NHL 15 (Hockey Ultimate Team)

  • 214 539
  • 1 087

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Peli on tiltissä. EA ei ole mikään maailman nopein bugien korjaaja ja NHL-sarja on kuuluisa jäätymisistään.
Sepäs kiva. Hyvin alkoi tämä HUT-kokeilu, en edes ymmärrä tosta mitään. Siis pitääkö noille oikeasti jotain sopimuskorttejakin jatkuvasti laittaa? Nehän perkele loppuu.... En usko, että tykkään tästä pelistä.
 

Tumbenson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
14 kipaletta palaavan pelaajan palkintopakkoja tuli, nasahti Big Joe heti tokasta pakasta. Viime vuoden HUTissakin ykkössena, mikä ettei tänä vuonnakin. Kapukortin jo pistin sille, aikamoine mörkö on kaveri. 83-85 ovr pelaajia oli muut, jotka noista pakoista tuli. Erehdyin myös ostamaan 2 jumbopakkaa, Hudler(86) ja Clarkson(86) tulivat ja muita kasikymppisiä. Lisäks Barkovin ostin 3-sentteriks ja pistin kylkeen varakapun. 3 pelii pelattu, 3 voittoo ja jokane kenttä tekee tasasesti pisteitä. Aattelin etten mitään erityista grindaajaketjua neloseen pistä ainakaan vielä. Tästä on (erittäin) hyvä aloittaa. :) Fleischmann-Barkov-Nichushkin tekee kyllä hyvää jälkeä. Ehkä mä Jussin toho vasempaa laitaan vielä muutan jossain välissä.
 

Hammeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Minnesota Wild, Juventus
Jos täällä on joku kyhäämässä Islandersin kokoelmaa kasaan PS4:lla, niin nyt näyttäisi olevan kauppapaikalla pronssinen logo myynnissä. Hieman alle 6 tuntia huutoaikaa. Tiedä sitten kuinka paljon tosta tullaan huutamaan. Taitaa olla myös ensimmäinen pronssinen logo mikä tuolla on myynnissä ollut.

E: Näköjään Habsin logokin nyt myynnissä, hinta alkaen 40k...
 

Jokeri82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos täällä on joku kyhäämässä Islandersin kokoelmaa kasaan PS4:lla, niin nyt näyttäisi olevan kauppapaikalla pronssinen logo myynnissä. Hieman alle 6 tuntia huutoaikaa. Tiedä sitten kuinka paljon tosta tullaan huutamaan. Taitaa olla myös ensimmäinen pronssinen logo mikä tuolla on myynnissä ollut.

E: Näköjään Habsin logokin nyt myynnissä, hinta alkaen 40k...
Pari Rangersin logoa oli myös samalla kaverilla... Huomasin että nyt myös näkee kilpailevat vaihtotarjoukset
 

Jokeri82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näköjään alkanut tippumaan noita pronssisia logoja nyt enemmänkin porukalle. Oiskohan EA päivittäny paketteja?
Toivottavasti olis päivittäny. Pari päivää olen pronssisia paketteja availlu enkä yhtään logoa ole saanu. Pari hopeistakin avasin ja sain vaan chigacon hopeisen logon
 

Hammeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Minnesota Wild, Juventus
Toivottavasti olis päivittäny. Pari päivää olen pronssisia paketteja availlu enkä yhtään logoa ole saanu. Pari hopeistakin avasin ja sain vaan chigacon hopeisen logon
Joo, no EA:n foorumilla on joitain heppuja jotka on availlu lähemmäs/päälle 1000 pronssipakkausta eikä löytäny yhtäkään harvinaista logoa niistä. Jos vielä parisen päivää odottelis noiden hintojen tippumista, niin sitte vois itsekin alkaa keräämään joitain kokoelmia.
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Parise 91 - Granlund 85 - Pominville 87 - Pacioretty 88 - Barkov 84 - Coyle 84 - Brodin 82 - Spurgeon 83 - Shattenkirk 88 - Lindback 83.

Muille pelipaikoille vielä etsitään riittävän mukavalta tuntuvia pelaajia. Eiköhän sinne ainakin Boedker ilmaannu jälleen pysyvästi... Barkov on muuten aivan uskomattoman hyvä, kuin myös Lindback. Ehdoton steal hintaansa nähden. 7-rare pakkoja ostanut 15kpl ja ikävästi näyttää nyt siltä että ei enempää tarttekaan ostaa. Luultavasti Shattenkirk tulee pistettyä myyntiin jossain vaiheessa niin sitten viimeistään on aivan tarpeeksi kolikoita halutunlaisen joukkueen kasaamiseen, koska (onneksi) en sinne ketään naurettavan kalliita ukkoja kaipaakaan. Fiiliksellähän nämä pitää tietysti kasata.
 

SuperKakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja New York Rangers
ELämän eka HUT-peli pelattu. Turpaan tuli, 2-0. Osaako joku sanoa, miksi omat taklaukset about kiersi vastustajan, mutta kun vastustaja vähän hipas muhun, niin sit oltiin about kentän toisessa laidassa? Oli myös paska ja hidas jengi mulla - ei oikeen pötkereille pärjätä. Sain muka tuon ennakkotilaajan edun, ja paras pelaaja on Pirri.

EDIT: Miten hemmetissä pääsen pois jonkun pelaajan sivulta? Just kuntoutuin sitä yhden pelin, enkä pääse millään napilla takaisin päävalikkoon?

Eka peli. Ei ihme. Menee kauan, että oppii pelaamaan "HUT-tyylistä peliä" ja sen lisäksi joukkueen täytyy olla aika hyvin hitsautunut yhteen (kemiat, roolitukset jne.) mikäli tosissaan haluaa pärjätä.

Varsinkin tässä 15:sta on vielä tosi kova taso kun niin vähän pelaajia; 1. divarissa on toistaiseksi alle 30 pelaajaa ja 6.divarissakin vain n. 2000.

Kyllä se siitä
 

Jokeri82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos vielä parisen päivää odottelis noiden hintojen tippumista, niin sitte vois itsekin alkaa keräämään joitain kokoelmia.

Hinnat ei varmaankaan putoa ennenkuin tulee jotain promo/erikoispaketteja myyntiin, kovasti nyt hinnat heittelee... Kokoelmista saa näköjään jotain minikultapaketteja mutta niissäkin hyviä pelaajia onneksi. Kaveri sai Quickin, Seabrookin ja jonkun muunki kovemman pelaajan Detroitin kasattuaan. Itse sain Buffalon 5paketista vain Nealin
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Ensimmäisen 8,75k kultapakan sisältönä mm. Gaborik. Sen sijaan esim. paikka- ja joukkueenvaihtokortteja ei vieläkään tule kenellekään... Onko EAlta kuulunut mitään selitystä tästä?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Itse olen vaihtanut pelipaikkaa ja joukkuetta jo muutamankin kerran. Mikke C -> LW, Barkov -> Wild, Bödker LW -> RW ja Bödker -> Senators. Yhteishinta korteille taisi olla joku reilu 2000 coinsia, kaikille neljälle siis. Luulisi että noita porukka saanut.
 

SuperKakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja New York Rangers
Ensimmäisen 8,75k kultapakan sisältönä mm. Gaborik. Sen sijaan esim. paikka- ja joukkueenvaihtokortteja ei vieläkään tule kenellekään... Onko EAlta kuulunut mitään selitystä tästä?

Mistäköhän tämän keksit?

Itsellä ainakin tullut vaikka kuinka monesta pakasta molempia ja itse tosiaan olen koko joukkueen jo vaihtanut yhdeksi "joukkueeksi" kemioiden 100% saavuttamiseksi.

Mielestäni tämä uusi HUT toimii erittäin hyvin eikä liiemmin ole ongelmia ilmennyt ainakaan allekirjoittaneella.

Mielenkiintoista oli kun 8. divarin taso oli melkoinen ja nyt 6. divarissa tuli helposti voitettua ihan jokainen peli. Tuntuu vain helpottuvan kokoajan mitä parempaan divariin pääsee.
 

Hammeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Minnesota Wild, Juventus
Hinnat ei varmaankaan putoa ennenkuin tulee jotain promo/erikoispaketteja myyntiin, kovasti nyt hinnat heittelee...
Selvennetäänpä sen verran tuota kirjoitusta, että niitä pronssisia logoja tarkoitin. Pelaajien hinnat pomppii kyllä joo. Myöhään illalla ja alkuyöstä näyttää korttien hinnat olevan alimmillaan, kun taas aamusta ja iltapäivästä sitten hinnat ovat melkoisen korkealla. Itse yritän tässä nyt metsästää Bobrovskya johonkin maltilliseen hintaan, että saisin tuon Columbuksen kokoelman kasaan.

Ensimmäisen 8,75k kultapakan sisältönä mm. Gaborik. Sen sijaan esim. paikka- ja joukkueenvaihtokortteja ei vieläkään tule kenellekään... Onko EAlta kuulunut mitään selitystä tästä?
Noihin paikan- ja joukkueenvaihtoihin koskien on ainakin liikkunut huhuja ettei EA olisi niitä lisäämässä PS3/360:lle. Uusien konsolien versioistahan nuo löytyy. Tosin, itse olen sitä mieltä, että siellä vanhoilla konsoleilla on käynyt sama kämmi EA:lla noiden korttien kanssa kuin mitä uusilla oli logojen kanssa ja varmaan jossain välissä tuo korjataan, kunhan kerkeevät rahojen laskennan keskellä töihin.
 

Jokeri82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Selvennetäänpä sen verran tuota kirjoitusta, että niitä pronssisia logoja tarkoitin.
Ymmärsin kyllä, ajattelin niidenki hinnan säilyvän kumminki mutta toisin kävi. EA vissiin eilen pisti logoja tosissaan jakoon kun hinnat on enää muutamissa tuhansissa ja lokoja paljon kaupan. Hyvä niin.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Mistäköhän tämän keksit?

Pitäisi ehkä perustaa oma ketju PS3-versiolle.

Noihin paikan- ja joukkueenvaihtoihin koskien on ainakin liikkunut huhuja ettei EA olisi niitä lisäämässä PS3/360:lle.

Mitäköhän tässäkin olisi järkeä? Ostovalikoistahan nuo kortit kuitenkin löytyvät, niitä ei vain pakoista tule.
 

Jokeri82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko muita heitetty säännöllisesti pihalle pelistä EA:n toimesta? Hajottaa, omassa nettiyhteyedessä ei ole mitään vikaa. Alustana siis PS4.
Usein valikoissa ja varsinki huutokaupassa lentää pihalle. Kesken pelin vain kerran. Useimmiten päätyy vaan NHL-päävalikkoon mutta eilen usein teki jonkun megaerrorin ja joutui pelin käynnistämään uudestaa
 

Kipe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Vaihdetaan ketju Kassian-C.Smith-Higgins samantasoiseen ketjuun, Smithille vaihdettu Canucks kortti joten kemiat mätsää.

PS4 / KipeFIN
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tuli kiukuspäissään ostettua sitten 3 pussia HUT:sta, joista tosin yksi pussi ihmeellisesti teki jotain ja ostin uuden. Perron oli paras kortti noista pusseista, muuten täyttä paskaa, mitä nyt noita logoja sain aika hyvin. Neljäs pussi olikin veloitettu ja ihmettelin, löytyi avaamattomista ja tuon avattuani sieltähän perkele napsahti Krejci. 25k coinsia tuosta+muut = 35k coinsia noista pusseista about. Kivasti tuli nyt sitten sarjojen keruuseen rahaa siis.

Ei pitänyt pussin pussia ostaa, mutta kun onnistuin kurauttamaan tuon ilmaiskoodin Anttilalta, niin vitutti sen verran pahasti että "rankaisin" itseäni ostamalla muutaman noita kalleimpia pusseja. Ihmettelin siis aikanaan miksei NetAnttilassa onnistu salasanan uusiminen ja jopa soitin tuosta aspaan sinne, täti sieltä lähetti sitten uudet tunnukset aanelosella postissa ja päätin että teen tuon änäritilauksen ilman tunnuksia. Tuossa tuli kyllä syötettyä nykyinen okea sposti, mutta näemmä käyttivät sitä mun tilin spostia koodin lähetykseen, ottivat henkilötiedoista sitten tilitiedot esille. Soitin aspaan ja tuumasivat että kysyvät sieltä koodit lähettäneestä (maahantuoja) uutta koodia, joten saa nähdä miten käy.
 

SuperKakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja New York Rangers
Laitetaan tänne myös päivitystä:

PS4/ KakkeFIN


Gaborik (C) - Spezza (A) - Van Riemsdyk
McDonagh - Shattenkirk

Oshie (A) - Stepan - Perron
Girardi - Yandle

Cogliano - Helm - Hagelin
Staal - Ehrhoff

Williams - Dubinsky - O'Reilly

M. Smith
Hiller

Tällä jengillä alkaa aika suvereenisti jo viemään heti kun vastassa vähänkin heikompi pelaaja.
Olen huomannut puolustuksessa tärkeimmän aspektin ainakin omassa pelissä olevan juuri puolustus;
Nyt löytyy puolustussyvyyttä kun löytyy 4 ihan huippu puolustavaa puolustajaa (suluissa puolustuskokonaisuus)= McDonagh (89), Staal (88), Girardi (88), Shattenkirk (88)

Nuo sekä M. Smith ovat pelastaneet monessa pelissä.
 

Barney

Jäsen
Paljos tuosta saa puckseja jos on jonkun joukkueen kaikki pelaajat? Mietin vain tässä, että pitäisikö kerätä joku porukka ja käydä sitten porukalla keräämään noita joukkeita? Voi olla ainakin joku Penguins aika raskas homma kerätä yksin, koska Crosby ja Malkin tulevat kahdestaan jo maksamaan aivan helvetisti. Sujuisi tuo joukkueiden kerääminen paljon nopeammin ja näppärämmin esimerkiksi 3-5 henkilön porukalla, vaikka pelaajien toiselle treidaamiset vaatisivatkin sitten vähän vaivaa. Alustana siis PS4. Saa tähän ketjuun ilmoittaa, jos on mielenkiintoa, koska itse en kyllä jaksa niin paljoa pelata, että olisi varaa itse kerätä noita kaikkia joukkueita.
 

Oakley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punanutut
Paljos tuosta saa puckseja jos on jonkun joukkueen kaikki pelaajat? Mietin vain tässä, että pitäisikö kerätä joku porukka ja käydä sitten porukalla keräämään noita joukkeita? Voi olla ainakin joku Penguins aika raskas homma kerätä yksin, koska Crosby ja Malkin tulevat kahdestaan jo maksamaan aivan helvetisti. Sujuisi tuo joukkueiden kerääminen paljon nopeammin ja näppärämmin esimerkiksi 3-5 henkilön porukalla, vaikka pelaajien toiselle treidaamiset vaatisivatkin sitten vähän vaivaa. Alustana siis PS4. Saa tähän ketjuun ilmoittaa, jos on mielenkiintoa, koska itse en kyllä jaksa niin paljoa pelata, että olisi varaa itse kerätä noita kaikkia joukkueita.
Menet sinne kokoelmaan ja näet jokaisen joukkueen kohdalla kuinka monta Gold-pakkausta saat kun keräät kaikki pelaajat.
 

Barney

Jäsen
Menet sinne kokoelmaan ja näet jokaisen joukkueen kohdalla kuinka monta Gold-pakkausta saat kun keräät kaikki pelaajat.
Kysyinkin siksi, koska en muutamaan päivään pääse pleikkarin äärelle. Kaverilta kuulin, että NHL14 oli vissiin saanut 40 000 pucksia jokaisesta joukkueesta, mutta nuo pakka pelleilyt ei sitten kiinostakkaan, varsinkaan jo pakasta tulleita pelaajia ei voi myydä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös