Heh, toka HUT peli (koskaan) ja turpaan tuli 3-1. Oma joukkue on niin helvetin hidas, ettei pelaaminen meinaa millään onnistua. Äskeinen peli pätki ja vastassa oli joku "täysiä taklataan"-tyyppi, taklasi mua yli 30 kertaa, kun ei vaan noilla pelaajilla ole vaihtia väistää taklauksia. No, tein sentään maalin! Tosin tuntuu nyt siltä, ettei tätä montaa peliä jaklsa tollasilla rostereilla pelailla...
Tuollakin Lunkka maalissa, ja tolla pelkällä taklaustaktiikalla voitto% yli 50... Tiedän että oon paska, mutta silti :)
EDIT: On muuten vaikea hiihdytysluistella PS4:llä, tuo tatti on raskas!
EDIT2: Game #3, voitin 3-1! Vastustaja otti pari jäähyä tosta täysillä päin puskemisesta, 2 YV maalia ja viimesellä minuutilla puolittaisesta läpiajosta maali(ei tyhjiin)! Hauskaa siinä mielessä, että tuo vastustaja alussa katseli hidastuksena oman maalinta (johti 1-0) ja muita suorituksia, eipä enää tasotusmaalin jälkeen näin tehnyt. En tosin tekis mäkään. :)
Tuollakin Lunkka maalissa, ja tolla pelkällä taklaustaktiikalla voitto% yli 50... Tiedän että oon paska, mutta silti :)
EDIT: On muuten vaikea hiihdytysluistella PS4:llä, tuo tatti on raskas!
EDIT2: Game #3, voitin 3-1! Vastustaja otti pari jäähyä tosta täysillä päin puskemisesta, 2 YV maalia ja viimesellä minuutilla puolittaisesta läpiajosta maali(ei tyhjiin)! Hauskaa siinä mielessä, että tuo vastustaja alussa katseli hidastuksena oman maalinta (johti 1-0) ja muita suorituksia, eipä enää tasotusmaalin jälkeen näin tehnyt. En tosin tekis mäkään. :)
Viimeksi muokattu: