NHL 15 – vitutusketju

  • 92 080
  • 331

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Rakkaalla lapsella on monta nimeä: icetilt, momentum, tasoitus.

Omasta mielestäni näissä on täysin selvä ero. Momentumin pelissä on EA joskus myöntänytkin ja tämän voi saada onnistuneella kovalla taklauksella, pitkällä hyökkäyspään pyörityksellä jnejne. Toki itsekin olen sitä mieltä että liian voimakkaasti usein tuo momentum tulee peleissä esille. Tasoitus taas kuulostaa korvaani siltä että annetaan taidollisesti paskemmille vastustajille mahdollisuuksia tasoittamalla esim. keinotekoisesti vastustajan maalivahdit ottavat gamesavereita, vaikeuttamalla omien syöttöjen vastaanottamista ja syöttämisen tarkkuutta jne. Pointti siis se että momentumiin voit itse vaikuttaa pelissä, kun taas keinotekoisiin tasoituksiin et. Toki uskon että jossain HUTissa jos toisella 90 rating jengi ja toisella 76 rating tasoitetaan hiukan pelaajien tasoeroja, mutta parempaa änäriä pelaava usein nämä voittaa silti. Kyllä se niin vaan tässäkin pelissä menee, että useimmiten häviät paremmalle vaikka toki joskus voi hävitä huonommallekkin, mutta niin käy joskus oikeassakin lätkässä. Omassa online pelissä statsit 35-1-1 ja voitettu on top20 pelaajiakin. Ainoassa varsinaisen peliajan tappiossa hävisin paremmalleni maalilla vaikkakin ihan voitettavissa oleva.
 
Viimeksi muokattu:

Ribals

Jäsen
Kyllä se niin vaan tässäkin pelissä menee, että useimmiten häviät paremmalle vaikka toki joskus voi hävitä huonommallekkin, mutta niin käy joskus oikeassakin lätkässä.
Itse olin 21 ottelun voittoputkessa ja sen jälkeen voittaminen päättyi kun seinään ja otin 4 häviötä putkeen. Ja ei, vastustajat eivät olleet sen erikoisempia kuin ennenkään.

Itsekkään en momentumiin uskonut ennen ykkösdivaria, nyt tunnen toisin.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt tuli kyllä sellainen vatipää vastaan HUTissa ettei mitään rajaa.

Johdan toisessa erässä 4-2 ja tämä kaveri alkaa nakella kiekkoa katsomoon ja ottamaan maalivahtia pois saadakseen tuon synch errorin aikaiseksi. No, liekö EA korjannut tuon vai onnistuinko sen vain estämään kolmiota hakkaamalla mutta eipä tule erroria... Lähden heti aloituksen jälkeen syöttelemään omaan päähän ettei tuo apina saa kiekkoa haltuun katsomoon heitettäväksi. Pitkän uurastuksen jälkeen herra saa sitten katkon aikaiseksi ja polkee omiin ja taas nakkaa katsomoon.Tätä jatkuu sitten kolmannen erän loppupuolille eli oikeassa ajassa varmaankin puoli tuntia.ennen kuin kaveri suvaitsee poistua pelistä.

Ei herranen aika...

Ja kaverin nimi on amstermad ja PS3 alustana. Älkää todellakaan pelatko tuota vastaan.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Johdan toisessa erässä 4-2 ja tämä kaveri alkaa nakella kiekkoa katsomoon ja ottamaan maalivahtia pois saadakseen tuon synch errorin aikaiseksi. No, liekö EA korjannut tuon vai onnistuinko sen vain estämään kolmiota hakkaamalla mutta eipä tule erroria... Lähden heti aloituksen jälkeen syöttelemään omaan päähän ettei tuo apina saa kiekkoa haltuun katsomoon heitettäväksi. Pitkän uurastuksen jälkeen herra saa sitten katkon aikaiseksi ja polkee omiin ja taas nakkaa katsomoon.Tätä jatkuu sitten kolmannen erän loppupuolille eli oikeassa ajassa varmaankin puoli tuntia.ennen kuin kaveri suvaitsee poistua pelistä.
Mun mielestä on huvittavaa, että ihmiset tuota harrastaa varsinkaan silloin, kun numeroiden valossa peli olisi vielä ihan voitettavissa. Itse myönnän joskus turhautuneeni pelissä omaan paskuuteen ja/tai johonkin momentumiin kun tasan mikään ei toimi - silloin tulee tehtyä typeriä taklauksia tappeluun hastoja/muuta ja muuta välillä. Ei kuitenkaan tulis mieleenkään koittaa väkisin saada peliä tilttiin, kellä ees kiinnostaa jotkut tilastot? Häviäminen vituttaa tietty, mutta vituttais myös huijaamalla kaunistella tilastoja.
 

Ribals

Jäsen
Se tunne kun johdat vastustajaa ekan erän jälkeen 3-0 ja EA:n yhteys katkeaa.. ei, ei, ei. Peliä oli siis pelattu ~15 min.

No onneksi sain sen jälkeen haettua pari voittoa ja divarimestaruus on kahen voiton päässä.
 
Viimeksi muokattu:

motamoro

Jäsen
Se tunne kun johdat vastustajaa ekan erän jälkeen 3-0 ja EA:n yhteys katkeaa.. ei, ei, ei. Peliä oli siis pelattu ~15 min.

No onneksi sain sen jälkeen haettua pari voittoa ja divarimestaruus on kahen voiton päässä.
Joo en kyllä käsitä. Eilen yritin pelata 5 ottelua, joista 3 katkesi ensimmäisessä erässä EA servereiden yhteyden menetykseen. Kuitenkaan boksi ei lähtenyt pois Livestä eikä muutenkaan tietokoneen puolella näkynyt yhteydessä häikkää. Netti kuitenkin kytketty langattomana, mutta enpä nyt usko olevan netistä kiinni kun kaikkina muina päivinä on pysynyt servereillä sisällä.
 

SuperKakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja New York Rangers
Joo en kyllä käsitä. Eilen yritin pelata 5 ottelua, joista 3 katkesi ensimmäisessä erässä EA servereiden yhteyden menetykseen. Kuitenkaan boksi ei lähtenyt pois Livestä eikä muutenkaan tietokoneen puolella näkynyt yhteydessä häikkää. Netti kuitenkin kytketty langattomana, mutta enpä nyt usko olevan netistä kiinni kun kaikkina muina päivinä on pysynyt servereillä sisällä.
Itsellä oli eilen 2:ssa ottelussa valtavia ongelmia. Peli töksähteli eikä tahtonut toimia mitenkään; siinä vaiheessa alkoi ongelma kun olin häviöllä 1-0 molempia pelejä joita hallitsin miten halusin kunnes ongelma alkoi.

Lopputulemana jäi 1. divari pisteen päähän juuri noiden pelejen takia :)
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ekaa kertaa nyt itse rupesin pelaamaan tota HUTia onlinessa, ei kyllä ole mitään käsitystä miten sitä pitäisi pelata kun vastustajilla jotain NHL-pelaajia omassa joukkueessaan vaikka vissiin 10. divarissa pelaan, vai olikohan se 9. No statsit on 2-4-0 joidenka kuuluis olla 3-3-0, mutta yhteyskatkos mun 2-1 johtoasemassa merkattiin mulle sit kuitenkin häviöks, no samapa kai tuo, oon mä kyllä sen verta huono tossa vielä, et oisin mä sen varmaan muutenkin hävinnyt.

Vituttaa toi pelistä kesken lähteminen kyllä kans, vaikka se voitoksi merkataan silloin kun toinen reilusti lähtee normaalisti, niin silti, sama kuin vituttaa edelleen tuo replaytten kelaaminen 5-1 häviössäni vastustajan oli aivan pakko kattoa jokainen maalireplay 2-1 maalista eteenpäin sen kaks vitun kertaa, saatana.
 

SuperKakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja New York Rangers
Ekaa kertaa nyt itse rupesin pelaamaan tota HUTia onlinessa, ei kyllä ole mitään käsitystä miten sitä pitäisi pelata kun vastustajilla jotain NHL-pelaajia omassa joukkueessaan vaikka vissiin 10. divarissa pelaan, vai olikohan se 9. No statsit on 2-4-0 joidenka kuuluis olla 3-3-0, mutta yhteyskatkos mun 2-1 johtoasemassa merkattiin mulle sit kuitenkin häviöks, no samapa kai tuo, oon mä kyllä sen verta huono tossa vielä, et oisin mä sen varmaan muutenkin hävinnyt.

Vituttaa toi pelistä kesken lähteminen kyllä kans, vaikka se voitoksi merkataan silloin kun toinen reilusti lähtee normaalisti, niin silti, sama kuin vituttaa edelleen tuo replaytten kelaaminen 5-1 häviössäni vastustajan oli aivan pakko kattoa jokainen maalireplay 2-1 maalista eteenpäin sen kaks vitun kertaa, saatana.

Syy katsomiseen on juuri tuo vastustajan psyykkeen tuhoaminen ;)

Itsellä alla n. 150 ottelua, joista katkenneita pelejä EA:n takia n. 5-10.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Syy katsomiseen on juuri tuo vastustajan psyykkeen tuhoaminen ;)

Itsellä alla n. 150 ottelua, joista katkenneita pelejä EA:n takia n. 5-10.

Tiedän, jumalauta, että palaa käämit kyllä tossa, ei siltikään tuu keskeytettyä pelejä enkä itse ikinä harrasta tuota. Paitsi ehkä jos joskus onnistuisin kapuamaan ohi tuollaisen johdon jälkeen, vaan en onnistu. Kavereiden tai edes puolituttujen nimimerkkien kanssa online-väännöt onkin kivoja kun on jonkinlaista herrasmiesmäisyyttä siinä pelissä, lällättelytuuletuksia lukuunottamatta.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Syy katsomiseen on juuri tuo vastustajan psyykkeen tuhoaminen ;)
Itse en katsele uusintoja ja yritän pitää pelin herrasmiesmäisenä. Mutta jos vastustaja on mulkku, niin kostan toki ja herkullisinta onkin voittaa joku uusintarunkkari ja katsella kaikki uusinnat sen jälkeen, kun on niskan päällä. Yleensä siinä vaiheessa vastustaja lähtee.

Jos vastustaja on todella mulkku ja voittamassa, niin pidän huolen, että sitten pelataan ja katsellaan uusintoja todella pitkään. Katkot ja aikalisät käytetään kokonaisuudessaan, kiekkoa katsomoon ja joka sekunti kaikista uusinnoista katsotaan todellakin. Sillä lailla saa pelin kestämään yllättävän pitkään. Ja toisinaan lähden noista vittuiluista pois sekunti ennen loppua. Peli on joskus tiltannutkin noihin ja se on huvittanut suuresti. Pelaan herrasmiesmäisesti, mutta jos joku on kusipää, niin kohtelen niinkuin kusipäätä kohdellaan aikaa ja vaivaa säästämättä.
 

Kuntz

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos vastustaja on todella mulkku ja voittamassa, niin pidän huolen, että sitten pelataan ja katsellaan uusintoja todella pitkään. Katkot ja aikalisät käytetään kokonaisuudessaan, kiekkoa katsomoon ja joka sekunti kaikista uusinnoista katsotaan todellakin. Sillä lailla saa pelin kestämään yllättävän pitkään. Ja toisinaan lähden noista vittuiluista pois sekunti ennen loppua. Peli on joskus tiltannutkin noihin ja se on huvittanut suuresti. Pelaan herrasmiesmäisesti, mutta jos joku on kusipää, niin kohtelen niinkuin kusipäätä kohdellaan aikaa ja vaivaa säästämättä.

Tuota pelin tilttaamista kiekkoa katsomoon heittelyllä sanotaan synkroamiseksi ja siitä on kyllä herrasmiesmäisyys kaukana. Eihän noita uusintoja ole kiva katsoa, mutta pitäisi jotakin muuta keksiä kuitiksi.

Itseä vituttaa tällä hetkellä pelien katkominen. Voitto napsahtaa tilille, mutta pelaajien statsit jäävät kirjaamatta. Vääristää ikävästi joukkueen sisäistä pistepörssiä. =/
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
PS3 HUT:ssa ei sitten näemmä voi enää vaihtaa kokoelmissa olevaan tuplakorttiin, jos saa palkintopussista jonkun pelaajan. Nimimerkillä myinpä sitten Jack Johnsonin nollilla. Vitun EA.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Tuota pelin tilttaamista kiekkoa katsomoon heittelyllä sanotaan synkroamiseksi ja siitä on kyllä herrasmiesmäisyys kaukana. Eihän noita uusintoja ole kiva katsoa, mutta pitäisi jotakin muuta keksiä kuitiksi.
Niin mä en edes osaa tarkoituksella tehdä mitään synkronointibugia enkä renkkaa maalivahtia pois jne., ehkä tiltannut ennemminkin sattumalta. Herrasmies herrasmiehille ja kusipää kusipäille.
 

Kafrom

Jäsen
Kyllä itse ainakin tykkään näitä uusintarunkkareita vastaan katsella kyllä uusinnat alusta loppuun jos nousen rinnalle ja ohi, mikä on sen nautinnollisempaa?
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä itse ainakin tykkään näitä uusintarunkkareita vastaan katsella kyllä uusinnat alusta loppuun jos nousen rinnalle ja ohi, mikä on sen nautinnollisempaa?

Mulla se jää kiinni just tuosta kohdasta "jos nousen rinnalle ja ohi".
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Eilen tuli taas kyllä sellaisia bugeja vastaan ettei mitään rajaa.. Toivottavasti EA saisi vuodessa pelin kuntoon.
 
Miten helvetissä tuon puolustuksen saa HUT:ssa organisoitua? Aina kun itse lähtee hyökkäämään, kaverilla on kaamea sumppu vastassa. Kun mennään toiseen suuntaan, niin omat pelaajat ryntäilee ihan päättömästi ohi kaverin pelaajista ja loput liukuvat 7 metriä ohi vastaantulevasta pelaajasta. Vähän vituttaa, kun sama homma pelistä ja taktiikasta toiseen...
 
Kaksi peräkkäistä peliä onlinessa samaa vastustajaa vastaan.

Ensimmäisessä momentumi/icetilt/tasoitukset selkeästi mun puolella. Joka veto menee sisään, voitan aloitukset ja kaverin joka mailannostosta jäähy. Taululla 4-0 20 min jälkeen ja kaveri luoviuttaa.

Kappas, sama vastustaja seuraavassa. Mitään en tee eri tavalla, mutta nyt Momentumi on kääntynyt. Häviän 12-0, joka pokettamiseni ohi tai jäähy, vastustaja laukoo maalin joka syötöstä ja mailannostoilla upeasti kiekko viholliselle.

Ei siinä, nätisti kaveri hyödynsi paikkansa ja naputteli maleja mitä ensin naputtelin itse.Peli-iloa vaan syö se, ettei pelissä ole mitään yllättävää, kun momentumiedun havaitsee.Ei näin EA, ei todellakaan näin. Onneksi ei ole aikaa pelailla videopelejä kovainkaan paljoa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Miksi VITUSSA EA on tuonut mukaan NHL15-peliin niin PS3/4, kuin Xbox360/Onelle nämä bottien maalilleajot? Ei siinä muuta, mutta kun nuo saatanan pässibotit ratkoo pelejä mulle noilla helvetin moken ajelemisjäähyillään, johon itse en voi mitään vaikuttaa. Äsken amatööri-cup (playoff) menossa ja toisella kierroksella olin. Pelihän kätsysti ratkesi tuohon Grabner-botin ottamaan idioottijäähyyn, kun täysin turhaan ajoi maalille ja sai 2min. Olisin muuten tasoittanut pelin 1-1 15sek ennen loppua, nyt kiitos botin/EA:n, peli päättyi 2-1 kun vastustajan Smith seisoi käytännössä päällään mua vastaan.

Helvetti tätä paskaa. Kyseessä PS3 ja HUT siis.
 

SuperKakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja New York Rangers
Ensimmäinen "vitutus" NHL15:sta HUTista.
Onko teillä ketään "inhokkipelaajaa"? Pelaajaa, jonka joukkue voittaa aina sinut.

Itsellä tämä pelaaja on Jay Bouwmeester. Lähes aina kun vastustajalla on Bouwmeester tiedän häviäväni ottelun. Henkinen yliote? Kyllä.

Tämä muuttui muutama peli sitten kun vastustaja sössi kiekon omaan maalin. Kenellä? Jay Bouwmeesterillä.

Mielihyvän määrä oli isompi kuin voitetun ottelun.

Vihaan Jay Bouwmeesteria.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ensimmäinen "vitutus" NHL15:sta HUTista.
Onko teillä ketään "inhokkipelaajaa"? Pelaajaa, jonka joukkue voittaa aina sinut.

On. Cam Ward. En edes ala arvailemaan hävittyjä pelejä GMC-,muodossa/HUT:ssa since NHL13, kun tuo apina on ollut vatsassa. Aina seisoo päällään mua vastaan, oli sitten vastassa botti tai ihmisohjaaja. Joku henkinen lukko tuota vastaan mulla on päällä.
 

Bacon

Jäsen
Jonathan Quick on kaksi kertaa tullut vastaan ja kaksi kertaa pitänyt nollan. Olen molemmissa peleissä vienyt laukaukset ihan selvästi, mutta ei niin ei. Joten Quick voi jatkossa pysyä kaukana minusta. Niin siis hutissa.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hieman harmittaa kun eilen HUT:ssa oli joku aivan eriskummallinen vastustaja kun pakotti kattelemaan näitä replayta jatkuvasti siis ihan muistakin kuin maaleista (joita ei edes tehnyt) ja piti taukonsa aina mun maalien jälkeen. Toki niitä mun maalien replayta ei tarvinnut kattella (itse remppaan sitä x:ää tuossa jottei ainakaan mun takia jäädä sitä replayta tuijottelemaan), mutta hänen maali joka sekin oli mun oma maali piti sen kaks kertaa siitä kattoa. No mutta siihen harmitukseen: ton ihmeellisen taukojen pitelyn jälkeen mun 6-1 johtoasemassa 3 minuuttia ennen pelin loppua katkes MUN henkilökohtainen yhteys EA:n palvelimiin, mikään muu nettiyhteyteni ei katkennut, ei PSN, eikä toinen online-peli joka oli vierellä auki, mutta tuo katkesi. Ja merkattiin mulle tappioksi, perkele.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös