NHL 15 (Hockey Ultimate Team)

  • 214 371
  • 1 087

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Heh, toka HUT peli (koskaan) ja turpaan tuli 3-1. Oma joukkue on niin helvetin hidas, ettei pelaaminen meinaa millään onnistua. Äskeinen peli pätki ja vastassa oli joku "täysiä taklataan"-tyyppi, taklasi mua yli 30 kertaa, kun ei vaan noilla pelaajilla ole vaihtia väistää taklauksia. No, tein sentään maalin! Tosin tuntuu nyt siltä, ettei tätä montaa peliä jaklsa tollasilla rostereilla pelailla...

Tuollakin Lunkka maalissa, ja tolla pelkällä taklaustaktiikalla voitto% yli 50... Tiedän että oon paska, mutta silti :)

EDIT: On muuten vaikea hiihdytysluistella PS4:llä, tuo tatti on raskas!

EDIT2: Game #3, voitin 3-1! Vastustaja otti pari jäähyä tosta täysillä päin puskemisesta, 2 YV maalia ja viimesellä minuutilla puolittaisesta läpiajosta maali(ei tyhjiin)! Hauskaa siinä mielessä, että tuo vastustaja alussa katseli hidastuksena oman maalinta (johti 1-0) ja muita suorituksia, eipä enää tasotusmaalin jälkeen näin tehnyt. En tosin tekis mäkään. :)
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mikke (85) A-Barkov (85) (MIN) C-Nino 90 ovr (kesto 15)
MacArthur (85)-Legwand (85)-Bödker (87) (OTT) A
Kunitz (86)-Goc (83)-Bennett (82)
Grabner ( LW/84/DAL)-Peverley (83)-Kassian (84) (DAL)

Alzner (86)-Green (87)
Markov (86) (WSH)-Hamhuis (88) (WSH)
Ehrhoff (85) (WSH)- Bieksa (85) (WSH)

Lehner (WSH) (96) (kesto 15)-Rämö (85)

Tuossahan tuo tämän hetkinen. Scuderille löin +7 skt:n ja 3 kestoa ja säästän rahat Carlsoniin. Sitten ostoon joko Vanek tai Pominvlle tuohon ykköseen. Kolmoseen joku hyvä jantteri oikealle Bennettin tilalle ja keskellekin varmasti vaihtuu vielä myöhemmin sentteri parempaan tuossa.
 
Viimeksi muokattu:

Tumbenson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Koitan ulkomuistista heittää joukkueeni kokoonpanoa:

Moulson-J.Thornton-Hudler
Granlund-Barkov-T.Ruutu
Nikushkin-C.Smith-Clarkson
Zibanejad-Goc-Fehr

Pakkeja en muista kunnolla, mutta siellä on ainakin Niskanen, Beauchemin, Krug, Martinez, Ristolainen.

+ Maalivahdit Harding ja Scrivens

10-1-0 record toistaiseksi, tiukkoja pelejä kyllä suurin osa ollut ja varmasti häviöihin rupee enemmän tottumaan ajan mittaan. Pistepörssin kärki on 1) Smith 2) Thornton 3) Nikushkin. Smith(86) on kyllä yllättänyt, vaikuttaa olevan tasasen tappava maalinsylkijä ainakin itsellä. Jos joskus pakasta nasahtaa joku mukava Hudlerin tilalle ykkösen laitaan niin sitten vaihdan, mutta muuten hyökkäys kasassa. Pakistoon jokunen vahvistus kelpaa, mutta paikkansa on lunastanut ainakin Niskanen, Martinez ja RR! Itsellä ollut tapana, että pelaajia en siirtomarkkinoilta halua hommata, pakkojen availu on se mun juttu (pl. Suomikenttä markkinoilta).
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Sitten ostoon joko Vanek tai Pominvlle tuohon ykköseen.

Unohda Pominville. Ei ainakaan itsellä toimi yhtään MG:n ja Parisen kanssa. Huomenna myyntiin ja tilalle Vanek.

Barkovista sai näymmä aika vaivatta 99 oa. Vaikkakin aivan turhaa kikkauluahan se on ja sekoittaa vaan, ainakin meikäläisen, peliä. No mutta tulipahan koitettua, viä sitä on 15 peliä jäljellä.
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Tähän peliin, kun sortui on sitä pelattava HUT:a. X360 pelialustana ja ensimmäisen päivän jälkeen 7 voittoa ja 0 tappiota. Noista tosin neljä tuli boteista ja täten turnausvoitto. Harmillisesti pätkinyt noissa kolmessa ottelussa. Eka meni luovutuksella vieraissa, toka meni kamalalla lagilla läpi koko ottelun vieraissa ja kotona sitten lagasi enään vähän. Joten ei oikein ole päässyt vielä nauttimaan noista pelistä.

Foligno-Hodgson-Stafford
Purcell-Vermette-Gionta

Brewer-Josi

Raanta

Muut kasapaskaa eli näistä halppispakoista saatuja farmipelaajia.
 

KokkosEsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks
Onko tuo huutokaupan seuraaminen ja tarjouskilpailussa mukana oleminen todella niin vaikeaa kun luulen sen olevan? Jos katsot korttia koko ajan, ei siihen päivity uudet tarjoukset ollenkaan.. Olen nyt ravannut ruutujen väliä kun on kortissa aika menossa umpeen ja tarjouksia satelee...
 

Hammeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Minnesota Wild, Juventus
Onko tuo huutokaupan seuraaminen ja tarjouskilpailussa mukana oleminen todella niin vaikeaa kun luulen sen olevan? Jos katsot korttia koko ajan, ei siihen päivity uudet tarjoukset ollenkaan.. Olen nyt ravannut ruutujen väliä kun on kortissa aika menossa umpeen ja tarjouksia satelee...
Juu, eipä nuo päivity ilman etteikö ravaisi edestakaisin ruudusta toiseen. Mulla on jo muutaman kerran mennyt koko peli tilttiin tuon takia ja hävinnyt huutokilvan sitten sen myötä. Eilisen aikana tuli noita kortteja selatessa ja huutaessa ainakin 4 kertaa jokin virhe ruutuun ja peli kaatusi siihen. Eipä tee muissa peleissä tommosta.

Asiasta toiseen. Nyt on kerätty Minnesota, Columbus ja Vancouverin kokoelmat täyteen ja 22 kultapaketin jälkeen on jääny kyllä hieman paskan maku suuhun tuostakin touhusta. Parhaimmat kortit taisivat olla 2x Wheeler ja kasa muita alle tonnilla lähteviä pelaajia, joilla en tee yhtikäs mitään.

E: No perkele, nyt tuli Philadelphian ilmaispakoista Pietrangelo! Sentään jotain hyvää noistakin saa.
 
Viimeksi muokattu:

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Onkos kellään ollut NHL 14 (PS3) tai NHL 15 (PS3) sellaista ongelmaa, että kun yrittää käynnistää HUT:tä, niin PS 3 ei lähde lataamaan sitä, vaan jää siihen latausruutuun. Ärsyttävää, kun pitää käynnistää PS 3 1-2 kertaa uudelleen ja toivoa, että HUT avautuisi.
 

Jokeri82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onkos kellään ollut NHL 14 (PS3) tai NHL 15 (PS3) sellaista ongelmaa, että kun yrittää käynnistää HUT:tä, niin PS 3 ei lähde lataamaan sitä, vaan jää siihen latausruutuun.

Mulla oli NHL14 kanssa sama ongelma usein. Varsinkin silloin se tuli kun ei ensin kirjautunu HUTista ulos vaan suoraan päävalikosta sammutti laitteen. Nyt on p4 niin ei tuollaisia ongelmia ole tullu
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Vielä olisi sellainen kysymys, että mitä tuohon NHL 15 ennakkotilaajan etuun 15 euron arvoiseen HUT lisäsisältöön kuuluu? Muutama päivä sitte pistin PSN Storeen koodin ja hyväksyin sen. En ole huomannut mitään erityistä tapahtuvan tuossa HUT:ssa.
 

Jokeri82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vielä olisi sellainen kysymys, että mitä tuohon NHL 15 ennakkotilaajan etuun 15 euron arvoiseen HUT lisäsisältöön kuuluu? Muutama päivä sitte pistin PSN Storeen koodin ja hyväksyin sen. En ole huomannut mitään erityistä tapahtuvan tuossa HUT:ssa.
Siihen kuuluu yksi ilmaispaketti per viikko, löytyy kokoelmat ja avaamattomat paketit kohdasta
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Hamhuis tuli napsaistua 7050 coinsin hintaan, väitän että 88 ovr jannuksi ok hinta. Nyt vielä sitten Markov ja Bieksa WSH-paitaisiksi, niin on varsin ok pakkiparit kasassa. Capitalsilla siis mennään ihan koko HUT:n historia NHL15-pelin osalta.
 

HokiHero

Jäsen
Nyt alkaa olemaan hyökkäysketjut itselle mieluisia, ainoastaan nelosesta ei meinaa saada mieluista.

Perron (A) - RNH - Eberle
J.Jokinen - Barkov (C) - Kopecky
King - Lewis - Pearson
Korpikoski - Gaustad - C.Neil

30k olisi rahaa joukkueen vahvistukseen jos keksisi mihin sen käyttää.

Missäs divarissa porukka on? Itse juuri aloittelen ensimmäistä kauttani kuudennessa.
 

Ben Marco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks
Saad - Gagner (C) - Versteeg
Swartz - Granlund - Shaw
Havlat - Stoll - Ruutu
Kreider - Bickell - Brouwer

Hjalmarsson (A) - Wideman
Emelin - Petry
Fowler - Boychuk

Raanta
Bryzgalov

Penniäkään ei ole pistetty oikeaa fyrkkaa, mutta ihan kelpo jengi jo jalkeilla. Rauhassa rakennellaan ja kuulostellaan. Rekordi viidenkymmenen pelin jälkeen aikaa .500 tasoa. Roolitukset jo aika hyvällä mallilla, mutta esim Bickell täytyy vielä ulostaa tuolta nelosen keskeltä. Koinsit käytetään kädestä suuhun periaatteella ja tässä vielä reilun parin lomaviikon aikana tarkoitus saada posse optimoitua, ettei tarvitse kummenpia hieroa, kun aika on sitten enemmän kortilla kun duuni jatkuu. Niin seiskassa väännetään tällä hetkellä.
 

Jokeri82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mahtava bugi löyty ps4 alustalta. Kokoelmissa välillä 2 samaa pelaajaa ja ne lasketaan yheiskorttimäärään. Winnipegin sain kerättyä ilman E.Kanea kun Sheifeleä oli 2kpl kokoelmissa. Lisäks myös Ny Islandersin keräyspaketit sain ilman Tavaresia kun oli 2kpl maalivahteja
 

Hammeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Minnesota Wild, Juventus
Mahtava bugi löyty ps4 alustalta. Kokoelmissa välillä 2 samaa pelaajaa ja ne lasketaan yheiskorttimäärään. Winnipegin sain kerättyä ilman E.Kanea kun Sheifeleä oli 2kpl kokoelmissa. Lisäks myös Ny Islandersin keräyspaketit sain ilman Tavaresia kun oli 2kpl maalivahteja
Kuis tuommonen toimii? Ostitko siis Scheifelen kortin ja se tuplaantui itsestään? Pitää itsekin mennä kokeilemaan...
 

Jokeri82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuis tuommonen toimii? Ostitko siis Scheifelen kortin ja se tuplaantui itsestään? Pitää itsekin mennä kokeilemaan...
En tiedä miten ne on kokoelmiin tuplaten päätyny, useammassa joukkueessa on ollut noita tuplapelaajia. Aikasemmin olen vaa mennyt pikamyymään toisen niistä, nyt harmittaa vähän... Kannattaa tutkailla kokoelmista. Mulla on vielä Detroitissa 2 abdelkaderia
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Oma joukkueni näyttää tällä hetkeltä tältä:

Zucker 81 - Gaustad 84 - Tanguay 84
Sekera 86 - Guenin 75
Garbutt 81 - Fiddler 79 - Sceviour 80
Bartley 79 - Scandella
Hoffman 75 - Girgensons 80 - Wilson 81
Pardy 77 - Helbling 70
Fast 74 - Hahn 70 - Connolly 79

Lieuwen 75
Graham 61

Kyllähän tuo huutaa muutamaa hyökkääjää ja puolustajaa. Ykkösmaalivahtiki olisi hakusessa. Tällä hetkellä olen 8 divisioonassa ja saldona 9 voittoa ja 4 tappiota. Jos jollakin on Dallas Starsin pelaajia myynnissä, niin saa pistää viestiä.
 

Hammeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Minnesota Wild, Juventus
En tiedä miten ne on kokoelmiin tuplaten päätyny, useammassa joukkueessa on ollut noita tuplapelaajia. Aikasemmin olen vaa mennyt pikamyymään toisen niistä, nyt harmittaa vähän... Kannattaa tutkailla kokoelmista. Mulla on vielä Detroitissa 2 abdelkaderia
Pari Scheifelea ostin, mut eipä nuo mun tuurilla taas mihinkään tuplaantunu. Yhtään hyvää hyökkääjää en ole vielä noista ilmaispakoista saanut Voracekin lisäksi, mutta pakisto alkaa kyllä näyttää jo omaan makuun hyvältä noiden korttien jälkeen: Bouwmeester-Pietrangelo, Kronwall-Carlson, MacDonald-E.Johnson. Tuohon kun vielä Macin tilalle saisi Hedmanin.
 

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nää loukkaantumiset ja niistä toipuminen kylä hajottaa köyhää (ei ennakkotilaajan bonuksia)

Kokoajan on avainukkoa telakalla ja äskenkin oli sarjanousun mutadivarista toiseen ratkaisseesta pelistä Korpikoski, Niederraiter ja Haula sivussa parin edellisessa pelissä tapahtuneen vastustajan törkytaklauksen vuoksi.

Eipä siinä muuta auttanut kun metsästää taas kerran ko. pelaajien tilalle siirtolistalta ehjät versiot ja myydä wanhat kun ei noita loukkaantumisia noilla hinnoilla tai pakkatuurilla paikata.

Kolikot on kookjan kortilla ja nyt on viitosentonnia kasassa joka on maks mitä tähän asti on ehtinyt kertymään ja loukkaantumiskortit maksaa ihan sikana..

Miten muut pärjäilee loukkaantumisten kanssa?

Taitaa lähes kaikki olla niitä ennakkotilanneita kultapakkabonuksen omistajia..?
 

Jokeri82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pari Scheifelea ostin, mut eipä nuo mun tuurilla taas mihinkään tuplaantunu. Yhtään hyvää hyökkääjää en ole vielä noista ilmaispakoista saanut Voracekin lisäksi, mutta pakisto alkaa kyllä näyttää jo omaan makuun hyvältä noiden korttien jälkeen: Bouwmeester-Pietrangelo, Kronwall-Carlson, MacDonald-E.Johnson. Tuohon kun vielä Macin tilalle saisi Hedmanin.
Joukkueen kasaamisista saaduista ilmaispakoista oon saanu Shattenkirkin, Okposon, Luongon, Nealin, M.Smithin ja mcDonaghin ainakin, kaikkia en nää muistakaa. Kaveri sai niistä Quickin yms et kummallisen hyviä pelaajia niissä on ainakin täälläpäin tullut. Vielä kun saisi Tavaresin niin voisi kokeilla saako bonarit uudelleen kun joukke on oikein kasattu, missään ei kumminkaa lue että kokoelma valmis niinkuin edellisessä änärissä.
 

Hammeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Minnesota Wild, Juventus
Miten muut pärjäilee loukkaantumisten kanssa?

Taitaa lähes kaikki olla niitä ennakkotilanneita kultapakkabonuksen omistajia..?
Ihan perusversion ostin jenkkien PS Storesta, eli ei mitään bonareita ainakaan meikäläiselle tullut mukana. Inbox on melkein täynnä noita "laastareita", mutta jostain syystä nyt ei ole enää tullut niin tiuhaan tahtiin loukkaantumisia kuin mitä niitä tuli ihan alussa sillä paskemmalla jengillä.
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Täälläkin perusversio ostettu kaupasta ilman mitään bonuksia ja yksi pelaaja loukkaantunut, kun otteluita on pelattuna liki 20. Itse melkein hommaan peruskalustoa myös tonne vilttiketjuun, josta saan sitten hyvin paikattua näitä loukkaantuneita.

Eilen pisti sylettään vastustaja ja kaarteli vain yhdellä pelaajalla lähes koko ajan ja kun oli pientä pätkimistä myös, oli aika pirun vaikeaa saada edes kiekkoa pois. Sitten se haki koko ajan lähelle b- pistettä ja laukoi maatiaisen taka-alanurkkaan. Kerran se myös menikin. Mikä hemmetin maali toi tollanen on? Ärsyttävää myös tämä ainainen pätkiminen, mitä on ilmennyt joka pelissä netissä. Ei pysty keskittymään itse otteluun vaan siihen että saat edes syötettyä pienellä lagilla kiekon omille.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Kiitos EA!

Olette niin helvetin pätevää väkeä. Koko HUT-jengini katosi! Kävin kokeilemassa onko team of the week julkaistu huvikseni. Hommahan kusi sitten siihen että tuli tämä sama tietojen välitys viesti joka joskus tulee peliä hakiessa ja hyppäsi päävalikkoon. Menin uudelleen HUTtiin ja jengi hävinnyt kokonaan menee suoraan Luo-HUT joukkue valikkoon.

Oikeaa rahaa olin käyttänyt noin 15 jumbopakan verran ja puckseja olin kerännyt yli sadan tuhannen edestä. Lentää koko paskafirma lakkoon loppuelämän ajaksi.

Edit: Nyt ilmoittaa ettei voi luoda ollenkaan yhteyttä EA-palvelimiin. Olisiko vielä toivoa, jos yleisempää häikkää? Pääsevätkö muut XBox onella pelaamaan?
 
Viimeksi muokattu:

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Norja vs Suomi
  • 16.00
  • 8.75
  • 1.16
USA vs Slovakia
  • 1.30
  • 6.40
  • 7.25
Saksa vs Ruotsi
  • 10.00
  • 7.00
  • 1.20
Sveitsi vs Tshekki
  • 2.56
  • 4.30
  • 2.28
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös