan noita muita. Se, että tästä ensimmäisestä next-gen kokeilusta "jää pois" tietyt pelimoodit on vain hyvä juttu pidemmän päälle, koska nyt niillä on enemmän aikaa kehittää niitä sitten seuraavaan painokseen (NHL 16). Se paskamyrsky mitä olisi seurannut keskeneräisestä ja toimimattomasta nettipelistä olisi ollut paljon kovempi kuin tämä melu nyt siitä, että ne moodit puuttuvat. En usko, että EA Vancouverilla olisi mitenkään resursseja päivittää nettipuolen ongelmia, kun varmasti ihan perus pelimekaniikassakin tulee olemaan paljon lisätyötä myös pelin ilmestymisen jälkeen, koska tämä on täysin uusi peli vanhoihin verrattuna.

Mitäs siellä pitäis pelata kun ei edes Online pääse vääntämään heti? Mennä bottien kanssa vääntämään jotain Live The Life? Jos ei nyt kuitenkaan.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Mitäs siellä pitäis pelata kun ei edes Online pääse vääntämään heti?
Mistä niin päättelit?

We can now confirm that the following modes will be available when you purchase NHL 15 on PS4 and Xbox One* on September 9:

Play Now
Be A Pro
Be A GM
Online Versus
Hockey Ultimate Team
NHL Moments Live
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Ainoa oikea päätös, sanokoot tyhmät fanipojat mitä tahansa. Kyse ei ole mistään, että jotain olisi jätetty pois, vaan ettei niitä kaikkia vanhoissa peleissä mukana olleita pelimuotoja yksinkertaisesti ehditty saamaan mukaan. Näitä NHL-pelejä tekee muihin emofirman urheilupeleihin verratuna melko pieni porukka ja kohdemarkkinat on marginaaleja verrattuna futikseen tai jenkkifutikseen. Se, että tästä ensimmäisestä next-gen kokeilusta "jää pois" tietyt pelimoodit on vain hyvä juttu pidemmän päälle. Ja se paskamyrsky mitä olisi seurannut keskeneräisestä ja toimimattomasta nettipelistä olisi ollut paljon kovempi kuin tämä melu nyt siitä, että ne moodit puuttuvat. En usko, että EA Vancouverilla olisi mitenkään resursseja päivittää nettipuolen ongelmia, kuin varmasti ihan perus pelimekaanikassakin tulee varmasti olemaan paljon lisätyötä myös pelin ilmestymisen jälkeen, koska tämä on täysin uusi peli vanhoihin verrattuna.

Eniten tässä ottaa päähän se, että tuota tietoa oli pakko pimittää niin kauan. Viitteitä asiasta kuitenkin on ollut jo jonkin aikaa (kuukausia?), mutta tätä ei tietenkään voitu kertoa kuin vasta nyt. Toki parempi että tämä tieto tuli julki ennen pelin julkaisua, mutta naurettavaa silti.

Eivätkä syyt tuon pelimuotojen pois jättämiselle kiinnosta ainakaan minua ollenkaan. Niitä ei ole, joten peli jää hyllyihin. Niin yksinkertaista se on. Peli on tästä syystä "keskeneräinen", eikä minulla ole intoa pelailla näitä muita pelimuotoja samalla tavalla kuin GMC:ia ja EASHL:aa. Ymmärrän, että nämä eivät kaikkia haittaa, mutta eipä se ole minulta pois. Ensi vuonna voidaan katsoa sitten uudestaan, jos saavat sillä kertaa kaikki pelimuodot mukaan.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Eniten tässä ottaa päähän se, että tuota tietoa oli pakko pimittää niin kauan. Viitteitä asiasta kuitenkin on ollut jo jonkin aikaa (kuukausia?), mutta tätä ei tietenkään voitu kertoa kuin vasta nyt. Toki parempi että tämä tieto tuli julki ennen pelin julkaisua, mutta naurettavaa silti.
Ehkä ne yrittivät viimeiseen asti saada niitä moodeja toimimaan, mutta julkaisupäivä puski niin kovin päälle, että ne vain piti jättää pois. En usko, että oli mikään helppo päätös luovuttaa sen suhteen tietäen sen paskamyrskyn, mitä siitä seuraa.

Eivätkä syyt tuon pelimuotojen pois jättämiselle kiinnosta ainakaan minua ollenkaan. Niitä ei ole, joten peli jää hyllyihin. Niin yksinkertaista se on. Peli on tästä syystä "keskeneräinen", eikä minulla ole intoa pelailla näitä muita pelimuotoja samalla tavalla kuin GMC:ia ja EASHL:aa. Ymmärrän, että nämä eivät kaikkia haittaa, mutta eipä se ole minulta pois. Ensi vuonna voidaan katsoa sitten uudestaan, jos saavat sillä kertaa kaikki pelimuodot mukaan.
Ymmärrän sen kyllä, että haluaa jättää pelin ostamatta, jos se ei tarjoa haluamaansa sisältöä. Mutta kaikenlaiset itkupotkuraivarit EA:ta kohtaan on lähinnä naurettavia. Ihan kuin ne siellä haluaisivat tarkoituksella tehdä huonon pelin, jotta ensi vuonna voitaisiin rahastaa enemmän.
 

Zigmund

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild
Mistä niin päättelit?

We can now confirm that the following modes will be available when you purchase NHL 15 on PS4 and Xbox One* on September 9:

Play Now
Be A Pro
Be A GM
Online Versus
Hockey Ultimate Team
NHL Moments Live

Niin no siis joo jotain Versusta ja HUT pelimuotoja joilla ei tee mitään. Voihan sitä jonkun Versuksen kerran kuukaudessa vetää.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Niin no siis joo jotain Versusta ja HUT pelimuotoja joilla ei tee mitään. Voihan sitä jonkun Versuksen kerran kuukaudessa vetää.
No hyvä. Sitten sinulle ja kaltaisillesi on tarjolla NHL15 vanhan sukupolven koneille, joka on täydellisesti optimoitu ja viilattu mutta elinkaarensa päässä oleva tekele, joka sisältää kaikki pelimoodit. Jos joku kuvitteli uudemman sukupolven NHL15:n olevan jotain muuta kuin enemmän tai vähemmän testiversio tulevasta, on ollut koko ajan hakoteillä. Itse olen tätä pelisarjaa 20 vuotta tahkonut, joten ei minulle ole mitenkään yllätyksellistä, että uuteen sukupolveen siirryttäessä kestää pari vuosipäivitystä ennen kuin EA Sports saa pelin kunnolliseen tikkiin.
 
Viimeksi muokattu:

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Ohhoh, vaikka tästä nyt jo jonkun aikaa onkin juttuja ollut ettei EASHL mukana enää olisi, niin silti on vähän yllättynyt olo. Viimeiseen asti jaksoin uskoa ettei EA voi noin tärkeää pelimuotoa jättää pois uudesta änäristä. No, näin tällä kertaa. Itse oon kyllä yksi niistä joilla peli jää kokonaan ostamatta, sillä viimeiseen pariin vuoteen ei oo tullut juuri muuta kun EASHL:ää pelattua. Harmi, koska ite olin jo vähän odotellut uuden sukupolven änäriä ja PS4:kin on jo hankittu. Onneksi on sentään Fifa ja Madden!

Jos nyt jotain hyvää koittaa omalta kohdalta tästä uutisesta ettiä, niin jo viime version kohdalla alkoi itellä olla pientä kyllästymistä änäriä kohtaan. Nyt tulee sitten "pakkotauko", joten voi olla että NHL 16:sta jaksaa sitten vääntää ihan tosissaan. Olettaen että EA jo siihen mennessä saa EASHL:n mukaan peliin.
 

Zigmund

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild
No hyvä. Sitten sinulle ja kaltaisillesi on tarjolla NHL15 vanhan sukupolven koneille, joka on täydellisesti optimoitu ja viilattu mutta elinkaarensa päässä oleva tekele, joka sisältää kaikki pelimoodit. Jos joku kuvitteli uudemman sukupolven NHL15:n olevan jotain muuta kuin enemmän tai vähemmän testiversio tulevasta, on ollut koko ajan hakoteillä. Itse olen tätä pelisarjaa 20 vuotta tahkonut, joten ei minulle ole mitenkään yllätyksellistä, että uuteen sukupolveen siirryttäessä kestää pari vuosipäivitystä ennen kuin EA Sports saa pelin kunnolliseen tikkiin.

Minulle ja näille muille reippaasti yli 50% pelin ostajista. Mitäs ideaa tätä peliä on edes pelata offlinessa? Ymmärtäisin jos offline ois jotenkin järkevää niinkun esim FIFA:ssa se on vähän parempi.
 

trap

Jäsen
GM Connectedia odotellessa ei Rammerin kommenttien perusteella kannata pidätellä hengitystä. Oli bugeistaan ja valikoiden hitaudesta huolimatta pelin sielu ja paras pelimuoto, jonka ympärille oli helppoa luoda yhteisö. RIP.

EA ei kaikessa viisaudessaan muuten tarjoa nyt minkäänlaista nettiliigaa. Sellainen perusversiohan oli tarjolla jo jossain NHL11:ssä tai 12:ssa ja en voi uskoa, että sellainen on hirveän vaikeaa tehdä, jonkinnäköinen online-sarja ilman treidejä edes.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Helvetin saatana. Tuleepahan nyt EASHL edes jossain vaiheessa ja jossain muodossa takaisin peliin myöhemmin, turha tuota oli puoliväkisin ottaa mukaan totaalibugisena. Hyvä vaan jos tulee hyvin kehitetty versio siitä myöhempiin änäreihin. Mutta GM Connected on itselleni kyllä sellainen takaisku Next Gen-änärissä, että pettymys on nyt kohtuullisen suuri.

Vanhan genren kopioänäriä en jaksa enää pelata. Kolmas vuosi suunnilleen ja todennäköisesti samaa peliä? Ei helvetti. Mikäli peli nyt jostain ihmeen syystä muuttuu oleellisesti, niin sitten harkitsen ostoa vain ja ainoastaan GMC:n takia.

Pettymys on suuri, todella suuri. Vaikka tämän siis tiesi jo. Kovasti odotin pääseväni mukavan ja monivuotisen GMC-porukan parissa jatkamaan, mutta vessanpytystä saa vetää sen haaveen nyt alas. Elämä on. Mutta hei hienoa että katsomoon saatiin kuvaajia ja hassu-faneja, jotka jaksaa kiinnostaa viikon ja sen jälkeen ovat sitä harmaata massaa.

Ps. Jack DiBiase: Lopeta tuo jeesustelu ja itsesi pönkittäminen, anna meidän EASHL/GMC-fanien olla pettynyt ja turhautunut edes vähän aikaa, kun matto vietiin alta.
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Murofoorumilta lainaus:

"Rammer piti Q&A session eilen EA:n foorumilla, jossa hän itse kertoi, että eivät olisi saaneet EASHL toimimaan pelissä, eivätkä he halunneet julkaista keskeneräistä versioita siitä/kopioida suoraan vanhemmasta pelistä, vaan haluttiin oikeasti uudistaa sitä. Se ei onnistunut, niin EASHL lykättiin eteenpäin, eli hyvin luultavasti NHL 16 sellainen nähdään.
Rammer myös kertoi, että he haluavat tehdä seuraavasta EASHL:stä paremman kuin koskaan, ja siksi he kokoavat faneista ns. "EASHL-ryhmän", joka neuvoo dev-tiimiä päätöksissä ja uusissa ominaisuuksissa."

Lisänä Online Teamplay tulee NHL15 Next Gen-versioon vielä myöhemmin erillislatauksena, joten jotain hyvää edes.

Helvetin hienoa jos oikeasti arvostavat EASHL:ää ja sen faneja noin paljon.

Sitten vielä GMC:stä: (Rammer itse kertonut)

"The future of GM Connected is TBD.
When we look at the data of how many people are actually playing the mode, it is VERY small relative to our other modes.
One of the things that we need to be careful of moving forward is to not spread ourselves too thin.
On G3, we have a lot of modes that get minimal use.
Maintaining these modes year on year (even if we don't add any new features) is very costly and it takes away from us working on other features in the more played modes which is why I say that the future is TBD based on current usage.
When we first put GMC in, it was a highly requested mode from our fans but that hasn't translated into the usage we expected."

Eli eipä kannata ainakaan pidättää hengitystä odottaessa sitä tuleville änäreille. Tilassa: Tulee jos tulee, mutta nyt näyttää siltä ettei tule.
 

Kyttis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Se miksi nuo pelimuodot julkistettiin näin myöhään löytyy Rammerin tekemästä Q&A:sta:

The team pushed hard to try and get OTP in for launch but unfortunately, as of today, we can confirm that it won't be there for launch.

Eli kyllä siellä on täysillä yritetty viimeiseen asti saada edes jonkinlainen joukkupelimuoto ängettyä julkaisupäivälle, mutta nyt valitettavasti kävi näin. OTP on kuitenkin tulossa ilmaisena, ladattavana patchina "jossain vaiheessa". Sisältää 6vs6 pelimuodon, NHL rostereilla ja random pelihaulla. Tästä tulee varmasti lisätietoa myöhemmin.

In the spirit of getting an OTP experience into the hands of our fans asap, the first version of OTP that you will get to play will be random join. The next area of focus will be the ability to meet up with your friends and enter games together.

Pettymys on tietenkin suuri itselle, kun EASHL on se "the pelimuoto" mitä tulee pelailtua 95% ajasta. Muuten sitten Be a GM-moodia, joka on muuten sekin riisuttu ihan perustoiminnoille asti:

In Be-A-GM, you have the opportunity to control your own franchise and guide them to a Stanley Cup. All of the basics of the mode are there: there’s free agency, trading, and the rookie draft. You can play up to 25 seasons as well. The core of that mode is there.

Taitaa jäädä hyllyyn julkaisupäivänä, mutta kattellaan syssymmällä kun patchit on saatu julkaistua.

Tässä vielä muutama linkki, jos kiinnostaa Q&A-sessiot:

No EASHL, GM Connected, OTP, or Live The Life in NHL 15 (Interview) - Operation Sports

EA Forums

Edit: lake79 ninjasi edelle, mutta jätetään kuitenkin omakin postaus tänne :)
 
Olen JackDibisen jäljillä. Onhan se hieman huvittavaa, että aikuiset ihmiset valittavat jonkun pelin ja pelimuodon takia, kun joutuvat vuoden sitä odottamaan. Eri asia olisi jos kyseessä olisi ala-asteella olevia poikia, jotka ovat odottaneet peliä kuin kuuta nousevaa. Toki mistä minä tiedän näiden valittajien ikää, mutta epäilen että he kaikki olisivat jo peruskoulun käyneitä.

Kismitys sinällään ei ole naurettavaa, vaan se että miten se tuodaan esille.
 
Olen JackDibisen jäljillä. Onhan se hieman huvittavaa, että aikuiset ihmiset valittavat jonkun pelin ja pelimuodon takia, kun joutuvat vuoden sitä odottamaan. Eri asia olisi jos kyseessä olisi ala-asteella olevia poikia, jotka ovat odottaneet peliä kuin kuuta nousevaa. Toki mistä minä tiedän näiden valittajien ikää, mutta epäilen että he kaikki olisivat jo peruskoulun käyneitä.

Kismitys sinällään ei ole naurettavaa, vaan se että miten se tuodaan esille.

Kyseessä ei ole ainoastaan yksi pelimuoto. Tuosta uudesta pelistä on riisuttu kaikki toimivat Online -pelimuodot. Ainoa tapa pelata verkossa on 1 vastaan 1. Hei camoon, elämme vuotta 2014 ja uudet konsolit ovat juuri tulleet markkinoille. Kyllä sitä aikunen mies voi myös odottaa suosikkipeliltään hieman enemmän kun tuhlasi juuri sen vajaat 400€ uuteen konsoliin :)

EA ei kaikessa viisaudessaan muuten tarjoa nyt minkäänlaista nettiliigaa. Sellainen perusversiohan oli tarjolla jo jossain NHL11:ssä tai 12:ssa ja en voi uskoa, että sellainen on hirveän vaikeaa tehdä, jonkinnäköinen online-sarja ilman treidejä edes.

On naurettavaa että tällainen perus nettiliiga -pelimuoto ei edes ole mukana. Jos haluat pistää liigan pystyyn niin täytyy näköjään itse pitää tilastoja ja pelata Online vs. pelejä.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onneksi ei tullut ps3:sta myytyä. Melkoista tunarointia, osataan näköjään sitä muuallakin kuin suomen jääkiekkoliitossa ja liigassa :)

Noista alkupresentaatioista tulee vähän mieleen 90-luvun lopun tai 2000-luvun alun nhl kun siinä taidettiin myös käyttää oikeata videota vai muistanko väärin. EA paketoi paskan kultaiseen paperiin

E. Kaikki ottelupresentaatiot on kyllä ihan toissijaisija uudistuksia kun tuskin niitä kukaan jaksaa päivää / viikkoa ihastella
 
Viimeksi muokattu:

Schadowan

Jäsen
Onko muuten infoa alla olevista pelimuodoista:
- Battle for the Cup
- Winter Classic
- International Tournament
- Memorial Cup
- Practice mode

Mä en jotenkin usko, että EA on tehnyt päätöksen EASHL:n poisjättämisestä eilen.

Lisäksi alla oleva huvitti:
"We actually have a group that works on the visuals and a separate online team.
Unfortunately, you can't always just throw more people at a task to get it done quicker.
For online, we had to set up the infrastructure then solidify the 1v1 experience before even looking to tackle OTP.
Because of this, we had a later start than we would have liked for OTP."

Aika kauan meni siis 1vs1-moden vääntämiseen...

Kaiken kaikkiaan aika outoa settiä.

Jääkiekkopelien suhteen monopoli-asemassa olevalla EA:lla on mahdollisuus tällaiseen toimintaan, valitettavasti. Kaikki varmaan kyllä muistavat miten paljon EA:n NHL kehittyi silloin, kun 2K oli vielä kuvioissa. Ei kilpailua=ei kehitystä.

Harmin paikka!
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Oli selitykset miten vakuuttavia tahansa niin kyllähän tämä haiskahtaa "NHL 16 - EASHL IS BACK" -hommalta. EA:n ainoa tavoitehan on kuitenkin maksimoida tuotot pelisarjalla ja tämä ei onnistu lyömällä kaikki kivat jutut peliin samantien ja toivoa, että keksitään seuraavan vuoden aikana uusia juttuja.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Olen JackDibisen jäljillä. Onhan se hieman huvittavaa, että aikuiset ihmiset valittavat jonkun pelin ja pelimuodon takia, kun joutuvat vuoden sitä odottamaan. Eri asia olisi jos kyseessä olisi ala-asteella olevia poikia, jotka ovat odottaneet peliä kuin kuuta nousevaa. Toki mistä minä tiedän näiden valittajien ikää, mutta epäilen että he kaikki olisivat jo peruskoulun käyneitä.

Kismitys sinällään ei ole naurettavaa, vaan se että miten se tuodaan esille.

Minä olen 35-vuotias aikuinen ja tunnen muutaman muakin vanhemman aikuisen, jotka odottaa joka vuosi peliä kuin pikkulapsi joulua. EASHL ja GMC teki meidän Jatkoaika GMC-liigasta perheen. Porukka, jossa oli aina hauska höpistä mukavia, pelailla ja varsinkin välillä viikonloppuisin pelata EASHL-pelimuotoa pienessä nosteessa ja jutut oli partyssa sen mukaiset. Hauskaa oli joka kerta ja tää on sellainen asia jossa itse en kasva aikuiseksi ikinä.

Mikäli joku ei sitä tajua, niin kyllä mä sen ymmärrän. Toiset on eri asioissa "aikuisempia" kuin toiset. Eihän porukka EASHL:n takia muuten juuri valittaneet ole, kuin sen takia ettei EA kertonut asiata vasta kuin nyt. Tämä on mielestäni täysin väärin toimittu, mutta sen mukaan pitää elää. Eli siis vedettiin ns. viime hetkellä matto porukan alta. Toki jos yritettiin loppuun asti taistella noita pelimuotoja peliin, niin sen ymmärtää näin jälkeenpäin ja nyt varmasti myös kommentointi ja meno pelin ympärillä alkaa rauhoittua, kun porukka vihdoin sai tietää missä mennään.

Toki jonkun vittusaatanan huutaminen nyt ei ole aikuismaista toimintaa ja se on vaan typerää. Mutta enpä mä ala kenenkään elämää ohjeistamaan sen mukaan, mitä aikuisena saa/ei saa tehdä. Vähän toki ihmettelen jos käytös on kuin keskenkasvuisella kakaralla jatkuvasti. Ei sillä.
 
Kai tuo peli tukee kuitenkin paikallista moninpeliä niin kuin ennen? Eli esim. kolmella kolmea vastaan voi pelata samalla konsolilla? Tämä on kuitenkin änärin paras puoli, kun muutama kaveri on kylässä niin peli tarjoaa mahtavan tunnelman. Kaljotteluiltojen kuningaspeli.

Verkkomuotojen puuttuminen tarkoittaa sitä että yleisellä tasolla jää pelaaminen vähemmälle (tyttöystävä voi kiittää EA:ta).
 
Joo. Onhan se kyllä melko pettymys etenkin ennakkotilaajille ja niille jotka konsolin ovat nimenomaa EASHL varten ostettu. Toisaalta onpahan valmiina vuoteen 2016. En tiedä kumman puolelle voisin edes asettua, ean vaiko pettyneiden fanien. Toisaalta EA ei ole missään vaiheessa luvannut noita pelimuotoja uusille konsoleille ja toisaalta ei ole tiedottanut että niitä ei tule. Ensi vuonna varmasti tekevät asiat hieman viisaammin.

Ollaan kuitenkin kiitollisia että meillä on jääkiekkopeli. Minä ainakin olen ja voin vapaasta tahdosta ostaa sen.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Joo. Onhan se kyllä melko pettymys etenkin ennakkotilaajille ja niille jotka konsolin ovat nimenomaa EASHL varten ostettu. Toisaalta onpahan valmiina vuoteen 2016. En tiedä kumman puolelle voisin edes asettua, ean vaiko pettyneiden fanien. Toisaalta EA ei ole missään vaiheessa luvannut noita pelimuotoja uusille konsoleille ja toisaalta ei ole tiedottanut että niitä ei tule. Ensi vuonna varmasti tekevät asiat hieman viisaammin.

Ollaan kuitenkin kiitollisia että meillä on jääkiekkopeli. Minä ainakin olen ja voin vapaasta tahdosta ostaa sen.

Samoja ajatuksia täällä. Nyt vaan on surullinen fiilis kun tuo kantaporukka hajoaa vuodeksi. Mutta mulle tuli hyvä olo tuosta Rammerin haastattelusta, toivottavasti vaan pitää sanansa sitten. EASHL:ää voin vuoden tai jopa kaksi odottaa kyllä, ei sillä. Mutta se saa tarkoittaa sitten sitä, että siihen on oikeasti ja totaalisesti panostettu kunnolla, eikä vaan pusketa ilmoille rahankiilto silmissä.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Kyllä tosiaan nyt peli jää valitettavasti ostamatta. Itsellä juuri tuon GMC pelimuodon puuttuminen varmisti asian. Loistava pelimuoto ja hienoja pelejä tuli pelattua jatkoajan janareita vastaan. Oikeastaan tuon pelimuodon takia hankin pari aikaisempaa versiota. Omat kaverit pelaavat lähinnä Fifaa joten omasta kaveripiiristä ei paljon änärimiehiä löydy joten ilman GMC muotoa peliä tulisi tuskin paljon pelattua. Be A GM tottakai on kiva muoto mutta kyllä sitä aika nopeasti tylsyys iskee kun pitää vaan bottia vastaan pelata.

Kiitokset myös omasta puolestani lakelle ja muille Jatkoajan GMC liigassa pelanneille. Hienoja vääntöjä oli ja jatketana NHL16 parissa jos pelimuoto siihen saadaa takaisin :-)
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ainoa oikea päätös, sanokoot tyhmät fanipojat mitä tahansa. Kyse ei ole mistään, että jotain olisi jätetty pois, vaan ettei niitä kaikkia vanhoissa peleissä mukana olleita pelimuotoja yksinkertaisesti ehditty saamaan mukaan tähän uuteen peliin.

Nyt on kyllä EA:n propaganda uponnut hyvin. "Ei ehditä", yeah right. Ns. nextgen-konsolien devkitit ovat olleet vuosien ajan firmoilla, kysymys on vain siitä mihin on allokoitu resursseja ja miksi. Pelejä voidaan päivittää julkistuksen jälkeenkin jos siihen on halua, EA:lla näin ei aiota tehdä sillä EASHL:n varjolla saadaan ensi vuonna myytyä se peli uudelleen, joka NHL 15:n olisi pitänyt olla.

Ainoa fakta tossa EA:n nuoleskelupostauksesta on tämä: EASHL ei ole mukana, vaan se tulee mukaan vasta seuraavaan NHL:ään. Silloin sitä todennäköisesti tullaan mainostamaan reilusti ja sen varjolla sama peli myydään jälleen kerran kuluttajille. Jos joku oikeasti kuvittelee, että EA:n kokoinen firma ei tee tällaisia päätöksiä vain siksi, että seuraavien viiden vuoden pelien roadmappiin on pitänyt saada riittävästi uutta hehkutettavaa, on todella naiivi. Kuten joku sanoi, ilman EASHL:n poisjättöä, olisi NHL 16:n markkinointi ollut huomattavasti haastavampaa. Nyt ei tarvitse niin keskittyä pelin parantamiseen kun se suurin "uutuus" on jo tiedossa.

Itsehän pelaan ihan tyytyväisenä nyt sitten vanhaa versiota vielä vuoden ajan ja ostan vasta sen NHL 16:n missä on paitsi EASHL, myös varmasti monta muuta parannusta tähän kiireessä väsättyyn välityöhön verrattuna.
 
Viimeksi muokattu:

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
No hyvä. Sitten sinulle ja kaltaisillesi on tarjolla NHL15 vanhan sukupolven koneille, joka on täydellisesti optimoitu ja viilattu mutta elinkaarensa päässä oleva tekele, joka sisältää kaikki pelimoodit. Jos joku kuvitteli uudemman sukupolven NHL15:n olevan jotain muuta kuin enemmän tai vähemmän testiversio tulevasta, on ollut koko ajan hakoteillä. Itse olen tätä pelisarjaa 20 vuotta tahkonut, joten ei minulle ole mitenkään yllätyksellistä, että uuteen sukupolveen siirryttäessä kestää pari vuosipäivitystä ennen kuin EA Sports saa pelin kunnolliseen tikkiin.

Ei, meille on tarjolla jo hyllystä löytyvä NHL 14 josta ei tarvitse maksaa mitään ekstraa.

Mäkin oon pelannut tätä pelisarjaa 22 vuotta, ihan ensimmäisestä Genesiksen NHL Hockeysta lähtien ja ihan siksikin nyt saa rahastus riittää. Ostan sitten kun peli tarjoaa jotain oikeasti ostamisen arvoista.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Samoja ajatuksia täällä. Nyt vaan on surullinen fiilis kun tuo kantaporukka hajoaa vuodeksi. Mutta mulle tuli hyvä olo tuosta Rammerin haastattelusta, toivottavasti vaan pitää sanansa sitten. EASHL:ää voin vuoden tai jopa kaksi odottaa kyllä, ei sillä. Mutta se saa tarkoittaa sitten sitä, että siihen on oikeasti ja totaalisesti panostettu kunnolla, eikä vaan pusketa ilmoille rahankiilto silmissä.
Mitäpä luulet, että onko mikromaksut enemmän vai vähemmän vaikuttavana tekijänä siinä uudessa EASHL:ssä? Jos ennustaa pitäisi, niin jonkun verran enemmän joutuu laittamaan euroja tiskiin, jotta saat kaiken mitä pärjätäkseen tarvitsee.

GMC:n poisto (ja ilmeisesti siis pysyvästi) on kyllä pieni tai keskisuuri pettymys. HUT on ollut luonnollisesti prioriteettilistan kärjessä, koska sekin lienee melkoinen lypsylehmä, kun nassikat ostaa kortteja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös